پاورپوینت کامل اولویتهای تبلیغی ۳۶ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل اولویتهای تبلیغی ۳۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل اولویتهای تبلیغی ۳۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل اولویتهای تبلیغی ۳۶ اسلاید در PowerPoint :

۸

شناخت اولویتها در عرصه تبلیغ همچون تشخیص اهم و مهم در هر کاری از ضرورتهای زندگی عاقلانه و آگاهانه است .

مبلغان گرامی در کلیه امور زندگی از جمله در ایفای رسالت بزرگ هدایت جامعه و اقدام به فریضه مقدس تبلیغ با این مسئله
مواجه هستند .

بدون شک رسانه ها، اعم از رسانه های سنتی و رسانه های نوین از تاثیرگذارترین عوامل جهت گیری جامعه در دو سوی مثبت و
منفی اند .

شناخت اولویتها و رعایت آن در قانونگذاری و اختصاص بودجه، در نظارت و اجراء و قضاوت، و در تبلیغ و هدایت فرهنگی جامعه، از
وظایف بنیادی تشکیلات سیاسی و اداری هر کشور و نظام اجتماعی است .

تعیین سیاستهای کلان تبلیغی در صورتی موفق و کارآمد است که برنامه های دراز مدت و میان مدت و کوتاه مدت برای آن پیش
بینی شود و برنامه ریزی و سرمایه گذاری و مدیریت اجرایی و نظارت لازم را به همراه داشته باشد .

اگر حوزه های علوم اسلامی و شورای محترم عالی حوزه، سیاستهای کلان تبلیغی را مشخص کنند و مردم و طلاب و دولت
اسلامی با هماهنگی ضروری حرکت کنند، با یاری یکدیگر، می توانند وظیفه بزرگ تبلیغ دین را انجام دهند .

خطابه و منبر، رسانه ای است که توسط مبلغان گرامی اداره می شود . مجالس و محافل عاشورایی، نمازجمعه و مساجد و جلسات
دینی برکاتی است که خداوند متعال در اختیار امت و روحانیان و عالمان بزرگوار قرار داده است .

حال پرسش این است که: آیا بهترین استفاده از فضا، جمعیت، محراب و منبر و امکانات جانبی آن به عمل می آید .

آیا از فرصتهای تبلیغی استفاده مناسب می شود؟

آیا ضروری ترین مباحث مورد نیاز امت مطرح می گردد؟

آیا قالبهای انتخاب شده بهترین قالبها است؟

چه عواملی در طرح و عدم طرح مباحث و تعیین تقدم و تاخر آن مؤثر است؟

بدون شک هر سخن جائی و هر نکته مقامی دارد; ولی این جایگاه و مقام با چه شیوه و روشی مشخص می شود؟

تعیین پاورپوینت کامل اولویتهای تبلیغی ۳۶ اسلاید در PowerPoint برای هر مسجد و مجمع چیزی نیست که به صورت متحد المآل، بخشنامه ای و سفارشی امکان پذیر باشد
. زمان و مکان و مخاطبان و حوادث اجتماعی منطقه، موضع گیری دیگر رسانه ها، و اقدامات دوست و دشمن تا حد زیادی در
تشخیص و تعیین پاورپوینت کامل اولویتهای تبلیغی ۳۶ اسلاید در PowerPoint نقش دارد .

طرح بحث ولایت در اجتماع مهم غدیر خم توسط رسول گرامی اسلام، طرح بحث مهم توحید و ولایت در اجتماع بزرگ نیشابور
توسط امام رضا علیه السلام، و طرح اصل مهم برائت از مشرکان در ایام حج توسط امیرالمؤمنین علیه السلام، نمونه های روشنی
برای رعایت پاورپوینت کامل اولویتهای تبلیغی ۳۶ اسلاید در PowerPoint است .

