پاورپوینت کامل نامه یک خواننده ; مبلغان و تبلیغ تلویزیونی ۱۸ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل نامه یک خواننده ; مبلغان و تبلیغ تلویزیونی ۱۸ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل نامه یک خواننده ; مبلغان و تبلیغ تلویزیونی ۱۸ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل نامه یک خواننده ; مبلغان و تبلیغ تلویزیونی ۱۸ اسلاید در PowerPoint :

۳۷

۱. تبلیغات مدرن، مکمل تبلیغات سنّتی

پیشرفت سریع تکنولوژی و ابزار تبلیغی در کنار رشد شگفت آور علوم
تبلیغی و هنری، پنجره های جدیدی را پیش روی مبلّغان گشوده است. هر چند این
صنایع و علوم در ابتدا برای اهداف و مقاصد مادی و تبلیغات مصرفی توسعه داده
شده اند، اما استفاده مبلغان از آنها برای ارتقاء معنویت و دین دقیقا استفاده از
فرصتهاست. مهم این است که تصمیم گیران در امر تبلیغ و مدیران تبلیغاتی و
مبلغان دینی بدانند هیچ کدام از راههای تبلیغی کشف شده با آمدن شیوه ها و فنون
جدید به طور کلی از میدان به در نمی روند و همچنان در حوزه های کارآمد به نقش
آفرینی خود ادامه می دهند. نمونه رایج آن «منبر» است که باز هم در حوزه خاص
خود کارآیی دارد.

هر راه تبلیغی جدید در واقع امکانی نو برای جذب مخاطبان جدید یا مخاطبان
رانده شده از نظام تبلیغی قبلی است و این به معنای تفکیک حوزه ها و موضوعات
است، نه کنار زدن تبلیغ سنتی.

با این مقدمه، تصور اینکه نظامهای سنّتی تبلیغی کارآیی خود را از دست
داده اند، چیزی جز خود باختگی در برابر درخشش خیره کننده ابزارهای مدرن
تبلیغی نخواهد بود.

۲. باز سازی تبلیغ سنّتی برای تعامل با تبلیغ مدرن

وقتی روشن شد روشهای گذشته تبلیغی همچنان دارای ارزش تبلیغی هستند،
باید در مقابل روشهای جدید، به تقویت آنها پرداخت و از فرصت ایجاد شده
توسط فنون جدید، بیشترین استفاده را برای بارور کردن شیوه های پیشین برد و این
کار با آسیب شناسی، ظرفیت شناسی و شناخت نقاط قوت و ضعف ابزارها و علوم
تبلیغی پیشینی ممکن است. تنها در چنین صورتی است که تبلیغ سنّتی توان تعامل
مثبت با تبلیغ مدرن را خواهد داشت و موجب خواهد شد کارکرد آن دو قابل جمع
و مدیریت واحد باشد و بتوان با نظارت بر آن دو، تبلیغ را ساماندهی کرد.

۳. از تبلیغ تلویزیونی تا تبلیغ اینترنتی

امروزه تب تبلیغ اینترنتی به سرعت در جهان بالا گرفته است. مبلغان اسلامی
نیز به سرعت در حال تجهیز خود به این ابزار نوین تبلیغی هستند تا هم از کیان
مسلمین دفاع کنند و هم حوزه های جدید و افقهای روشن تری برای تبلیغ در
عرصه ها و مکانهایی که تا کنون تصورش هم نمی شد، بیابند و البته این قدمی است
بسیار مبارک و کاملاً ضروری، ولی باید ساماندهی شود و با آموزش و برنامه همراه
باشد.

۴. باز تعریف تبلیغ تلویزیونی و جایگاه آن

آنچه گفتیم لزوم تهیه کارنامه ای از نقاط ضعف و قوت تبلیغات دینی ما در
تلویزیون طی ۲۷ سال گذشته را به خوبی نشان می دهد؛ کارنامه ای که به دنبال پاسخ
به سؤالات ذیل به دست می آید:

۱. عامل رویگردانی برخی از مردم از اکثر تبلیغات مستقیم مبلغان در
تلویزیون و نیز عامل استقبال روز افزون، از بعضی تبلیغات روحانیت در این رسانه
ملی چیست؟

۲. چه عواملی به جذب مخاطب تبلیغات دینی در دهه اول انقلا

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.