پاورپوینت کامل سرمقاله ها ۹۹ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل سرمقاله ها ۹۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۹۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل سرمقاله ها ۹۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل سرمقاله ها ۹۹ اسلاید در PowerPoint :
۲۵
شماره ۱
مجله صنفی و ضرورت آن ۸
ـ اهداف مجله /۹
شماره ۲
سخنی در باب انتقاد/۲
ـ انتقاد راهی به سوی کمال ۲/
ـ نقد و قدح ۳/
ـ انتقاد, تکلیفی اسلامی ۴/
ـ انتقاد پذیری ۴/
شماره ۳
مستضعف گرایی۲/
ـ رهنمود قرآن در این موضوع ۳/
ـ سیره پیامبر و امامان ۳/
ـ مسؤولان نظام و حمایت از مستضعفان ۴/
ـ مستضعفان صاحبان اصلی انقلاب ۶/
شماره ۴
سخنی با خوانندگان ۳/
ـ مجله حوزه, گامی به سوی تبادل اندیشه ها ۴/
ـ آینه واقعیت نما ۶/
ـ معرّف الگوها ۷/
شماره ۵
عالم متهتّک و جاهل متنّسک۵/
ـ عالم ربانی ۴/
ـ عالم متهتّک (بی پروا) ۵/
ـ جاهل متنّسک (کم خرد لجوج) ۷/
ـ هشدار امام ۹/
شماره ۶
عاشورا و مبلّغان ۳/
ـ تشریح قیام امام حسین(ع) ۴/
ـ بررسی حکومت در اسلام ۴/
ـ آموزش احکام ۵/
ـ اخلاق اسلامی ۵/
ـ تحریف زدایی ۵/
ـ قراردادن مردم در جریان کارهای دولت ۶/
ـ توجه به جنگ ۶/
ـ تلاش برای نابودی اعتیاد ۶/
ـ پربار ساختن جلسات ۷/
ـ تقویت وحدت جامعه ۷/
ـ رعایت مسائل اخلاقی ۷/
شماره ۷
ساده زیستی ۳/
ـ مفهوم ساده زیستی و مرز آن ۴/
ـ سیره معصومان و عالمان ۵/
ـ ساده زیستی و اثرات معنوی آن ۷/
ـ اثرات اجتماعی ساده زیستی ۹/
ـ اثرات منفی ترک ساده زیستی در جامعه ۱۲/
ـ نتیجه گیری ۱۳/
شماره ۸
سابقه انقلابی معیار ارزش ۳/
ـ مبانی ارزش ۵/
ـ آفاق و آثار منزلت ۶/
۱. ابعاد روحی و معنوی ۶/
۲. دوست یابی و دشمن شناسی۷/
۳. مقاومت درمقابله با توطئه ها ۷/
۴. احساس ارزشهای انقلابی ۷/
۵. حفاظت انقلاب از رخنه فرصت طلبان ۸/
۶. پذیرش مردم ۸/
ـ انقلاب و جذب ها ۹/
۱. شناسایی نیروها ۹/
۲. حوزه جذب ۱۰/
۳. بقاء تأثیرگذاری انقلاب ۱۰/
نگاهی به آینده ۱۱/
دانشگاهها ۱۲/
حوزه های علمیه ۱۳/
شماره ۹
روحانیت و استمرار انقلاب ۳/
ـ روحانیت پس از انقلاب ۵/
