پاورپوینت کامل شرق و غرب معرفتی و نوآوری ۱۹ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل شرق و غرب معرفتی و نوآوری ۱۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل شرق و غرب معرفتی و نوآوری ۱۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل شرق و غرب معرفتی و نوآوری ۱۹ اسلاید در PowerPoint :
۲
۱. «غرب و شرق» بیش از آن که یک مقوله جغرافیایی باشند، یک
«مقوله معرفتی یا جغرافیای معرفتی» می باشند. یافتن این دو حوزه جغرافیایی
معرفتی، می تواند راهنمایی برای دیگر حوزه های معرفتی باشد، چرا که یافتن حوزه
مطالعاتی خود در یک فرآیند مطالعه مقایسه ای، بسیاری از حوزه های معرفتی دیگر
را نیز بازگشایی تاریخی معرفتی خواهد کرد.
۲. اگر فرمول هویت را ترکیب دین و زبان بدانیم یا دین بیان
شده در زبان، شرق و غرب نیز از این فرمول مستثنی نیستند و از طرف دیگر میزان و
نوع ترکیب دین و زبان، هویت های متفاوت تولید می کند که باز شرق و غرب از آن
مستثنی نیستند و می توان شرق و غرب معرفتی و تفاوت های این دو جغرافیای معرفتی
نیز دریافت.
۳. آنچه در باب هویت شناسی غرب گفته شده است این است که غرب
هویتی است که بر اساس بیان ریز و دقیق، استوار شده است؛ به عبارت دیگر غرب در
فرمول مذکور بر زبان بیشتر تکیه می کند تا دین و بیشتر بر بیان تکیه می کند تا
معنا؛ به همین دلیل غرب به تولید فلسفه دست می یازد تا عرفان، چرا که فلسفه یک
دانش بیانی است تا یک دانش اسراری و معنا دار تو در تو و پیچیده.
۴. شرق شناسی هویتی، بر اساس معنا بنا می شود؛ به همین دلیل
زبان شرق، زبان ابهام است و زبان استعاره، زبان دین را تشکیل می دهد و به جای
آنکه بر بیان و زبان تکیه شود بر دین و معنا و سطوح معنایی توجه می شود. پس بر
عرفان و اشارات تکیه می شود و مهم ترین رسانه این فرهنگ، سکوت است تا زبان و
سخن.
۵. حال اگر شرق و غرب را دو نمونه آرمانی (Ideal tyPe)
بگیریم می توانیم بر اساس این دو نمونه آرمانی به مطالعه انواع هویت های متفاوت
بپردازیم و اگر بتوانیم سطوح هویتی جهان را ترسیم کنیم، می توانیم به شناخت
چارچوب های کنشی حوزه های فرهنگی جهانی نیز پی ببریم، مثل کنش های هیجانی موزون
و جمعی شرقی و کنش های عقلی فردی غربی.
۶. غربی شدن از آلمان شروع می شود و مکتب پدیدارشناسی
بزرگترین فرآیند غربی سازی را به عهده دارد. مکتب پدیدارشناسی به دنبال زبان و
بیان برای عرفان شرقی می گردد و این را از راه روش شناسی انجام می دهد که این
فرآیند از «رودلف اولن» شروع می شود که در مقام استاد پدیدارشناسی می باشد و به
وجود گرایان آلمانی خاتمه می یابد.
۷. بعد از بیانی شدن عرفان شرقی در فلسفه آلمانی به سوی غرب
آلمانی، یعنی فرانسه سوق داده می شود که در رمانتیسم اولی، تجلی می یابد و زبان
رمان و داستان و ادبیات به خود می گیرد و ادبیات فرانسه با چنین روشی غنی
می شود و حوزه های اروپایی را مورد تأثیر قرار می دهد و این رومانتیسم به آلمان
می رود و حوزه ادبیاتی آلمان را نیز سیراب می کند.
۸. بعد از فرانسه به غربی ترین و غرب خالص می رسیم که حوزه
فرهنگی آنگلوساکسون ها می باشد که در این حوزه فرهنگی زبان خالص تجلی می یابد و
ادبیات به زبان تقلیل می یابد و کل امور غ
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 