پاورپوینت کامل روش های پیدا و پنهان صهیونیسم ۷۶ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل روش های پیدا و پنهان صهیونیسم ۷۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۷۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل روش های پیدا و پنهان صهیونیسم ۷۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل روش های پیدا و پنهان صهیونیسم ۷۶ اسلاید در PowerPoint :

۵۴

رشد و توسعه فن آوری و ارتباطات، از جهان امروز دنیایی بدون مرز ساخته است. سرنیزه های دیروز و سلاح های پیشرفته امروز،
همگی در برابر قدرت رسانه های ارتباطی رنگ می بازند; زیرا تا بستر فرهنگی و سرزمین اندیشه ها هموار نباشد، استفاده از زور
چیزی جز خسارت های سنگین و زیان های جبران ناپذیر بر جای نمی گذارد.

از این رو، امواج نامرئی، مرزهای سیاسی – جغرافیایی را در می نوردد تا بدون هیچ گونه کنترلی وارد عرصه های دلخواه خود شود و
مخاطبانش را مورد هجوم و یورش قرار دهد. بهره کشی و برده داری امروز از مرزهای جسمانی گذر کرده است و تا مغز استخوان
مخاطب پیش می رود. حریم اندیشه ها شکسته می شود تا برده داری فکری و چنگ انداختن در اندیشه های غیر مسلط بیش از هر
زمان دیگر رایج و شایع گردد.

گفته آیزنهاور رئیس جمهور پیشین آمریکا در این باره بسیار روشنگرانه است: «بزرگترین جنگی که در پیش داریم، جنگی
ست برای تسخیر افکار انسان ها.» (۱)

با توجه به آنچه آمد استفاده از وسایل ارتباطی نوین – اعم از شبکه جهانی رایانه ای، ماهواره ای، بازی های کامپیوتری، فیلم های
کوتاه، مستند و سینمایی و …. – در راس دستور کار قدرتمندان زورگوی عالم قرار گرفته است.

در همین راستا اهمیت تبلیغات بیش از هر زمان دیگر معنا می یابد. استفاده از ظریف ترین و ماهرانه ترین شیوه ها برای رسیدن به
اهداف و تسخیر اندیشه ها شاید بزرگترین دغدغه سربازان تبلیغاتی دشمن می باشد. (۲)

رد پای این دغدغه را از سال ۱۸۶۹ م در سخنان «راشورون » که در شهر پراگ مطرح نموده است، می توان مشاهده نمود. وی در
گفتاری شیطنت آمیز به دو اهرم قدرت و اطلاعات اشاره می کند و می گوید: «اگر طلا، نخستین ابزار ما در سیطره و حکومت بر
جهان است بی تردید مطبوعات و روزنامه نگاری دومین ابزار کار ما خواهد بود.» (۳)

در ادامه همین جریان شاخه ای مهم از دشمنان اسلام در اولین کنگره صهیونیسم به ریاست تئودور هرتزل در سال ۱۸۹۷ در شهر
بال سوئیس دور یکدیگر جمع شده، طرح امپراطوری مطبوعات و سیطره بر جهان اطلاعات را پایه گذاری می کنند و در پروتکل
دوازدهم خود چنین می آورند: «ما جریان مطبوعات و روزنامه نگاری را به این صورت در خدمت خویش در می آوریم: ما نباید
بگذاریم دشمنانمان به روزنامه ها و رسانه های خبری که بیانگر آرا و نظرات آنان باشد دست یابند. هیچ خبری نباید بدون کنترل و
نظارت ما برای مردم بیان شود.» (۴)

آنچه ذکر شد دلیلی بر اهمیت داشتن تبلیغات و استفاده بهینه از فن آوری اطلاعات و ارتباطات نزد دشمنان اسلام به شمار
می رود. حال رسالت دردمندان دیندار و بیدار در برابر این تهاجم سازمان یافته چیست؟