ـ پرتوی بر راه ۷/
ـ نظارت همگانی ۷/
ـ تربیت روحی ۸/
ـ ژرفایی در علوم اسلامی ۱۱/
ـ برنامه ریزی ۱۲/
شماره ۱۰
حساسیّت سیاسی ۳/
ـ رفاه طلبی ۶/
ـ درون گرایی ۸/
ـ دسته بندیهای سیاسی ۱۰/
ـ انتقاد و انتقادپذیری ۱۱/
شماره ۱۱
نصیحت ائمه مسلمین ۳/
ـ معنای نصیحت ۷/
ـ فضای مناسب نصیحت ۸/
الف. محیط صراحت ۸/
ب. محیط اعتماد ۱۰/
ج. محیط احساس وظیفه ۱۱/
د.محیط تواضع و توجه به نصیحت ۱۱/
مرزهای نصیحت ۱۳/
۱. حرمت غیبت ۱۳/
۲. حرمت افشاء سرّ ۱۳/
۳. تشییع فاحشه ۱۴/
۴. باندبازی ۱۵/
شماره ۱۲
شیوه برخورد با مشکلات اجتماعی ۳/
ـ امروز دیر, فردا… ۴/
ـ درد دل محرومان ۵/
ـ برخورد انفعالی ۷/
ـ لزوم سیاستگذاری ۷/
ـ حلّ مشکلات اصلی ۸/
ـ بهره وری از اندیشه ها ۹/
شماره ۱۳
تداوم رهبری ۳/
ـ ضرورت تعیین جانشین ۴/
ـ تلقی مکتب از امامت ۴/
ـ واقعیتهای تاریخی ۵/
ـ سیره پیامبر و امامان ۶/
ـ رأی مردم ۷/
ـ موانع راه ۹/
۱. مخالفان ۹/
۲. جاه طلبی ها وحسادتها ۹/
۳. ناآگاهان ۱۰/
۴. دسیسه های خارجی ۱۱/
شماره۱۴
مطهّر زمان (علامه شهید مطهری) ۳/
ـ جهاد فکری ۴/
ـ برخورد بنیادی ۷/
ـ مقابله اصولی ۱۱/
ـ ارزشهای حاکم ۱۱/
ـ نسل جوان ۱۳/
ـ مسائل مسلمین ۱۴/
ـ عدالت اجتماعی ۱۶/
ـ حوزه ها و مقتضیات زمان ۱۷/
شماره۱۵
مظهر صلابت و تدبیر (آیه الله شهید بهشتی) ۳/
ـ تربیت نیرو ۴/
ـ برنامه ریزی دراز مدّت ۶/
ـ توجه به نیازهای فکری ـ روحی ۷/
ـ سعه صدر ۷/
ـ کار جمعی ۸/
ـ مدیریّت و مسؤولیت ۱۱/
ـ بذل آبرو ۱۳/
ـ کلام آخر ۱۴/
شماره۱۶
ابوذر امام (آیت الله طالقانی) ۳/
ـ شخصیت حوزه ای ۵/
ـ مقامات معنوی ۷/
ـ انس با قرآن ۹/
ـ جهاد مستمرّ ۱۱/
ـ هویّت انقلاب ۱۴/
ـ گروههای سیاسی ۱۶/
ـ مرید و مراد ۲۰/
شماره۱۷
سیاست پرورشی ۳/
ـ سیاست دفاعی ۵/
ـ سیاسی شدن مسأله تربیتی ۶/
ـ پیدایش اصطلاحات سیاسی ۷/
ـ بهره گیری از اهرم جامعه ۸/
ـ چه باید کرد ۹/
ـ نیاز به اثبات شخصیت ۹/
ـ رقابت و مبارزه جویی ۱۱/
ـ افت ارزشهای معنوی ۱۲/
ـ پرخاشگری ۱۳/
ـ تبلیغات سالم و موفق ۱۳/
شماره۱۸
حوزه و دانشگاه ۳/
ـ دورانهای تاریخی ارتباط ۵/
ـ شبه وحدت ۵/
ـ دوری و غربت ۵/
ـ تعاند و خصومت ۶/
ـ در راه وحدت ۹/
