پاورپوینت کامل دیدگاه;عنوان، کتاب یا مقاله ۱۷ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل دیدگاه;عنوان، کتاب یا مقاله ۱۷ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل دیدگاه;عنوان، کتاب یا مقاله ۱۷ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل دیدگاه;عنوان، کتاب یا مقاله ۱۷ اسلاید در PowerPoint :
۴۶
چه تفاوتی می کند که در یک نهاد علمی، اطلاعات در قالب کتاب ارائه شود یا مقاله؟ امروزه در میان متصدیان امور اطلاع رسانی این سکه رایج است که بهترین ابزار برای ارائه نتایج علمی مقاله است نه کتاب؛ چرا؟ به چه دلیل فرهنگ مقاله نویسی مدح می شود و نسبت به کتاب بی مهری روا داشته می شود؟ قضیه از چه قرار است؟
در نگاه نخست کتاب و مقاله به جز حجم، تفاوت چندانی ندارند و بررسی اینکه قالب غالب دریک نهاد علمی باید مقاله باشد یا کتاب، موضوع بی اهمیت و لغوی به نظر می رسد. بعید است که بین ارائه نتایج علمی به صورت کتاب یا مقاله تفاوتی وجود داشته باشد و نیز بعید به نظر می آید که در یک سازمان علمی، تأکید خاصی وجود داشته باشد که مباحث در قالب کتاب ارائه شود یا مقاله؛ اما این چنین هست و باید دید چرا؟
عجیب تر آنکه در جامعه ای علمی چون حوزه علمیه، با وجود این همه تأکیدات بر مقاله نویسی، هنوز بیشتر مطالب در قالب کتاب منتشر می شود و هنوز اکثر مطالعات علمی که انجام می گیرد، در رجوع به کتاب است؛ نه مقاله!
تفاوت کتاب و مقاله فقط در حجم آنها نیست؛ کتاب و مقاله تفاوت هایی دارند که در امور بسیار زیاد و البته پیچیده ای ریشه دارد. سال های سال اطلاعات و تولیدات علمی در قالب کتاب ارائه می شد و کتابخانه های بشر پر بود از کتاب های متنوع در موضوعات علمی مختلف؛ اما ناگهان از یک محدوده تاریخی به بعد، همه چیز تغییر کرد، کتابخانه ها متحول شدند، ابزارهای تولید و اشاعه تغییر کرد، روش تعامل دانشمندان متفاوت شد، روش یافتن یک مطلب علمی از بین منابع مختلف اطلاعاتی دگرگون گردید و روش ارائه اطلاعات نیز از این قاعده مستثنی نبود؛ چه اتفاقی افتاد؟
شاید بتوان محور وقایع را تغییر در نگرش انسان نسبت به عالم دانست. انسان خود اتکا شد و محور تلاش علمی خود را نیز تغییر عالم قرار داد؛ نه کشف آن. او خوب فهمید که همه چیز را نمی تواند بفهمد و مجبور است که مسائل را انتخاب کند. او روز به روز جزئی تر و جزئی تر به عالم نگریست. فرهنگ تولید علم و فضای کلان جنب و جوش علمی که بر یک سری تحلیلهای جهان بینانه از یک سو و وقایع جامعه شناسانه از سوی دیگر استوار بود، در تولید ابزارهای اشاعه علوم و بازیابی اطلاعات و ارتباطات علمی مؤثر واقع شد. دراین برهه از زمان بود که زمان و مکان ارتباطات علمی، با تولید دستگاه چاپ و سپس کامپیوتر شکست و
انسان جدید می توانست در هر زمان، در هر جا و با هر کس ارتباط بر قرار کند. رویکرد جزئی به عالم و وضعیت مسئله محور که رویکرد غالب فضای علمی جدید بود، با قالب
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 