فایل ورد کامل بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها ۶۱ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها ۶۱ صفحه در word دارای ۶۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها ۶۱ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها ۶۱ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها ۶۱ صفحه در word :
پایان نامه بررسی نحوه حسابداری در شهرداری ها
بخشی از مقدمه:
مدیر امور مالی که طبق ماده ۷۹ قانون شهرداری در معیت شهردار ذیحساب شهرداری می باشد بر کلیه واحد ها و شعبه مالی ریاست نظارت خواهد داشت و شهردار مجاز به تعیین یا تغییر او بدون موافقت انجمن شهر نخواهد بود.
در شهرداریهای کوچک و متوسط ممکن است به ذیحساب مذکور که کلیه کارهای مالی را رؤسا و یا به کمک تعدادی کارمند انجام می دهد عنوان رئیس حسابداری اطلاق شود. وظائف مسئول امور مالی که در معیت شهردار ذیحساب میباشد به طور معمول در شهرداریهای متوسط و بزرگ به قرار زیر است: …
فایل ورد کامل بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها ۶۱ صفحه در word
فهرست مطالب پایان نامه فایل ورد کامل بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها ۶۱ صفحه در word:
مقدمه
بخش اول: سازمان مالی شهرداری ها
۱ـ بودجه و اعتبارات
۲ـ درآمد
۳ ـ حسابداری
۴ ـ خزانه
۵ ـ تدارکات یا کارپردازی
۶ ـ حسابرسی داخلی
۷ ـ اموال
۸ ـ شعب و تعداد کارکنان امور مالی
بخش دوم: سرفصل حسابهای دفتر کل و دفتر معین
اسناد دریافتی
بستانکاران
حسابهای انتظامی دارایی های
دفتر معین درآمد
دفتر معین هزینه
بخش سوم: حسابداری اموال
اداره امور اموال شهرداری
ثبت اموال در دفاتر
تهیه گزارش سالانه اموال و ثبت آنها در دفاتر
استهلاک اموال
بخش چهارم: سازمان و طرز گردش کار حسابرسی در شهرداریها
۱ـ انتخاب مدیر مالی یا رئیس حسابداری
۲ ـ انتخاب حسابرس داخلی
۳ـ تشکیل گروه حسابداران متخصص
۴ـ واحد حسابرسی شهرداریها در وزارت کشور
بخش پنجم: حسابرسی داخلی
برنامه حسابرسی
پرسشنامه حسابرسی
در مورد اموال و ماشین آلات
در موارد اوراق بهادار وسایر سرمایه گذاریها
در مورد وجوه نقدی و حساب جاری
در مورد حسابهای دریافتی ( بدهکاران ) و اسناد دریافتی
در مورد موجودیها
درمورد خریدها
در مورد پیش پرداخت بیمه
در مورد حسابهای پرداختی (بستانکاران)
در مورد درآمد ها
درمورد حقوق و دستمزد
در مورد هزینه ها
بخش ششم: برنامه و فعالیتها
طبقه بندی درامد شهرداری ها و شماره قرارداری آنها
لزوم رعایت فایل ورد کامل بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها ۶۱ صفحه در word
فهرستهای طبقه بندی و شماره های قراردادی آنها
مبنا قرار دادن برنامه در تنظیم بودجه
حقوق
طریقه پرداخت مساعده
اضافه کار
محدودیتهای تراز عملیات
مراحل کشف اشتباهات
چگونگی اصلاح اشتباهات در دفاتر
عملیات حسابداری پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفین
نحوه پرداخت
عملیات حسابداری سپرده ها (حسابهای مستقل برای وجوه سپرده)
عملیات حسابداری بانک و تهیه صورت مغایرت بانکی
صورت مغایرت بانکی
تعریف صورت مغایرت
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 