ـ نظاره دوره معاصر ۹/
ـ رشد تماسهای اداری ۱۰/
ـ ضعف برنامه ریزی در ارتباط ۱۱/
ـ توسعه روابط صوری ۱۲/
ـ تکمیل متقابل ۱۳/
ـ گامهای مشترک ۱۵/
ـ بررسی دو سیستم ۱۵/
ـ تبادل معلومات ۱۶/
ـ انتقال شیوه ها ۱۶/
ـ ارتباط سیاسی ۱۸/
ـ مسؤولیت حوزه ۱۹/
ـ تقویت بنیه اسلامی ۱۹/
ـ عرضه صحیح ۲۰/
ـ پرهیز از تحقیر و تکفیر ۲۱/
ـ اجتناب از بزرگ نمایی ۲۲/
شماره۱۹
انقلاب و تبلیغات ۳/
ـ جایگاه تبلیغات ۴/
ـ هماهنگی تبلیغی ۵/
ـ تبلیغ تهاجمی ۶/
ـ مردم مداری تبلیغ ۷/
ـ اجتناب از گروه گرایی ۸/
ـ پرهیزاز سوژه سازی ۹/
ـ شناخت پیام گیرندگان ۱۰/
ـ بهره گیری از امکانات ۱۰/
ـ پرهیز از روزمرّگی ۱۱/
ـ درک سیاست کشور ۱۲/
شماره۲۰
جنبش احیاء ۳/
ـ ضرورت تحقیق ۴/
ـ شیوه مسأله یابی ۵/
ـ اجتناب از تراجم نگاری ۶/
ـ هماهنگی واحدها در تهیه و ارائه اثر۶/
ـ زمینه های احیاء ۷/
۱. تسلیم و سرسپردگی ۸/
۲. مبارزه با سلطه سیاسی ـ جدای از مقابله فرهنگی ۸/
۳. بازگشت به خویشتن اسلامی ۹/
شیوه های احیاء ۱۰/
الف. بازگشت به اسلام سنتی, منهای اجتهاد ۱۰/
ب. بازگشت به اسلام سنتی, با اجتهاد ۱۰/
ج. بازگشت به قرآن ۱۱/
د. مبارزه با خرافات ۱۱/
هـ. اصل مبارزه با حکام جور ۱۱/
و. ستیز با سلطه اجانب ۱۲/
ز. تکیه بر تعقل همراه با تعبد ۱۳/
امواج موجود ۱۴/
۱. تجدید نظر در شیوه مبارزه ۱۵/
۲. احیاء شعائر دینی ۱۵/
۳. رشد مطبوعات و نشریات اسلامی ۱۶/
ـ جذب متفکران ۱۷/
ـ قدرت سیاسی اسلام در پرتو جنبش احیاء ۱۸/
ـ خلأ ایدئولوژیک ۱۸/
ـ بن بست سیاسی دو نظام جهانی ۱۹/
ـ کوششهای متفکران جنبش احیاء ۲۰/
ـ مقابله سلطه گران ۲۰/
ـ توجه به ایران ۲۱/
ـ شناسایی کانونهای مهاجم ۲۱/
ـ جنگ محدود ۲۱/
ـ سیاست صبر و انتظار ۲۲/
ـ مسؤولیت انقلاب ۲۲/
۱. مسائل جزئی جنبش درجهان اسلام۲۳/
۲. جنبش احیای شعائر ۲۳/
۳. ارتباطات فکری ۲۳/
۴. حرکتهای اصلاحی در درون جنبش ۲۴/
۵. دانشگاهها و مساجد ۲۴/
۶. مطبوعات اسلامی ۲۵/
شماره۲۱
حدیث مقاومت ۳/
ـ غربت پیشین ۴/
ـ فنّ جنگ ۶/
ـ آموزشهای کلاسیک ۶/
ـ رشد صنایع نظامی ۶/
ـ تقویت قدرت رزمی ۷/
ـ شیوه نبرد ۹/
ـ مسأله اصلی ۱۰/
ـ جنگ محرومان ۱۲/
شماره۲۲
