پاورپوینت کامل فروش کتاب و کتابخوانی ۳۰ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل فروش کتاب و کتابخوانی ۳۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل فروش کتاب و کتابخوانی ۳۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل فروش کتاب و کتابخوانی ۳۰ اسلاید در PowerPoint :

۲۶

امروزه با وجود پیشرفت سیستمهای ارتباطی و علمی در جهان، کتاب همچنان جایگاه ویژه
خود را دارد و نمیتوان آن را در زمره ابزار قدیمی محسوب کرده، کارآیی و نقش فرهنگی
آن را نادیده گرفت؛ بویژه آنکه ایران به عنوان یکی از کهنترین بنیان گذاران فرهنگ و
تمدن بشری، از دیرباز در زمینه چاپ و نشر کتاب و نیز کتابخوانی و تأسیس کتابخانههای
بزرگ خود از سرآمدان بوده است.

در زمانی که بیشتر کشورهای جهان از جمله کشورهای غربی در نازلترین درجه از تربیت
فرهنگی بودند، سردمداران فرهنگ ایرانی با درک اهمیت انتقال اندیشه و علم از طریق
کتاب و کتابخوانی، به این مهم همت گماشته بودند. چنانچه در اسناد وجود دارد در قرن
اول اسلامی، در مجموع ۱۴۸ کتابخانه در ایران وجود داشته است که برخی اختصاصی و بقیه
مورد استفاده محققان بوده است. از نمونههای آن میتوان به کتابخانه «ابوالوفای
همدانی» اشاره کرد که قبل از سنه ۲۰۰ هجری در همدان وجود داشته است. هم چنین
کتابخانه «صاحب بن عماد» که دارای یکصد و هفده هزار جلد کتاب بود و کتابخانه
«ابونصر شاپور بن اردشیر» که یاقوت حموی در «معجمالاحباء» از آن یاد کرده است و نیز
یاقوت حموی در معجم البلدان، ۹ کتابخانه متعلق به ۹ مدرسه در شهر مرو را ذکر میکند.

با گذشت سالها و سدهها و در سایه سیاستهای استعماری و چپاولگری، تمدنغرب به لحاظ
اقتصادی صاحب قدرت شد و در سایه قدرت اقتصادی به غارت فرهنگی ملل دیگر پرداخت و
دانست که سلطه سیاست بدون استیلای فرهنگی ممکن نیست. بنابراین، ایران و فرهنگهای
کهن دیگر که همواره نقش تغذیه فکری تمدنهای دیگر و پروردن فرهنگ و اندیشه را در
دامان خود داشتند، در اثر سیاستهای خزنده غرب، نقش خود را از دست داده و تبدیل به
بازار مصرفی غرب شدند. این موضوع بویژه پس از جنگ جهانی دوم و پاگرفتن صهیونیسم در
عرصههای سیاسی ـ اقتصادی جهان، جلوه آشکارتر و تعیین کنندهتری به خود گرفت؛ چنانچه
امروزه با کمی دقت در تمام عرصههای فرهنگی ـ هنری جهان ردپای صهیونیسم را میتوان
پیدا کرد. ویژگی بارز اندیشه صهیونیسم، تکیه بر مادیگرایی است؛ به گونهای که شالوده
تعابیر اقتصادی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی بر اصالت بخشی پنهان و آشکار مادی استوار
شده است. حتی در مقولههای فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی، براحتی میتوان ریشههای
مادیگرایانه را دریافت. رشد این سیاست موجب شد که گرچه صهیونیسم نتوانست خود را
مرکز و قبله اعتقادات و فرهنگ و اخلاق همه انسانها قرار دهد اما در قبله تکتک
اعتقادات، به شیوه خود رسوخ کرده و با بخشهای اساسی و عمدهای از تنه اندیشهای
انسانها ممزوج و مخلوط شود.

هماکنون در بیشتر جوامع، پول و سرمایه، محور عمده همه پدیدهها و حرکتها و رشد و یا
عدم تکامل فرهنگی و همچنین نازل بودن درجه بهرهوری شمرده میشود.

در ایران، وقوع انقلاب اسلامی و پس از آن جنگ تحمیلی، مانند سدی محکم برای مدتی از
نفوذ این اندیشه جلوگیری کرد؛ اما پس از آن و با فاصله گرفتن از سالهای دفاع مقدس و
بهخصوص در سالهای اخیر، نفوذ و رشد این جریان فرهنگی به نحو چشمگیر در عرصههای
فرهنگی قابل مشاهده است. نمایشگاه کتاب، هرساله فرصت مناسبی در اختیار روشنفکران و
دلسوزان جامعه قرار میدهد تا با نگرش جزیی و کلی بر عناوین و موضوعات و کیفیت
کتابها، بن مایه فکری جاری در جامعه را دریابند. اینک با اشاره به تعدادی از
کتابهای منتشر شده در سالهای اخیر که در نمایشگاه بینالمللی کتاب در معرض دید و
فروش قرار گرفت، تلاش میشود این موضوع با بیانی شفافتر و ملموستر عرضه شود.

۱ـ اصالت بخشیدن به پول و کسب درآمد بیشتر

همانگونه که میدانیم یکی از آسیبهای فرهنگی دستیابی به درآمد بیشتر و برخوردار بودن
از رفاه مادی به عنوان هدف زندگی انسان است. تعدادی از عناوین کتابها در سالهای
اخیر، به آموزش و روشهای پولدار شدن اختصاص یافته است. (مانند کتاب چگونه میتوان
پولدار شد ـ از رابرت گریزولد ـ نشر البرز). تشویق و ترغیب مردم به کسب درآمد بیشتر
که در مقابل ساده زیستی و قناعت پیشهگی قرار داشته، موجب رشد فرهنگ مصرفگرایی و
تمول گرایی میشود. به این ترتیب انسانها ناخودآگاه در مسابقهای برای کسب پول و
درآمد بیشتر (حتی گاه از راههای غیر قانونی) سوق داده میشوند.

۲ ـ توجه به ظواهر زندگی انسان و اصالت بخشیدن به زیبایی چهره، اندام و لباس و…

بخش نسبتاً زیادی از کتابهای منتشر شده، به طرز آرایش چهره، مو (در مورد خانمها) و
اندام و زیباسازی آن (در مورد خانم و آقا) اختصاص یافته است. بیشتر کتابهایی که در
خدمت چاقی و تبلیغ اندام موزون با عنوان «چگونه اندام زیبا داشته باشیم» و عناوینی
نظیر آن، چاپ شده است، با

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.