بی گمان یکی از برگ های برنده مسلمانان، نگرش روشن بینانه و پیشرفته اسلام به انسان و زندگی است. اما آیا تنها همین اهرم
برای معرفی ویژگی های منحصر به فرد اسلام و دفاع از مرزهای اعتقادی مسلمین کافی است؟

روشن است که مقابله با امواج نامرئی و شیوه های جنگ روانی جز با استفاده از شیوه های مشابه امکان پذیر نیست، چنانکه رهبر
انقلاب می فرماید: «نبرد فرهنگی را با مقابله به مثل می شود پاسخ داد. کار فرهنگی و هجوم فرهنگی را با تفنگ نمی شود جواب داد.
تفنگ او، قلم است.» (۵)

جدی گرفتن تبلیغ و شناخت رسالت دینداری و راه های ادای دین در این عرصه پرمخاطره از مهم ترین تکالیف امروز هر دیندار
است. تبلیغ آنچنان در نظر امام راحل اهمیت دارد که می فرمایند: «تبلیغات از اصول بسیار مهم اسلام عزیز است.» (۶) و در جایی
دیگر با نظر به جایگاه واقعی تبلیغ می گویند: «همانطور که تحصیل، یک تکلیفی است، تبلیغ بالاتر است از او، تحصیل مقدمه تبلیغ
است.» (۷)

دید همه جانبه نگر پیر انقلاب اسلامی تا آن جا فرا می رود که در برابر نظریه دهکده جهانی، تعبیری زیباتر به کار برده، از دنیای
امروز به عنوان خانه نام می برند: «برادران و خواهران من! ما امروز در یک عصری واقع هستیم که تمام دنیا، تمام کشورها، از اقصی
نقاط عالم تا این جا به منزله یک خانه شده اند … وضع عصر ما طوری شده است که قضایایی که در یک کشور واقع می شود در همه
کشورهای دنیا، در اقصی نقاط کشورهای دنیا منعکس می شود.» (۸)

با توجه به اهمیت تبلیغ در دنیای کنونی و لزوم دفاع از اندیشه های ناب اسلامی گام نخست در این باره شناخت روش های مسموم
دشمنان اسلام است. تیرهایی سمی که به وسیله آن نه تنها اسلام بلکه بشریت را در آستانه سقوط به دره دورافتادگی از اصل و
جایگاه مقدس خویش قرار داده است.

اما در میان همه دشمنان قسم خورده، شاید صهیونیسم و روش های ویرانگر آن را بتوان دغدغه آفرین تر دانست; زیرا اکنون تنها
سنگ بزرگ و مانع اساسی تحقق آرمان صهیونیستی، اسلام و ارزش های این دین پاک می باشد. از این رو در این مقاله تلاش
خواهیم نمود تا گوشه ای از روش های مسموم آنان را مطرح نماییم تا دینداران و مبلغان دردآشنا بتوانند با شناختی کاملتر از
گذشته به بازخوانی تکلیف خویش همت گمارند تا رسالت های نوین را بازیابند. بدیهی است شناخت همه جانبه روش ها در یک
نظام فرهنگی، سیاسی و اقتصادی قابل ارزیابی است که غفلت از یک جنبه موجب تکمیل نشدن معرفت روش ها خواهد شد.