اسوه امام (شهید مدرّس) ۳/
ـ مقامات علمی ۴/
ـ اعتنا به علوم جنبی ۵/
ـ شاگردان و آثار ۶/
ـ جدیّت و توفیق ۶/
ـ حفاظت از شریعت ۸/
ـ آراء نوین ۸/
ـ تفرّق حوزه ۱۰/
ـ مسؤولیت مجلس ۱۳/
ـ شهامت نمایندگی ۱۳/
ـ اهتمام به وقت مجلس ۱۴/
ـ تحمّل عقاید ۱۵/
ـ نماینده عامه ۱۵/
ـ اهتمام به انتخابات ۱۵/
ـ درس آخرین ۱۶/
شماره۲۳
مکتب و انقلاب ۳/
ـ انقلاب مکتبی ۳/
ـ امتیازها و دشواریها ۴/
ـ انقلاب ایران, انقلاب مکتبی ۶/
ـ تفاوت در فهم مکتب ۷/
ـ مشکلات تئوریک ۸/
۱. آزادی ۸/
۲. حقوقی, قضایی ۱۲/
۳. مسائل فرهنگی ۱۵/
۴. مسائل اقتصادی ۱۶/
ـ یأس و امید ۱۶/
شماره۲۴
نهضت قانونگذاری ۳/
ـ شرایط معاصر ۳/
ـ موضوعات جدید ۴/
ـ ایدئولوژیها و مکاتب حقوقی ۴/
ـ تجارب و تفکرات مسلمانان ۵/
ـ حکومت اسلامی ۵/
ـ وظائف حکومت ۶/
ـ حفظ امنیت ۷/
ـ اعتلای فرهنگی ۸/
ـ عدالت قضایی ۹/
ـ اقتصاد شکوفا ۱۱/
ـ تعادل ثروت ۱۱/
ـ حکومت در قانون اساسی ۱۳/
ـ رهنمود امام ۱۶/
ـ تعیین قانون از باب ضرورت ۱۶/
ـ تکلیف موجود ۲۰/
شماره۲۵
شهید رابع (اسوه جهاد و شهادت آیه الله صدر)۳/
ـ مقامات روحانی ۴/
ـ آفاق علمی ۶/
ـ علم اصول ۷/
ـ فقه ۷/
ـ فلسفه ۸/
ـ منطق ۹/
ـ تدوین مکتب ۹/
ـ فلسفه اخلاق ۹/
ـ تفسیر ۹/
ـ اقتصاد اسلامی ۱۰/
ـ تاریخ ۱۰/
ـ مباحث اعتقادی ۱۱/
ـ تحول و ابتکار ۱۱/
ـ سنّت اجتهاد ۱۵/
ـ مرجعیت دینی ۱۸/
ـ بینش حکومت ۲۲/
ـ پیکار و جهاد ۲۴/
شماره۲۶
فرهنگ محمدی (نگاهی به منشور دوم انقلاب) ۳/
الف. که بودیم؟ ۴/
ب. چه هستیم؟ ۶/
ـ ذلّت حاکمان ۶/
ـ اسارت مردم ۷/
ـ تشتّت درون ۸/
ـ غارت منابع ۹/
ج. چرا چنینیم؟ ۱۰/
۱. انحراف دین ۱۰/
۲. خیانت حاکمان ۱۲/
د. چه کنیم؟ ۱۲/
۱. تجدید حیات دین ۱۲/
۲. غلبه بر مرگ ۱۳/
۳. تعمیم مبارزه ۱۴/
هـ. به کجا برسیم؟ ۱۵/
۱. قدرت بزرگ ۱۶/
۲. نجات جهان ۱۷/
شماره۲۷
سیاست آموزشی ۳/
ـ ضرورت بحث ۴/
ـ تعلیم آموزش ۵/
ـ دولتی شدن آموزش ۵/
ـ نقش خانواده ۶/
ـ جهانی شدن تعلیم و تربیت ۶/
ـ تکامل علوم ۸/
ـ گسترش ارتباط علمی ۸/
ـ جهان بینی تساهل علمی ۹/
ـ لزوم تقویت مراکز ترجمه ۹/
ـ ایجاد و تقویت کتابخانه های جامع ۱۰/
ـ زبان خارجی ۱۰/
