فایل ورد کامل بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانک های خصوصی ۱۳۷ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانک های خصوصی ۱۳۷ صفحه در word دارای ۱۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانک های خصوصی ۱۳۷ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانک های خصوصی ۱۳۷ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانک های خصوصی ۱۳۷ صفحه در word :
چکیده :
خدمات رکن اصلی اقتصاد در جوامع امروزی است و بانک ها به عنوان یک سازمان خدماتی هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه را بر عهده دارند. در این میان آنچه بقاء و تداوم فعّالیت مؤسّسات مالی را تأمین می کند ارائ خدمات در شکلی مطلوب و مطمئن و متناسب است تا بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان رضایت و وفاداری آنان را موجب شوند. یکی از مواردی که میتواند بقای بانکها را تضمین کند ،مشتری مداری و توجه به رضایت مشتری است ارتقای سطح رضایتمندی مشتری ،باعث ارتقای میزان سودآوری و افزایش سهم بانکها در بازار رقابت خواهد شد .البته رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و بانکها نباید به رضایتمندی مشتریان دلخوش کنند ،آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندیشان وفادار هم هستند .
به این ترتیب در بلند مدت منافعی حاصل می شود که در نتیجه ،سود آوری بانکها افزایش می یابد.
بانکهای خصوصی پیشرو در ارائه خدمات جدید بانکی بوده اند و این موضوع باعث شده است تا تعدادی از بانکهای دولتی به پیروی از آنها، اقدام به ایجاد خدمات مشابه بنمایند.کیفیت خدمات و مدیریت روابط با مشتریان در این بانکها می تواند تاثیرات مهمی را بر عملکرد مالی بانک بر جای بگذارد . اما فرایندهای زیر بنایی سرمایه گذاری در روابط مشتریان و عملکرد در اکثر مطالعات تجربی بوضوح تعیین نشده اند. در این حوزه چنین استنباط می شود که سرمایه گذاری در روابط مشتریان می تواند مبنایی را برای توسعه استراتژیها جهت ایجاد ارزش برای مشتریان فراهم آورد و این استراتژیها بنیان کسب مزیت رقابتی را تقویت می کنند که عملکرد مالی پایداری ماحصل آنست. از این منظر، درک کامل مفهوم وفاداری مشتریان نشان از نیاز به افزایش ارزش برای مشتریان دارد که در حفظ و افزایش مشتریان بعنوان شاخصهای عملکرد مالی عرضه کنندگان خدمات مالی در بخش خصوصی تجلی می یابند.مطالعات متعدد پیشین به بررسی حفظ مشتریان در بانکهای خصوصی پرداخته اند اما تقریباً سایر ابعاد را نادیده گرفته اند .در ایران نیز تلاشهایی برای تعیین ادراکات مشتریان درباره عملکرد بانکهای خصوصی صورت گرفته اند که تحقیق حاضر می کوشد تا اینگونه نتایج را با تمرکز بر بانک پارسیان بعنوان بانک خصوصی نوپا که در طی سالهای پس از تاسیس به موفقیت شایانی دست یافته است، تصریح کند .از اینرو هدف از این مطالعه اثبات وجود رابطه میان روابط مشتریان و عملکرد مالی بانک خصوصی پارسیان در طی سالهای ۱۳۸۰ (یک سال پس از تاسیس) تا ۱۳۸۸ می باشد .پرسش اصلی تحقیق آنست که آیا می توان روابط علت و معلولی را میان اعتماد و وفاداری مشتریان و عملکرد مالی بانک خصوصی با توجه به نسبتهای سودآوری و نسبتهای سرمایه ای ترسیم کرد؟
در این فصل پس از بیان مسئله تحقیق ،تاریخچه موضوع تحقیق را مورد بررسی قرارمی دهیم. همچنین اهداف تحقیق را در قالب اهداف علمی و کاربردی بیان می کنیم .چارچوب نظری تحقیق که بنیان اصلی طرح سوال در موضوع تحقیق بوده است در این فصل آورده شده و در ادامه به فرضیه های تحقیق و تعاریف واژه ها اصطلاحات نیز اشاره شده است.
