پاورپوینت کامل همه مثل هم همه مثل … ۲۹ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل همه مثل هم همه مثل … ۲۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل همه مثل هم همه مثل … ۲۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل همه مثل هم همه مثل … ۲۹ اسلاید در PowerPoint :

۲۲

… واسپس روزگاری که نام بسیاری از مردان بزرگ چونان حکیم «ناصر خسرو قبادیانی » ،«ابن بطوطه » و «سعدی
شیرازی » برتارک آن سالها می درخشد ، هنوزهم وقتی سفرنامه های باقیمانده ازایام ماضی را می خوانیم حتی،
سفرنامه سیاحانی که طی یکی دوقرن گذشته عرصه زمین را زیرگامهای خود پیموده اند، پیش روی خود،
جهانی را نظاره می کنیم که مملو از تفاوت، رنگارنگی و تنوع اند.تنوع شهرها ، پوشش ها، ادوات وابزار ، آداب و
رسوم و سنتهای فرهنگی که هر یک از آبشخورویژه ای سیراب شده اند. همین امر،حکیمان و عارفان و سیاحان
اهل ذوق را وامی داشت تا شال بر کمربسته و با گیوه کشیده رنج راه ومشقت سفر را بر خود هموار کنند، تاشاید
از این رهگذر، ره توشه ای بزرگ از معرفت ، جهان شناسی وسیر در آفاق و انفس فراهم آورده باشند.

آثار بزرگ اندیشمندانی چون «ناصر خسرو» و «سعدی » مشحون از اینهمه دریافت ، دیدار و خاطره است، بدان
سان که چشم بر بسیاری از دقایق و ظرایف نهفته در پهنه زمین گشوده می شود.

هیچ اندیشیده اید که چرا امروزه همه شهرها و بلاد منتشر در روی زمین، از منتهاالیه صحاری اریزوناگرفته تا
افریقای جنوبی و از آنجا تاکراچی و سیدنی کم و بیش یکسان ویک شکل اند؟

شاید پاره ای تفاوتهای جزیی مثل نوع پلها،رنگ آمیزی دروپنجره هاو یا جدول بندی خیابانها و چراغهای آویز در
میان شهرها متفاوت باشندلیکن، همگونی دهشتناکی میان همه پایتختها و به تبع آنها شهرهای کوچک و بزرگ
عالم به چشم می خورد.

در دیار خودمان هم همین است،براحتی می توان اسم شاهرود را برکرمانشاه نهاد و نام کرمانشاه را برنیشابور،
مشروط به اینکه ، در این میانه باقیمانده آثار تاریخی گذشتگان مثل مسجدها، برجها وکاروانسراها را بردارید.
آنچه می ماند چند خیابان است وعمارتهای یک شکل ، جامه های همگون مردمان، مهمانسراها وهتلها و چند
پارک و شهربازی باانواع آب نماهای رنگارنگ که مردمان یک شکل و یک قدو قواره رابه سوی خود جلب می کند
وپاساژهای رنگارنگ و فروشگاههای زنجیره ای. به قول معروف، «به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است.»

همه کشورها، شهرها، محله ها وخانه ها حتی انسانها و آرزوهایشان هم یکسان و یک شکل اند. اسباب ووسایل و
حتی نحوه زندگی یک شهروند اهل کراچی همان است که در گوشه ای دیگر مردی سیاه یاسفید شبانگاه بر
مبلمان خود تکیه می دهد،سوسیس می خورد،کوکاکولامی نوشد و در عین خستگی در حال دیدن فیلمی که از
تلویزیون پخش می شود به خواب می رود.

همه این ساکنان منتشر، بی آنکه بدانند و یا بخواهند، بسان هم به جهان می نگرند. از تمامیت حیات خود یک
خواست واحد دارند و همگی با باز کردن پیچ رادیو محلی خود ازشنیدن خبری انگشت به دهان می گزند که، در
آن طرف کره خاک مردی ساکن مالزی یا سنگاپور. و یاهر دو با خواندن گزارشی حیرت می کنند که یک مرکز
واحداطلاع رسانی آن را بر روی آنتنهای یک شکل و یک قواره نهاده در پشت بامهای یک شکل و یک قواره
مردم این کره خاک فرستاده است.

اینان ، گاه با ساده اندیشی تمام خود را در پوشیدن جامه ها مختارمی پندارند اما، درست آنگاه که پیراهنی را
می خرند و با شادی و یابی تفاوتی به صحن خیابان می آیندناظر لباسهای یک شکل، کفشهای یکدست، کتهای
یک قواره دیگرهمشهریهای خودند.

کوتاهی و بلندی قدها و یا لاغری و چاق بودن آدمهاست که کمی درنوع رنگ و اندازه جامه دیگرگونی ایجاد کرده
ورنه چنین می نماید که همگی از یک سوپر مارکت بزرگ ویکی از فروشگاههای زنجیره ای منتشر در میان شهرها
خرید کرده باشند.

برای یک معمار ساکن ایتالیافرقی نمی کند که در کجا و برای چه کسانی خانه می سازد، به همان گونه که برای
دانشجوی رشته معماری یکی از دانشگاههای فلورانس فرقی نمی کند که پس از فراغت از تحصیل به کجا می رود.
او یاد گرفته است تاالگویی واحد را برای همه مردمی که دیگر از خواسته ای واحد برخوردارشده اند به کار برد. به
همان راحتی که می تواند در هر جای این پهنه خاک زندگی کند.

جوانان گویی تابلوهای سیاری هستند که بی آنکه مزدی دریافت کرده باشند، تولیدات شرکتها وکارخانه های
کشورهای غربی را به نمایش گذارده اند. [ Marllboro ],[ Sony ],[ Puma ],[ Addidas ]
وصدهانام دیگر،نقش آفرین جامه های جوانانی اند که به خیابان می آیند وکفش و کیف و شلوار خود را، بی مزدو
منت در اختیار دستگاه تبلیغاتی تولیدکنندگان اروپایی می گذارند.

به همان سان که خانه ها،چشمهای ساکنانشان را با انواع محصولات فرنگی می آرایند تا زنان خانه دار و مردان
بچه دار، درآشپزخانه های باز و بر صندلیها وکرسیهای منقش غذای مهیا شده کد

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.