پاورپوینت کامل گام اول ۱۸ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل گام اول ۱۸ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل گام اول ۱۸ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل گام اول ۱۸ اسلاید در PowerPoint :
۵
گام های بعدی، معمولا تداوم نخستین گام است، همچون خشت ها و آجرهای بعدی که روی «خشت اول » نهاده می شود و اگر این – «پاورپوینت کامل گام اول ۱۸ اسلاید در PowerPoint » تعیین کننده است .
بنیان، «کج » نهاده شود، «تا ثریا می رود دیوار، کج »
دوره دانشجویی، پیمودن یک «راه » است . این که به کجا منتهی می شود و پایانش چیست، بستگی به همان گام های اولیه «کسب
علم » دارد; یعنی این که: چه می خوانیم؟ با چه انگیزه دانش می جوییم؟ استادمان کیست؟ هم اتاق مان چگونه آدمی است؟
زمانمان را چگونه می گذرانیم؟ چگونه درس می خوانیم؟ جدی یاسر سری؟ سطحی یا عمیق؟ نگاهمان به دانش چیست، نگاه
ابزاری است یا نگاه هدفی؟
نتیجه کار، اگر برای دانشجویان مختلف متفاوت است، در سایه همین تفاوت ها در چگونه و چراهای درس خواندن است .
راستی . . . در این راه «آنچه باید داشت » چیست و «آنچه نباید داشت » کدام است؟
از آن همه موضوع که اشاره شد، اندکی به همین نکته می پردازیم .
«غرور» ، «تکبر» و «حسد» ، سه نمونه از «نباید داشت » هاست . غرور در دو مرحله ممکن است به سراغمان آید: یکی قبل از یادگیری،
دیگری پس از آموختن . تکبر نیز چنین است و در این دو مرحله اگر پاپیچ دانش آموختن ما شود، به عنوان یک «آفت » راه ما را
پرخطر می سازد، یا به بیراهه می کشد .
غرور و تکبر در مرحله پیش از آموختن، «مانع فهم » می شود . آنکه مغرور و متکبر است، خود را تافته جدا بافته می پندارد، از این رو
«پرسیدن » – که اعتراف ضمنی به ندانستن است – برای او دشوار است . از طرفی می دانیم که پرسش، «کلید گنجینه دانش » است .
این حکمتی است که اولیای دین ما فرموده اند: «العلم خزائن و مفتاحها السؤال: دانش، همچون خزینه هایی است که سؤال، کلید
گشودن آنهاست .» کسی که خود برتربینی و غرور داشته باشد . این «در دانایی » را به روی خود می بندد و از دانستن محروم می شود
.
«تواضع » و فروتنی در یادگیری و پرسیدن و فهمیدن، نقشی مهم در ارتقای علمی دارد . انسان متکبر، همچون زمینی بلند است که
در آبیاری هرگز آب بر آن سوار نمی شود، در نتیجه از این مایه حیات محروم می ماند . از این رو گفته اند:
افتادگی آموز، اگر طالب فیضی
هرگز نخورد آب، زمینی که بلند است
در مرحله پس از آموختن نیز، غرور سبب می شود که دانشمند خود را برتر از دیگران پندارد و به مردم به چشم حقارت بنگرد و
آنان را آدم به شمار نیاورد، به آنان بی اعتنایی کند، فخر بفروشد، خودرا «دانای کل » پنداشته، از سؤال و آموختن و ارتقای رتبه
دانش باز بماند و در جا بزند . از این آفت گاهی با عنوان «غرور علمی » یاد می شود .
نباید داشت سوم، «حسد» بود . سفره دانش گسترده است و زمینه رشد برای همه فراهم . ترقی و تعالی علمی کسی، نه عرصه را بر
دیگری تنگ می سازد، نه مجال رشد را از او می گیرد . پس چرا رقابت های
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 