۲-۱ تاریخچه مطالعاتی
حسین زاهدی (۱۳۸۳) پایان نامه ای تحت عنوان “بررسی میزان مشتری محور بودن عملکرد شرکت سهامی بیمه ایران در بیمه شخص ثالث و سرنشین در شهر اصفهان” انجام داده است . در این پژوهش مشتری محوری یک مفهوم دو جانبه محسوب می شود که شامل بازاریابی خارجی در ارتباط با مصرف کنندگان نهایی و بازاریابی داخلی در ارتباط با کارکنان سازمان ها می باشد . اجزای بازاریابی خارجی این پژوهش عبارت بودند از : کیفیت خدمات بیمه ای ؛ نرخ خدمات بیمه ای ؛ ارتباطات بازاریابی ؛ و طراحی شبکه های توزیع .هم چنین اجزای بازاریابی داخلی در این پژوهش عبارت بودند از : استراتژی حاکم بر سازمان برای طراحی مشاغل ؛ استراتژی حاکم بر سازمان برای نگهداشت کارکنان ؛ استراتژی حاکم بر سازمان برای بهسازی کارکنان و استراتژی حاکم بر سازمان برای کاربرد کارکنان . با توجه به این امر در پژوهش حاضر دیدگاه های سه گروه از جوامع آماری شامل مدیران و کارشناسان ، کارکنان و مصرف کنندگان نهایی (بیمه گذاران و دریافت کنندگان خسارت) شرکت سهامی بیمه ایران راجع به عملکرد شرکت مذکور بر اساس معیارها و شاخص های مشتری محوری بررسی شد . نتایج این پژوهش نشان می دهد که از نظر مدیران و کارشناسان ، کارکنان و مصرف کنندگان نهایی (بیمه گذاران و دریافت کنندگان خسارت) شرکت سهامی بیمه ایران فعالیت های بازاریابی داخلی (استراتژی حاکم بر سازمان برای طراحی مشاغل ؛ استراتژی حاکم بر سازمان برای نگهداشت کارکنان ؛ استراتژی حاکم بر سازمان برای بهسازی کارکنان ؛ و استرتژی حاکم بر سازمان برای کاربرد کارکنان) و خارجی (کیفیت خدمات بیمه ای ؛ نرخ خدمات بیمه ای ؛ ارتباط بازاریابی ؛ و طراحی شبکه های توزیع) شرکت سهامی بیمه ایران در بیمه شخص ثالث و سرنشین در جهت مشتری محوری نیست . بنابراین شرکت مذکور بایستی با ارزیابی و بازنگری در سیستم سازمانی همچون قوانین و مقررات ، دستورالعمل ها ، ساختار ، فرهنگ ، رفتار و سیستم منابع انسانی اصلاحات بهبودهایی در این زمینه ها انجام دهد (حسین زاهدی ،۱۳۸۳، ۱۵)[۱].
لیانگ و همکاران در سال ۲۰۰۹ تحقیقی را تحت عنوان تاثیر ادراکات مشتریان بر عملکرد مالی عرضه کنندگان خدمات مالی در کشور تایوان انجام دادند و دریافتند که ادراکات مشتریان تاثیر مثبتی بر عملکرد مالی برجای می گذارند (لیا نگ و همکاران ،۲۰۰۹، ۱۴) [۲].
عصیو احیقی در سال ۲۰۰۶ تحقیقی را تحت عنوان همبستگی های وفاداری مشتریان با عملکرد مالی بانکها در نیجریه انجام داد وبا استفاده از تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی دریافت که ادراک کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان عوامل پیشگوی قوی وفاداری مشتریان می باشند و تاثیر رضایتمندی در این رابطه قویتر است (عصیو احیقی ، ۲۰۰۶، ۳۲([۳].
۳-۱ بیان مسئله
بانکهای خصوصی پیشرو در ارائه خدمات جدید بانکی بوده اند (چراغی ،۱۳۸۸،۱۰)[۴] . و این موضوع باعث شده است تا تعدادی از بانکهای دولتی به پیروی از آنها، اقدام به ایجاد خدمات مشابه بنمایند.کیفیت خدمات و مدیریت روابط با مشتریان در این بانکها می تواند تاثیرات مهمی را بر عملکرد مالی بانک بر جای بگذارد . اما فرایندهای زیر بنایی سرمایه گذاری در روابط مشتریان و عملکرد در اکثر مطالعات تجربی بوضوح تعیین نشده اند. در این حوزه چنین استنباط می شود که سرمایه گذاری در روابط مشتریان می تواند مبنایی را برای توسعه استراتژیها جهت ایجاد ارزش برای مشتریان فراهم آورد و این استراتژیها بنیان کسب مزیت رقابتی را تقویت می کنند که عملکرد مالی پایداری ماحصل آنست. از این منظر، درک کامل مفهوم وفاداری مشتریان نشان از نیاز به افزایش ارزش برای مشتریان دارد که در حفظ و افزایش مشتریان بعنوان شاخصهای عملکرد مالی عرضه کنندگان خدمات مالی در بخش خصوصی تجلی می یابند.مطالعات متعدد پیشین به بررسی حفظ مشتریان در بانکهای خصوصی پرداخته اند اما تقریباً سایر ابعاد را نادیده گرفته اند .
