فایل ورد کامل مقاله ای پیرامون تراورس های بتنی ۳۳ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله ای پیرامون تراورس های بتنی ۳۳ صفحه در word دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله ای پیرامون تراورس های بتنی ۳۳ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله ای پیرامون تراورس های بتنی ۳۳ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله ای پیرامون تراورس های بتنی ۳۳ صفحه در word :

مقدمه:

برای محاسبه تراورسهای بتنی فرضیات اساسی زیر بعمل می آید.

در تراورس بتنی مقاطع قبل و بعد از خمش بصورت صفحه باقی می مانند این مطلب برای اثبات تئوری الاستیسیته در مورد تراورسها لازم می باشد. زیرا ضخامت تراورس در مقایسه با طول آن کوچک می باشد.

مدول الاستیسیته فولاد و بتن تا حد تنش الاستیک ثابت می باشد. این فرض برای فولاد نرمه (StL.III) تا نقطه ارتجاعی (تسلیم) درست می باشد. در تراورس تغییرات تنش در فولاد بعلت بارهای دینامیکی زیاد بوده و این امر باعث تغییراتی در مدول الاستیسیته می شود. تحت اثر تنشهای زیاد تغییرات مدول الاستیسیته در بتن نیز زیاد می باشد. چون بتن با مرغوبیت بالا ماده ای کاملا الاستیک نیست دیاگرام تنش- تغییر طول نسبی آن غیر خطی می باشد. در مورد تراورسها علیرغم دارا بودن بتن با مرغوبیت بالا، مع الوصف تنش ها در حد الاستیک درنظر گرفته می شوند.

چسبندگی کامل بین فولاد و بتن اطراف آن وجود دارد. و بهمین جهت در هر فاصله ای از محور خنثی (Neutral Axis) تغییر طول نسبتی دو ماده یکی می باشد.

ر روی سطح مقطع آرماتورها یا میله های بیش تنیدگی توزیع تنش یکنواخت در نظر گرفته می شود این مطلب کاملا هم صحیح نمی باشد چون مقدار تنش با فاصله از محور خنثی تغییر می کند قطر میلگردها در مقایسه با فاصله آنها ازمحورخنثی کم می باشد توزیع تنش یکنواخت بوده و فقط در موردیکه میله ها دارای قطر زیاد هستند و از محور خنثی نیز فاصله زیادی ندارند این مساله نمی تواند صحیح باشد.

در محاسبات بتن آرمه تنش کششی بتن در نظر گرفته نمی شود ولی در بتن پیش تنیده نقش بتن در کشش تحت بارهای وارده منظور می گردد. نتیجه اینکه منحنی تنش- تغییر طول نسبی برای بتن در برابر فشار و کشش یکسان می باشد. بعبارت دیگر مقدار مدول الاستیسیته در هر دو حالت یکی است. اگر چه آزمایشات نشان داده اند که مدول الاستیسیته در کشش معمولا ۱۰/۱- ۸۵/۰ برابر مدول الاستیسیته در فشار می باشد.

فایل ورد کامل مقاله ای پیرامون تراورس های بتنی ۳۳ صفحه در word
فهرست مطالب:

۱- تراورسهای بتنی

تاریخچه تراورس بتنی

مقدمه

۲- تراورس بتن آرمه

معایب بتن آرمه

۲-۳ رفتار بتن آرمه تحت اثر خستگی (Fatique)

۲-۴ تئوری پیش تنیدگی

۲-۵ طراحی اولیه AAR

۲-۶ انجام اصلاحات در خصوصیات

۲-۷ چفت و بندها (ادوات تثبیت)

۲-۸ تجربیات اخیر

۲-۹ نصب و مرمت

۲-۱۰ استفاده در خطوط سریع السیر

۲-۱۱ توجه اقتصادی تراورسهای بتنی

۳-۱ نقاط ضعف ذاتی تراورسهای بتنی

۳-۲ دو نوع تراورس بتنی

۳-۳ تراورس بتن مسلح دوبلوکی

۳-۳-۱ ابعاد هندسی و مقاومت مکانیکی

۳-۳-۲ مزایا و معایب

۳-۳-۳ عمر مفید

۳-۳-۴ تغییر شکل تراورس دو بلوکی

۳-۴ تراورس تک بلوکی بتن پیش تنیده

۳-۴-۱ ابعاد هندسی و مقاومت مکانیکی

تراورس تک بلوکی

۳-۴-۲ مزایا و معایب

۳-۴-۳ عمر مفید

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.