رعایت تدریج و نزدیک شدن گام به گام به اهداف مقدس تبلیغی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی، از شرائط موفقیت در هر کار
است; اما غیر از خلوص و انگیزه پاک و معنوی، برای موفقیت مبلغان در گسترش اندیشه و عمل اسلامی سه گونه برنامه ریزی
برای تبلیغ ضروری است:

۱ . برنامه ریزی نظام اسلامی و بزرگان حوزه برای اقدامات بنیادی و دراز مدت در حوزه تبلیغ;

۲ . برنامه ریزی نهادهای تبلیغی کشور، برای برنامه های سازمان مربوطه;

۳ . برنامه ریزی مبلغان گرامی برای اقدامات تبلیغی خود .

در برنامه ریزی، توجه به اهداف و شناخت نیازها و اولویتها و امکانات و خطرات پیش رو، از مهم ترین پیش شرطهاست .

تعیین سیاستهای کلان و ایجاد نهادهای تبلیغی و تربیت مبلغان در رشته های مورد نیاز و سطوح گوناگون و برای مناطق مختلف
جامعه اسلامی و جهان بشریت، رسالت نظام و دولت اسلامی است، که در شرائط کنونی این سیاستها از طریق شورای عالی حوزه،
شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز جهانی علوم اسلامی و سازمان مدارس خارج از کشور و نهادهای مشابه دنبال می شود .

رسانه ها و نهادهای تبلیغی موجود مثل سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت تبلیغ مدیریت حوزه علمیه قم و
نمایندگیهای رهبری در دستگاههای اجرائی، با هماهنگی می توانند، خدماتی ارزشمند ارائه دهند و در راه نجات بشریت و
دمت به انسانها گامهایی بلند بردارند .

ما در این مقاله به وظایف نهادهای سیاستگذار نپرداخته ایم . مخاطبان این مقاله، مبلغان بزرگوار و عالمان عزیزی هستند که در
نقاط دور و نزدیک به ایفای رسالت تبلیغ می پردازند و می خواهند اولویتهای کاری خود را بشناسند . بی تردید تشخیص دقیق
پاورپوینت کامل اولویتهای تبلیغی ۳۶ اسلاید در PowerPoint و انجام وظیفه الهی بر اساس آگاهی و احساس مسئولیت دینی، نقشی شگفت در هدایت جامعه و سلامت
فرهنگی و استقلال اجتماعی دارد .

تبلیغ هرگز نباید به صورت یک حرفه و یا عادت و مراسم بی روح درآید وگرنه نقش جدی خویش را از دست خواهد داد .

مبلغان بیدار و متعهد همیشه از خویش می پرسند، کدام مسئله باید امروز محور سخن قرار گیرد؟ و چرا؟

کدام عنوان باید مرتب تکرار شود و چرا؟

چه مباحثی در تمام مجالس و اجتماعات باید یادآوری گردد و چرا؟

زمان طرح کدام مباحث پایان یافته و فرصت طرح کدام مسائل فکری، فرهنگی فرا رسیده است؟

بدون شک برخی مباحث غذای فکری هر روز جامعه است که مدام باید در اختیار آنان قرار گیرد . برخی مطالب مانند داروی مورد
نیاز بیماران است که فقط باید در دسترس پزشکان امین و بیماران باشد .

بخشی از معارف دینی، پادزهر تبلیغات الحادی است که در شرائط مارگزیدگی باید به جامعه عرضه شود . برخی مطالب غذای
فکری دولت مردان و مسئولان اجرایی کشور است که باید در جمع آنان مطرح شود . بخشی از حقایق قرآن و حدیث، غذای فکری
دانش آموزان و دانشجویان است که با توجه به مخاطبان باید در مجالس دانش آموزی یادآوری گردد .

مبلغ متعهد و هوشمند، بیماریهای شایع فکری را شناسایی و جامعه را در برابر آن مایه کوبی می کند و از ابتلای به انحراف و اشتباه
مصونیت می بخشد وگاه همچون پزشکی سیار به مداوای بیماران می پردازد .

اولویتها در جوام

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.