ـ تأکید بر علوم پایه ۱۰/
ـ تئوری و عمل ۱۱/
ـ عمل اجتماعی ۱۵/
ـ مرکز آموزشی, نهاد اجتماعی ۱۶/
ـ مشارکت سیاسی ۱۷/
ـ متون درسی ۱۷/
ـ معلومات یا محفوظات ۱۸/
ـ کثرت و تنوع کتب ۱۸/
ـ ضعف مشاهده و تجربه ۱۹/
ـ نقش استاد ۱۹/
ـ محیط آموزشی ۲۲/
ـ تأمین و تقویت ذوق محصلان ۲۲/
ـ کارهای گروهی ۲۳/
ـ جوّ مطلوب ۲۳/
ـ عدالت آموزشی ۲۴/
ـ عدالت در بذل امکانات درسی ۲۴/
ـ عدالت در محیط آموزشی ۲۵/
ـ تغییر جهان بینی آموزشی ۲۵/
شماره۲۸
بانگ رحیل ۳/
ـ اجتهاد ۴/
ـ فلسفه اجتهاد ۴/
ـ حضور در زمان ۶/
ـ تقدس زدگی ۸/
ـ نگرش حکومتی ۱۰/
ـ مشکل گریزی ۱۳/
ـ احتیاط زدگی ۱۴/
ـ فقدان هدف ۱۴/
ـ بانگ رحیل ۱۶/
شماره۲۹
سکانداری انقلاب ۳/
ـ شرایط موجود ۴/
ـ عدم تمرکز ۵/
ـ بخش اقتصادی ۵/
ـ فرهنگی ۶/
ـ سیاسی ۷/
ـ تزلزل ۹/
ـ مدیران عالی ۱۰/
ـ مدیران زیر دست ۱۰/
ـ فقدان برنامه ۱۱/
ـ فقدان قدرت ۱۲/
ـ خلأ تئوریک ۱۳/
ـ تعدد مراکز قدرت ۱۴/
ـ گروههای ذی نفوذ ۱۴/
ـ سیاست هیئتی ۱۵/
ـ اصطکاک ۱۵/
ـ ابهام ۱۶/
ـ کندی ۱۶/
ـ چه باید کرد؟ ۱۷/
۱. گسترش نهاد پذیری ۱۷/
۲. تفکیک وظائف۱۸/
۳. تمایز نهاد ارشاد و اجراء ۱۸/
۴. تفویض اختیار ۱۹/
۵. تدوین برنامه۱۹/
شماره۳۰
منشور برادری ۳/
ـ گونه های اختلاف ۱۱/
ـ اختلاف فکری ۱۲/
ـ طبقه بندی مخالفان ۱۳/
ـ جهل ۱۴/
ـ واسطه ۱۵/
ـ حب نفس ۱۶/
ـ استبداد رأی ۱۷/
ـ تهذّب اخلاقی ۱۸/
ـ آگاهی ۱۹/
ـ معیار گرایی ۲۰/
ـ ارتباطهای مداوم ۲۱/
ـ گسترش مناظرات علمی ۲۲/
ـ حق پذیری ۲۲/
ـ سعه صدر ۲۳/
ـ اخلاص و صداقت ۲۳/
ـ فرق نقد اندیشه و نقد اندیشه گر ۲۴/
ـ پرهیز از تفسیق و تکفیر ۲۵/
ـ حفظ مرزهای عاطفی و انسانی با نقد ۲۵/
شماره۳۱
شقشقیّه (پیام امام به روحانیت) ۱۱/
ـ ویژگیهای روحانیت سالم ۱۴/
ـ مستضعف گرایی ۱۵/
ـ غیرت دینی ۱۷/
ـ صداقت ۱۸/
ـ مسؤولیت پذیری ۱۹/
ـ ویژگیهای روحانیت فاسد ۲۰/
حماقت پرستی ۲۱/
وابستگی ۲۳/
اتهام پیشگی ۲۵/
ریاکاری و دورویی ۲۷/
ـ ترسیم درست اجتهاد ۲۹/
ـ ابهام در فقه سنتی و فقه پویا ۳۰/
ـ ریشه اختلاف ۳۱/
شماره۳۲
از خرداد تا خرداد با آرمانهای امام(ره) ۱۱/
ـ اهداف امام ۱۳/
ـ آزادی جهان اسلام ۱۳/
ـ مجد اسلام ۱۴/