سیطره فرهنگی

۱. سیطره بر خبرگزاری ها و مطبوعات

خبرگزاری ها به عنوان تامین کنندگان خبر و توزیع کنندگان آن در جهان اطلاعات، نقش اول را دارا می باشند. براین اساس چنانچه
تولید اطلاعات دچار تمرکز و انحصار شود می تواند در سمت و سو دادن اندیشه ها خطرآفرین گردد. این واقعه از دیروز تا امروز
جهان اطلاعات رخ داده است; یهود و صهیونیسم جهانی توانسته اند با برنامه ریزی های زیرکانه و تسلط بر خبرگزاری های مهم،
نبض اطلاع رسانی دنیا را به دست گیرند. جالب آنجاست که روزانه بارها نام این خبرگزاری ها را می شنویم بدون آن که به سابقه و
وابستگی آن ها توجهی داشته باشیم. از جمله این خبرگزاری ها می توان به رویتر اشاره نمود که در سال ۱۸۱۶ م به دست شخصی
یهودی بنام ژولیوس رویتر تاسیس گشت. این خبرگزاری با سابقه ای در حدود دو قرن توانسته است در تولید و جهت دهی
اطلاعات نقش به سزایی داشته باشد. خبرگزاری رویتر که در آغاز برای جمع آوری اطلاعات اقتصادی تاسیس شده بود، به تدریج
فعالیت های خود را توسعه بخشید و در عرصه اخبار سیاسی و اجتماعی وارد شد.

رویتر توانست در سال ۱۸۵۸ م تنها یک ساعت پس از ایراد سخنرانی ناپلئون سوم، آن را در دسترس مطبوعات انگلستان قرار دهد.
به همین خاطر گوی سبقت را از دیگر رقبای خود ربود و یکه تاز میدان خبرسازی گردید.

این بنگاه خبری همینک نیز به عنوان یکی از خبرگزاری های مطرح در جهان، منبع کسب خبر به شمار می رود. (۹)

آسوشیتدپرس نیز از دیگر خبرگزاری های مهم جهان است که در سال ۱۸۴۸ م از به هم پیوستن ۵ روزنامه در ایالات متحده امریکا
به وجود آمد; در سال ۱۹۰۰ م آن چنان توسعه یافت که توانست به عنوان شرکتی عظیم بیشتر روزنامه ها و مجلات امریکایی را تحت
پوشش خود قرار دهد، نشریاتی که بیشتر آن ها تحت نفوذ صهیونیسم بودند.

خبرگزاری دیگری را که می توان در جرگه تولیدگران صهیونیستی خبر قرار داد «یونایتدپرس » است که در سال ۱۹۰۷ م تاسیس
شد و در سال ۱۹۵۸ م با اینترنشنال نیوز سرویس ائتلاف نمود. جالب آن که همسر ویلیام هرست – سرپرست اینترنشنال نیوز –
یهودی بود و به همین دلیل یهودیان وی را در تبلیغات انتخاباتی اش برای رسیدن به فرمانداری نیویورک یاری رساندند. در فرانسه
نیز یکی از خانواده های یهودی به نام «هاواس » در سال ۱۸۳۵ م آژانس هاواس را بنیان نهاد که بعدها به خبرگزاری دولت فرانسه یا
فرانس پرس تبدیل شد.

با توجه به آنچه گفته شد می توان دریافت که چگونه جنایت های صهیونیسم و یاوران ابر قدرت آن کمترین بازتاب را در رسانه های
بین المللی دارد. جنایت های خونبار صبرا، شتیلا و قانا جایی برای طرح پیدا نمی کنند و کشتار صدها نفر زن و کودک و پیر و جوان
غیر مسلح به فراموشی سپرده می شود; اما عملیات شهادت طلبانه مبارزی فلسطینی یا لبنانی به عنوان عملی تروریستی و خارج از
عرف بزرگ نمایی می شود. ستم صرب ها بر شهروندان مسلمان بوسنی و کوزوو چندان اهمیتی نمی یابد مگر زمانی که امریکا
بخواهد در بالکان پایگاه پیدا کند. عکس کودکان ناقص الخلقه ویتنامی که در اثر بمب های شیمیایی امریکایی به این وضع تاسف بار
افتاده اند در هیچ کجای جهان اطلاعات جایی ندارد، اما به بهانه حمایت از حیوانات صدها سایت اطلاعاتی ایجاد می شود.

راز و رمز این گونه عملیات خبرسازی را تنها می توان در تو در توی سیاست های خبیثانه خبرگزاری های عمدتا صهیونیست و
طرفدار ثروت جست و جو کرد.