و…
فایل ورد کامل بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانک های خصوصی ۱۳۷ صفحه در word
فهرست مطالب :
چکیده: ۱
مقدمه: فصل اول
کلیات تحقیق. ۳
۱-۱ مقدمه ۴
۲-۱ تاریخچه مطالعاتی. ۴
۳-۱ بیان مسئله ۵
۴-۱ چارچوب نظری تحقیق. ۶
۵-۱ فرضیه های تحقیق. ۸
۶-۱ اهداف تحقیق. ۸
۷-۱ حدود مطالعاتی. ۹
۸-۱ تعریف واژه ها و اصطلاحات.. ۱۰
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
۱-۲ مقدمه ۱۳
۲-۲ سیر تحول بانکداری در ایران. ۱۳
۱-۲-۲ وضعیت بانکداری از سال ۱۲۶۶تا۱۳۰۶ شمسی. ۱۴
۲-۲-۲ وضعیت بانکداری بعد از سال ۱۳۰۶. ۱۴
۳-۲-۲ بانک های خصوی در ایران. ۱۵
۳-۲ تعریف بانک… ۱۷
۴-۲ اصول بانکداری در بانک های تجاری. ۱۷
۵-۲ اصول و مفروضات حسابداری در تهیه صورت های مالی. ۱۷
۶-۲ صورت های مالی در بانک ها ۱۹
۱-۶-۲ ترازنامه ۱۹
۲-۶-۲ صورت سود وزیان. ۱۹
۳-۶-۲صورت سود و زیان جامع. ۲۰
۴-۶-۲ صورت جریان وجوه نقد ۲۰
۵-۶-۲ یادداشت های توضیحی. ۲۰
۷-۲معیارها و نسبت های سودآوری در بانک ها ۲۰
۱-۷-۲ نسبت های سرمایه ای برای بانکها ۲۱
۸-۲ ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده ازروش سروکوال. ۲۳
۹-۲ وفاداری مشتری. ۲۷
۱-۹-۲وفاداری خدمت.. ۲۹
۲-۹-۲مزایای حاصل از وفاداری مشتریان. ۳۱
۳-۹-۲رابطه بین رضایت و وفاداری. ۳۱
۴-۹-۲رابطه بین وفاداری مشتریان و سودآوری. ۳۲
۱۰-۲رضایت مشتری. ۳۳
۱-۱۰-۲خدمات.. ۳۴
۱-۱-۱۰-۲ویژگی های خدمات.. ۳۴
۲-۱-۱۰-۲آمیخت بازاریابی خدمات.. ۳۵
۱۱-۲کیفیت.. ۳۷
۱-۱۱-۲کیفیت خدمات.. ۳۷
۲-۱۱-۲سروکوآل (ابزار سنجش کیفیت خدمات) ۳۸
۱-۲-۱۱-۲BSQ (ابزار سنجش کیفیت خدمات بانکی) ۳۸
۱۲-۲ پیشینه تحقیق. ۴۰
۱-۱۲-۲ تحقیقات خارج از ایران. ۴۰
۲-۱۲-۲ تحقیقات در کشور ایران. ۴۵
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۱-۳ مقدمه ۴۸
۲-۳ روش تحقیق. ۴۸
۳-۳ مدل تحلیلی تحقیق. ۴۹
۴-۳ شیو اندازه گیری متغیر ها ۴۹
۵-۳ متغیر های عملیاتی تحقیق. ۵۱
۶-۳ جامعه مطالعاتی. ۵۱
۷-۳ تعیین حجم نمونه ۵۱
۸-۳ روش و ابزار گرد آوری اطلاعات.. ۵۲
۹-۳ روایی یا اعتبار ابزار اندازه گیری پژوهش.. ۵۴
۱۰-۳ پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش.. ۵۵
۱۱-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۵۶
۱ -۱۱-۳ آزمون همبستگی. ۵۶
۲-۱۱-۳ رگرسیون خطی و چندگانه ۵۷
۱۲-۳ آزمون های برازندگی مدل کلی. ۵۸
۱-۱۲-۳ جذر برآورد واریانس خطای تقریب ۵۸
۲-۱۲-۳ شاخص بنتلر – بونت یا شاخص نرم شده برازندگی ۵۹
۳-۱۲-۳ شاخص تاکر – لویز یا شاخص نرک نشده برازندگی ۵۹
۴-۱۲-۳ شاخص برازندگی تطبیقی ۵۹
۵-۱۲-۳ شاخص برازندگی GFI و شاخص تعدیل شده برازندگی AGFI 59
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
۱-۴ مقدمه ۶۱
۲-۴ بررسی ویژگیهای توصیفی متغیر های کیفی گروه نمونه ۶۱
۱-۲-۴ اطلاعات مربوط به جنسیت.. ۶۲
۲-۲-۴ اطلاعات مربوط به سن. ۶۳
۳-۲-۴ اطلاعات مربوط به جدول تحصیلی. ۶۴
۳-۴ بررسی ویژگیهای توصیفی متغیر های کمی گروه نمونه ۶۵
۱-۳-۴ اطلاعات مربوط به نسبتهای سودآوری. ۶۵
۲-۳-۴ اطلاعات مربوط به نسبتهای سرمایه ای. ۶۷
۴-۴ برازندگی مدل پژوهش.. ۷۱
۱-۴-۴ جذر براورد واریانس خطای تقریب RMSEA..