ـ عزت مسلمانان ۱۵/
ـ شناخت علل عقب ماندگی ۱۶/
ـ تفرقه سیاسی ۱۶/
ـ تفرقه نژادی ۱۷/
ـ تفرقه مذهبی ۱۸/
ـ راههای آزادی جهان اسلام ۱۹/
ـ انقلاب ۱۹/
ـ آگاهی بخشی به مسلمانان ۱۹/
ـ بازسازی دین ۲۰/
ـ نجات تفکر دینی ۲۱/
ـ نجات مسلمین ۲۳/
ـ اسلام غیر حقیقی ۲۴/
محدودیت ۲۴/
جوهره زدایی دین ۲۵/
ـ خرافه آلودگی ۲۵/
ـ بازسازی حوزه های علمیه ۲۷/
ـ بقاء روحانیت بقاء دین ۳۰/
ـ روحانیّت سدّ نفوذ اجانب ۳۱/
ـ کوتاهی در وظیفه ۳۲/
ـ تحجرگرایی ۳۳/
ـ بی نظمی ۳۴/
ـ آزادی قدس ۳۵/
ـ صهیونیسم نماینده استعمار ۳۶/
ـ قدس گذرگاه سلطه ۳۸/
ـ قدس شرافت ملی ۳۹/
شماره۳۳
تخصّص ۳/
ـ چرایی پیدایش حوزه ها ۴/
۱. تبلیغ دین ۵/
۲. دفاع از شریعت ۶/
۳. استنباط حکم ۷/
ـ تخصّص و اهداف حوزه ۸/
ـ حوزه های تخصّص ۱۰/
ـ تخصّص شعبات فقه ۱۱/
ـ چرایی تخصّص ۱۲/
الف. جامعیّت دین ۱۲/
ب. اختلاف ذوق ۱۴/
ج. تعمیق علوم اسلامی ۱۵/
ـ پیچیدگی حوزه کار ۱۶/
ـ پیدایش موضوعات جدید ۱۹/
ـ احیاء ابواب فراموش شده ۱۹/
ـ آراء مخالفان ۲۰/
ـ امکان ذوفنونی ۲۰/
ـ یک بعدی شدن ۲۱/
ـ مشکل تقلید ۲۴/
ـ کاستی قدرت مرجعیت ۲۴/
ـ ابهام در حق تنفیذ احکام ۲۵/
ـ فقدان ارتباط ارگانیک ۲۵/
ـ کلام آخر ۲۷/
شماره۳۴
قامت بلند اندیشه (علاّمه طباطبایی) ۳/
ـ جامعیت دانش و وسعت بینش ۶/
ـ در عرصه فقه و اصول ۸/
ـ مسؤولیت شناسی و مسؤولیت پذیری ۹/
ـ در گستره فلسفه و حکمت نظری ۱۲/
ـ پیوند دین و فلسفه در نگاه علامه ۱۳/
ـ پی ریزی نهضت فکری در حوزه های علمی ۱۵/
ـ خلاقیّت و نوآوری ۱۸/
ـ حرّیت فلسفی و تعبّد مکتبی ۱۹/
ـ در ساحت عرفان و حکمت عملی ۲۱/
ـ ظرفیّت و اعتدال ۲۳/
ـ طلوع در بی کران قرآن ۲۶/
ـ خلاّقیّت در تفسیر نور به نور ۲۹/
ـ سنجش نظریات بر ملاک برهان ۳۱/
ـ المیزان و ثقلین ۳۲/
ـ المیزان و طرح مسائل علمی و اجتماعی ۳۴/
شماره۳۵
بازسازی و رسالت حوزه و دانشگاه ۳/
ـ دانشگاه در سیاست بازسازی ۳/
ـ حوزه ها و سیاست بازسازی ۴/
ـ تصویر بازسازی ۴/
عوارض تکنولوژی ۷/
الف. نسیان دیانت ۷/
ب. آسیب نظام خانوادگی ۸/
ج. شتاب مصرف گرایی ۹/
د. جایگاه ماشینی انسان ۹/
هـ. تغییر روابط انسانی ۱۱/
و. تخصّص گرایی ۱۲/