چنگال های سلطه این گونه خبرگزاری ها – به ویژه رسانه های صهیونیستی – چنان برفرایند اطلاع رسانی چنگ انداخته است که
رهایی از آن بسیار سخت می نماید. این حقیقت تلخ را می توان در سخنان رهبری معظم انقلاب آشکارا مشاهده نمود: «رسانه های
عمومی که در اختیار صهیونیست ها و در اختیار خود دستگاه های استکباری است، نمی گذارند که حقایق آن چنان که می باشد به
گوش مردم آمریکا برسد.» (۱۰)

و در جایی دیگر با اشاره به مالکیت رسانه های گروهی چنین می گویند: «به طور کلی غرب در مالکیت رسانه های متعلق به
سرمایه دارها و کمپانی ها است. عمدتا حتی رسانه هایی هم که ظاهرا در اختیار دولت هستند، در معنا به وسیله سرمایه دارهای
بزرگ است که هدایت می شوند و خط داده می شوند و امروز عمدتا در اختیار صهیونیست ها است.» (۱۱) بر همین اساس است که
رسالت اصلی دین مداران نمود پیدا می کند که «امروز روزگاری است که نیاز به تبلیغ از همیشه بیشتر است.»

زیرا اطلاعات زرسالار تنها در پی منافع خود و هموار ساختن موانع سودجویی و قدرت طلبی خویش است. این گونه فعالیت های
خبری – اطلاعاتی، بین حقیقت و منافع خویش رابطه تساوی برقرار می نمایند و حقایق را از فیلترهای مکنده واقعیت می گذرانند
تا کالای دلخواه خود را به دست آورند.

دغدغه جنایت های خبرسازی و خبررسانی به خبرگزاری ها محدود نمی شود، بلکه دامنه آن تا روزنامه ها و مجلات گسترش
می یابد. روزنامه پرسابقه تایمز (انگلیس)، نیویورک تایمز، واشنگتن پست، تایم و نیوزویک در امریکا و ده ها مجله و روزنامه دیگر
همگی به عنوان کارگزاران فرهنگی، آتش دشمنی را شعله ور نگه داشته، آتش پر حجم تبلیغات خود را بر سر مخاطبان می ریزند.
به عنوان نمونه می توان به مطلبی در روزنامه شیکاگو سان تایمز اشاره نمود: «کمونیسم برتر از اسلام است. زیرا در اصل تفکری
غربی است که می توان با آن به تفاهم رسید اما با اسلام نمی توان به تفاهم و نقطه نظری واحد دست یافت، مگر با آهن و آتش.» (۱۲)

دستان نامرئی جعل واقعیت حتی در مجلات تخصصی نیز دست برده، حکایت ها را آن گونه که مصلحت می بینند تغییر می دهند.

مجله ژئوگرافیک که در زمینه جغرافیا از شهرت خاصی برخوردار است نمونه ای از همین مدعا است. در این مجله نقشه ای از جهان
به همراه جدول توضیحی آن به چشم می خورد که به جای کلمه فلسطین از تعبیر سرزمین اسرائیل استفاده شده است. (۱۳)

جالب آن جاست که این اقدام غیر علمی و جانبدارانه پیش از تشکیل دولت غاصب صهیونیستی (۱۹۴۸) انجام گرفته است تا شاید
بسترسازی فرهنگی – علمی برای پیدایش غده اسرائیل در تن بیمار خاورمیانه فراهم شود.

با توجه به آنچه گفته شد می توان به این نتیجه رسید که یکی از روش های بسیار زیرکانه صهیونیسم خبری، در دست داشتن نبض
اطلاعاتی – خبری جهان است. بنگاه های خبر پراکنی با ایجاد جاذبه های کاذب در بازار اطلاعات، روح حقیقت جوی بشر را به
خواب غفلت فرو برده، با تزریق اط

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.