پاورپوینت کامل همایش برترینهای تبلیغ ۲۹ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل همایش برترینهای تبلیغ ۲۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل همایش برترینهای تبلیغ ۲۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل همایش برترینهای تبلیغ ۲۹ اسلاید در PowerPoint :

۸

همایش برترین های تبلیغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه در تاریخ ۱۵/۲/۸۴ در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارلشفا برگزار گردید. به همین منظور با معاونت تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حجت الاسلام اسکندری گفتگوی ترتیب داده شد که می خوانیم:

خیمه:ایا همایش بترین های تبلیغ سابقه داشت؟

تحت عنوان برترین های تبلیغ کارهایی درحوزه انجام شده، مثلا قبلا همیش برترین های تبلیغ در عزصه کتب مربوط به مهدویت رگزار شد،منتهی اختصاص به روحانیت نداشت بلکه از همه صاحب نظران اعم از حوزوی و دانشگاهی و غیره که دراین عرصه زحمت کشیده تقدیر به عمل آمد.

همایش تجلیل از برترین های مهدویت در مطبوعات طی ۲۵ سال گذشته برگزار شد خصوصیت و ویژگی همایش برترین های تبلیغ این بود که مختص روحانیونی بود که در عرصه تبلیغی فعال بودند.

خیمه:منبر و خطابه چه نقشی در دنیای امروز و عصر رسانه ها و ارتباطات دارد؟

مهمترین مسئله که در همایش مورد نظر بود، بحث توجه به منبر وخطابه بود که مورد غفلت واقع شده است. بعد از انقلاب توجه ویژه ای به این موضوع نشد و برخی گمان می کردند که عصر منبر و خطابه دیگر گشته است. در حالی ککه این عرصه، عرصه زنده و پویا و به روز هست. عرصه تبلیغ چهره به چهره است، عرصه تبلیغ گرم است، عرصه تبلیغ رو در روست، عرصه تبلیغ دوسویه است.

خطیب توانا کسی است که در منبر و خطابه، حالات و روحیات مخاطبین را کاملا در نظر داشته باشد تا کلام او در مخاطب موثر باشد. به خلاف صدا و سیما که عرصه ارتباط یک سویه است و به اقتضای حال مخاطب نیست بر خلاف عرصه تبلیغی منبر و خطابه. علاوه بر این که از جهت روحی و روانی عرصه تبلیغ وخطابه در نگاه فرهنگ اسلامی ما آمیخته با توسل به اهل بیت است و خطیب موفق بید سخنرانیش را با توسل به اهل بیت عجین کند و شاید این ویژگی منحصر به فرد برای خطبای شیعه است. خطیب مفاهیم دینی را برای مخاطب بیان می کند. مردم با معارف دین آشنا می شوند. این معارف را شاید از یک نوشته هم بتوان بدست آورد،یا از طریق تلویزیون با این معارف آشنا شد، اما اگر در یک جلسه خطابه در یک مسجد، در یک حسینیه، دریک محل عمومی یک خطیب صحبت کن، ابتدای صحبتش توسل به اهل بیت است، وسط صحبت هم بعضی اوقات به اهل بیت متوسل می شود و هم چنین در پایان منبر و این وسلات موجب انس بیشتر مستمعین با اهل بیت می شود.

خیمه: این همایش چه اهدافی را دنبال می کند؟

امیدواریم با لطف الهی بحث نکو داشت برترین های تبلیغ در منبر و خطاله را که شروع کردیم دنبال کنیم. همچنین در عرصه رسانه، از اهدافی که دنبال می کنیم استعداد سنجی است. ببینیم چه داریم؟ ظرفیت سنجی کنیم چه داریم و چه خلاء هایی وجود دارد که الحمدلله این اتفاق افتاد. در این نکوداشت ما تا حدودی سرمایه هایی را که در این عرصه داریم شناسایی کردیم. تنها غرض ما برگزاری یک نکوداشت واهداء تقدیر نامه و تجلیل نبود بلکه این مقدمه ای بود برای کار اساسی تر و بلند مدت و عرض می کنم که مقدمات آن فراهم شده است. الآن خطبای کشور شناسایی شده اند. با کمک هیمن سروران، اطلاعات را داریم تکمیل تر می کنیم که دقیقا کل خطبای کشور توانمندیهایشان شناسایی شود. چه کسانی هستند؟ چه توانمندیهای علمی و تبلیغی دارند؟ چه مقدار فرصت دارند و در حال جمع کردن تجاربشان هستیم، تا احیانا در قالب آموزش به طلاب جوان منتقل کنیم، و اگر بخواهیم برنامه هایی را سیاستگزاری کنیم، و با هماهنگ اجرا کنیم، باز این امکان ارتباطی هست.

ما ۱۴ عرصه تبلیغی را در نظر داریم که بخشی از آنها در این نکوداشت مورد توجه قرار گرفت.

خیمه: به عنوان معاونت تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی فکر می کنید چند سال اینده به کجا می رسیم و چه برنامه هایی دارید؟

گمانم این است که چهار پنج سال اینده یک تحول چشم گیر در عرصه منبر و خطابه و حتی در عرصه رسانه را شاهد خواهیم بود. منبر و خطابه دراختیار ما هست ولی عرصه رسانه، متولیان بیرون از سازمان روحانیت که صدا وسیما هست دارد. امیدوارم آن آقایان هم بزرگواری کنند کمک کنند زمینه هایی را برای تعاملات تهیه و فراهم کنند، بیایند و از بستر حوزه، کارشناسی خودشان را تعریف کنند نه خارج از حوزه که متأسفانه صدا و سیما ارتباط تنگاتنگ با بدنه حوزه ندارد.

البته اقدامات خوبی انجام شده، مرکز پژوهشهای صدا و سیما ، رادیو معارف اما انتظار ما فراتر از این است. ما معتقدیم بیشتر از این می توانیم تأثیر محتوایی دینی در فعالیت های صدا و سیما داشته باشیم.

خیمه: همایش دین برگزارنشد؟

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.