ـ سیاست اصلی ۱۳/
ـ حوزه ها و فرهنگ صنعتی ۱۵/
ـ دانشگاه و برنامه ریزی۱۷/
۱. تربیت محقق ۱۷/
۲. تربیت استاد مدرس ۱۷/
۳. تربیت مدیران اداری و صنعتی ۱۸/
ـ مسائل دو نظام آموزشی۱۸/
ـ مسائل کاربردی نظام حوزه ۱۹/
ـ تجدید نظر در برنامه های درسی ۱۹/
ـ اصالت کل دانشهای دینی ۲۰/
ـ تفکیک حوزه های اجرایی ۲۰/
ـ مشکلات نظام دانشگاهی ۲۲/
ـ موازنه مناسب حجم درسی با فرصت اشتغال دانشجویی ۲۲/
ـ عدم تناسب تعداد دانشجو و استاد ۲۳/
ـ ضعف امکانات دانشجویی ۲۳/
ـ ارزشهای معنوی و اخلاقی دیانت در دانشگاه ۲۴/
ـ روابط آموزشی ۲۴/
ـ کلام نهایی ۲۸/
شماره۳۶
فجر و فراق (دهه فجر و فراق امام) ۳/
ـ ملاکهای روشن فجر ۱۰/
ـ پیام فجر آخرین در لحظه های فراق ۱۳/
ـ قیام برای خدا ۱۵/
ـ حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه ۱۶/
ـ واقع نگری و ژرف اندیشی ۱۹/
ـ حفظ اسلام و نظام اسلامی ۲۲/
شماره ۳۸ ـ ۳۷
قبله عشق, امام خمینی(ره)۳/
ـ تفسیر قرآن ۴/
ـ درایت حدیث ۶/
ـ بینش فقهی۸/
۱. زمان و مکان۱۰/
۲. عنصر حکومت۱۱/
ضد جمود۱۵/
۱. طرح و دفاع جدائی دین از سیاست۱۵/
۲. ظاهرنگری در شناخت افراد۱۶/
۳.برخورد منفی و تحریم گرایانه۱۶/
۴.تصویر خاص از روحانیت۱۷/
۵. مبارزه با آموزشهای نو درحوزه ها۱۷/
۶. مبارزه با فلسفه و عرفان ۱۷/
۷. تردید در اصل جهاد و مبارزه۱۸/
۸. تعیّش و تکسّب در پناه تقدّس۱۸/
۹. ایجاد جوّ عوام زدگی۱۸/
جنگ فقر و غنا۱۹/
۱. جنگ جهانی فقر و غنا ۱۹/
۲. روش جنگ با جبهه استکباری زراندوزان۲۰/
۳. نفی امتیازات ثروت اندوزان۲۰/
۴. خطر نفوذ ثروتمندان در نهاد حکومت۲۱/
۵. جهت گیری حکومت اسلامی۲۱/
خط رفاه یا ایثار۲۲/
گفته آخر۲۴/
شماره۳۹
آفاق عاشورا ۵/
ـ عاشورا در تاریخ ۶/
ـ ادبیات عاشورا ۹/
ـ عاشورا و انقلاب ۱۴/
ـ تبلور آرمان عاشورا, در دفاع مقدّس ۱۷/
ـ تذکّرات کوتاه ۱۹
شماره۴۰
ابعاد مبارزه با آمریکا ۳/
ـ رسالت ما ۵/
ـ تفسیر کفر به طاغوت ۶/
ـ مبانی مبارزه با استکبار ۹/
ـ آمریکا, مظهر استکبار ۱۰/
ـ ابعاد مبارزه با آمریکا ۱۱/
ـ مبارزه فرهنگی ۱۱/
ـ مبارزه تبلیغاتی ۱۴/
ـ مبارزه سیاس
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 