پاورپوینت کامل حقوق جهانی مردم و نوآوری ۱۹ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل حقوق جهانی مردم و نوآوری ۱۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل حقوق جهانی مردم و نوآوری ۱۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل حقوق جهانی مردم و نوآوری ۱۹ اسلاید در PowerPoint :
۲
۱. حقوق از اعتباریاتی است که با قدرت دارای رابطه ای مستقیم می باشد، یعنی قدرت است که اعتباریات را در یک جامعه خلق کرده و به گونه ای که می خواهد آن را ترسیم می کند تا بتواند قدرت خود را حفظ کند. پس اعتباریات از قدرت زاییده می شود و از آن نیز قدرت به وجود می آید. پس ارتباط حقوق و قدرت یک ارتباط دو سویه مستقیم می باشد.
۲. قدرت، منابع حقوقی را تعیین می کند و از این راه وارد اعتبار گذاری و وضع قانون می شود و زمانی که منابع حقوقی روشن شد خود به خود به گونه ای چارچوب های شناختی آن نیز تعیین می شود، چون هر منبع حقوقی خود دارای یک چارچوب شناختی خاص به خود می باشد که فلسفه حقوق و شناخت شناسی حقوق آن تعیین می کند، مثل حقوق بشر که دارای چارچوب شناخت فردی است.
۳. مبنای شناختی حقوق بشر، انسان از منظر فردی و جسمی است، پس شناخت شناسی جمعی در این مقوله راه ندارد و یا فرد را از بعد جسمی مورد توجه قرار می دهد و شناخت شناسی جسمی انسان را ملاک و معیار می شود. پس ملاک شناختی انسان در این منبع حقوقی، فردیت جسمی انسان است که سبب اعتبار سازی حقوقی می شود که از آن به اومانیسم حقوقی تعبیر می شود.
۴. اومانیسم حقوقی که مبنا جسم انسانی قرار می گیرد. پس چارچوب شناختی جسمانی انسانی در فرآیند اعتبار سازی در مرکزیت واقع می شود، به عبارتی دیگر غریزه فردی انسانی ملاک شناختی انسانی را تعیین می کند و غریزه، نظام شناختی انسان را شکل می دهد، مثل آنچه فروید درباره غریزه جنسی نظریه سازی کرد و شناخت انسانی را بر اساس غریزه جنسی تنظیم کرد و مارکس نظام شناختی انسانی را بر اساس غریزه گرسنگی ترسیم کرد.
۵. مردم بر انسان هایی اطلاق می شود که در یک حوزه جغرافیایی زندگی می کنند. پس مردم و زندگی دو مفهوم گره خورده به هم می باشند و زندگی بر اساس یک نوع شناخت بنا می شود، که به زبان های متفاوت از آن یاد شده است و گاهی از آن به عقل سلیم و گاهی بر شعور عام و شعور عمومی یاد می شود به عبارت دیگر شناخت شناسی مردمی پیوندی خاص با زندگی دارد که شعور عمومی جامعه را تشکیل می دهد و چون مستقیم مرتبط با زندگی می باشد. پس در آن اشتباهی راه ندارد و از آن به عقل سلیم یاد می شود.
۶. فرهنگ مردم بر اساس زندگی مردم شکل می گیرد و تحول می پذیرد و نظام شناختی آن نیز اعتباراتی به وجود می آورد که زندگی انسانی را نظم و انسجام می بخشد و حقوق مردم نام می گیرد (حق الناس). نظامی حقوقی مردمی تا حدی است که زندگی انسانی را نظام دهد که بر حداقل ما تکیه می کند و هر گاه حقوق تنظیمی با زندگی روزمره در تضاد واقع شود، حقوق ها تعطیل و یا تغییر می یابد. (تشخیص مصلحت). پس حقوق مردمی بسیار سیال می باشد و نمی تواند وسیله ای برای استبداد شود(لاضرر و لاضرار فی الاسلام).
۷. مردم زندگی را محور اصلی می شناسد و برای تنظیم زندگی به فرهنگ سازی روی می آورند. مردم فرهنگ را می سازند برای اینکه بتوانند غرایز حاکم بر زندگی انسانی به گونه مشروع و انسانی ارضا کنند و حقوق که اعتب
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 