۲-۴-۴شاخص برازندگی تطبیقی CFI 72
۵-۴ تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش.. ۷۲
۱-۵-۴ فرضیه اول : بین ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان رابطه وجود دارد. ۷۲
۲-۵-۴ فرضیه دوم : رضایتمندی مشتریان عامل واسطه رابطه میان ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان بانکهای خصوصی می باشد ۷۵
۳-۵-۴ فرضیه سوم الف : بین وفاداری مشتریان و نسبتهای سود اوری بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. ۷۹
۱-۳-۵-۴- بین وفاداری مشتریان و بازده دارایی بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. ۷۹
۲-۳-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و بازده حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۸۲
۳-۳-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت حاشیه سود ناخالص بانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۸۵
۴-۳-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی بانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۸۸
۵-۳-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت هزینه به درامدهای بانک در بانک های خصوصی رابطه وجود دارد ۹۱
۴-۵-۴ فرضیه سوم ب : بین وفاداری مشتریان و نسبتهای سرمایه ای بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. ۹۴
۱-۴-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. ۹۴
۲-۴-۵-۴بین وفاداری مشتریان و حقوق صاحبان سهام به داراییها دربانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۹۸
۳-۴-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به حقوق صاحبان سهام دربانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۱۰۱
۴-۴-۵-۴بین وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به کل داراییهادربانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۱۰۴
۶-۴ خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها ۱۰۷
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدمه ۱۱۰
۲-۵یافته های پژوهش و تحلیل نتایج. ۱۱۰
۱-۲-۵ فرضیه اول. ۱۱۰
۲-۲-۵ فرضیه دوم ۱۱۱
۳-۲-۵ فرضیه سوم ۱۱۲
۲-۳-۲-۵ فرضیه سوم ب.. ۱۱۳
۳-۵ پیشنهادها ۱۱۵
۱- ۳-۵ پیشنهاد هایی مبتنی بر یاقته های تحقیق. ۱۱۵
۲-۳-۵ پیشنهادات برای تحقیقات آتی. ۱۱۶
۴-۵ محدودیت های تحقیق. ۱۱۷
پیوست ها
پیوست الف) پرسشنامه ۱۱۹
منابع و ماخذ
منابع فارسی: ۱۲۲
منابع لاتین: ۱۲۴
چکیده انگلیسی: ۱۲۷
فایل ورد کامل بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانک های خصوصی ۱۳۷ صفحه در word
فهرست جداول :
جدول (۱-۳) متغیر ها و شماره گویه های پرسشنامه ۵۳
جدول (۲-۳) نحوه توزیع پرسشنامه و جمع آوری دادههای پژوهش.. ۵۳
جدول (۳-۳) منابع مورد استفاده جهت استخراج پرسشنامه پژوهش.. ۵۵
جدول (۴-۳) ضرایب مربوط به آلفای کرونباخ. ۵۶
جدول (۱-۴) توزیع فراوانی و درصد فراوانی جنسیت افرادی که به پرسشنامه پاسخ داده اند. ۶۲
جدول (۲-۴) توزیع فراوانی و درصد فراوانی سن افرادی که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند ۶۳
جدول (۳-۴) توزیع فراوانی و درصد فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند ۶۴
جدول (۴-۴) نسبت بازده دارایی های بانکهای خصوصی اراک.. ۶۵
جدول (۵-۴) نسبت بازده حقوق صاحبان سهام بانکهای خصوصی اراک.. ۶۵
جدول (۶-۴) نسبت حاسیه سود ناخالص… ۶۶
جدول (۷-۴) نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی. ۶۶
جدول (۸-۴) نسبت هزینه به درامدهای بانک. ۶۷
جدول (۹-۴) نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام ۶۷
جدول (۱۰-۴) نسبت حقوق صاحبان سهام به داراییها ۶۸
جدول (۱۱-۴) نسبت کل بدهی به حقوق صاحبان سهام ۶۸
جدول (۱۲-۴) نسبت کل بدهی به حقوق صاحبان سهام ۶۸
جدول (۱۳-۴) شاخص های توصیف کننده متغیرها تحت ، شاخص های مرکزی ، شاخص های پراکندگی وشاخص های شکل توزیع ۷۰
جدول (۱۴-۴) شاخص های توصیف کننده متغیرها تحت ، شاخص های مرکزی ، شاخص های پراکندگی وشاخص های شکل توزیع ۷۱
جدول ( ۱۵-۴) ضریب همبستگی ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان. ۷۲
جدول (۱۶-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان. ۷۳
جدول (۱۷-۴) تحلیل واریانس رگرسیون ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان. ۷۳
جدول (۱۸-۴) ضرایب معادله رگرسیون ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان. ۷۳
جدول (۱۹-۴) متغیرهای وارد شده /حذف شده وروش مورد استفاده در تعیین رگرسیون. ۷۶
جدول (۲۰-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین ادراک کیفیت خدمات مالی ، وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانکهای خصوصی. ۷۶
جدول (۲۱-۴) تحلیل واریانس رگرسیون ادراک کیفیت خدمات مالی ، وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانکهای خصوصی ۷۷
جدول (۲۲-۴) ادراک کیفیت خدمات مالی ، وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانکهای خصوصی. ۷۷
جدول (۲۳-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و بازده دارایی بانک های خصوصی ۸۰
جدول (۲۴-۴) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و بازده دارایی بانک های خصوصی. ۸۰
جدول (۲۵-۴) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و بازده دارایی بانک های خصوصی. ۸۰
جدول (۲۶-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و بازده حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی ۸۳
جدول (۲۷-۴) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و بازده حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی ۸۳
جدول (۲۸-۴) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و بازده حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی ۸۴
جدول (۲۹-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت حاشیه سود ناخالص بانک های خصوصی ۸۶
جدول (۳۰-۴) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت حاشیه سود ناخالص بانک های خصوصی ۸۶
جدول (۳۱-۴) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت حاشیه سود ناخالص بانک های خصوصی ۸۷
جدول (۳۲-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی بانک های خصوصی. ۸۹
جدول (۳۳-۴) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی بانک های خصوصی. ۸۹
جدول (۳۴-۴) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی بانک های خصوصی. ۹۰
جدول (۳۵-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت هزینه به درامدهای بانک در بانک های خصوصی. ۹۲
جدول (۳۶-۴) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت هزینه به درامدهای بانک در بانک های خصوصی ۹۲
جدول (۳۷-۴) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت هزینه به درامدهای بانک در بانک های خصوصی ۹۳
جدول (۳۸-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی. ۹۵
جدول (۳۹-۴) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی. ۹۶
جدول (۴۰-۴) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی. ۹۶
جدول (۴۱-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و حقوق صاحبان سهام به داراییها دربانک های خصوصی. ۹۸
جدول (۴۲-۴) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و حقوق صاحبان سهام به داراییها دربانک های خصوصی ۹۹
جدول (۴۳-۴) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و حقوق صاحبان سهام به داراییها دربانک های خصوصی ۹۹
جدول (۴۴-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به حقوق صاحبان سهام دربانک های خصوصی. ۱۰۱
جدول (۴۵-۴) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به حقوق صاحبان سهام دربانک های خصوصی. ۱۰۲
جدول (۴۶-۴) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به حقوق صاحبان سهام دربانک های خصوصی. ۱۰۲
جدول (۴۷-۴) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به کل داراییهادربانک های خصوصی. ۱۰۴
جدول (۴۸-۴) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به کل داراییهادربانک های خصوصی ۱۰۵
جدول (۴۹-۴) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به کل داراییهادربانک های خصوصی ۱۰۵
جدول (۵۰-۴) خلاصه یافته های حاصل از آزمون فرضیه ها ۱۰۷
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 