پاورپوینت کامل لطفاً کارت دعوت فراموش نشود ۲۹ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل لطفاً کارت دعوت فراموش نشود ۲۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل لطفاً کارت دعوت فراموش نشود ۲۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل لطفاً کارت دعوت فراموش نشود ۲۹ اسلاید در PowerPoint :
>
۵۴
عنوان فیلم: دعوت
فیلمنامهنویس: چیستا یثربی، ابراهیم حاتمیکیا
کارگردان: ابراهیم حاتمیکیا
بازیگران: مهناز افشار، گوهر خیراندیش، مریلا زارعی، کتایون ریاحی و …
هیچ کس نمیتواند نقش «حاتمیکیا» را در رشد سینمای دفاع مقدس و همچنین حضور زنان با نگاه خاص این فیلمساز را در آثارش، کتمان کند.
زنان فیلمهای «حاتمیکیا» همیشه خوب و شخصیتی دوست داشتنی دارند و حتی اگر حضورشان کمرنگتر از مردان باشد، نقششان چیزی کم از آنها ندارد.
سردار سینمای جنگ پس از سالها پرداختن به ژانر جنگ به یکباره تمام تصورات مخاطبش از خود را به هم میریزد و زنانهترین فیلمش را میسازد که هم حضور و هم نقش زنان در آن بسیار به چشم میآید.
وی اینبار با پرداختن به معضلات اجتماعی و توجه به سینمایی بیارتباط به صحنه جنگ و حتی پشت صحنه جنگ، عنوان میکند براساس تصوراتش فکر میکرده سقط جنین یک عمل ضداخلاقی و ضدهنجار است ولی تحقیقاتش متأسفانه این موضوع را ثابت نکرده و لذا وی علاقمند به ساختن «دعوت» شده است.
با توجه به قوانین پنجاه و دوگانه پزشکی که اجازه سقط جنین قانونی را در برخی موارد میدهد، حتی سقط جنین غیر قانونی هم گویا دیگر در میان اقشار جامعه چندان قبحی ندارد و «حاتمیکیا» در اولین نگاهش به ژانری متفاوت، دقیقاً انگشت بر روی موضوعی میگذارد که با توجه به روند رو به رشد چنین پدیدهای در جهان و ایران، به گونهای نبض جامعه تلقی میشود که نه تنها هنوز ناهنجار و گناه است بلکه قبل و بعد از خود نیز ناهنجاریهای دیگری را هم در پی دارد و همچنان یک عمل غیر اخلاقی و غیر شرعی است.
«دعوت» علاوه بر اینکه با سوژه دراماتیکش مخاطب عام را متعجب میکند همان قدر مخاطب خاصش را به تعجب وا میدارد، چرا که برای نخستین بار «حاتمیکیا» از قلم نویسنده دیگری برای خلق کارش کمک میگیرد.
«چیستا یثربی» خود نویسنده پر کاری است که محوریت تمامی آثارش با زنان است و تمام داستانها، نمایشنامهها و فیلمنامههایش پر از زنانی است که درگیر جامعه اطرافشان شدهاند و برای رسیدن به حق خود، مبارزه میکنند. در واقع شاید به صراحت بتوان گفت که جنس دیالوگهای «دعوت» هیچ ارتباطی با مؤلفههای آشنای سینمایی حاتمیکیا ندارد و کاملاً همجنس حرفهای دیگر قهرمانان آثار «یثربی» است و انتخاب این نویسنده از سوی کارگردان به حتم در جهت زنانهتر کردن داستان و زنده کردن روحیات زنان در هنگام مادر شدن است. هر چند رد پای نگاه عجولانه در این پرداختها و گفتارها کاملاً هویداست.
داستان ظاهراً به صورت اپیزودیک بیان میشود ولی در واقع چند پاره نیست و مخاطب با یک سوژه و داستان ثابت طرف است که قهرمانان آنان بیشتر از همه دو پزشکی هستند که بسته به تخصص زنان و زایمان، یا زنان را مادر میکنند و یا اینکه محروم از آن. یک پزشک شروع زندگی جنینهای جدید را تبریک میگوید و دیگری زندگی را از موجوداتی که هنوز پا به عرصه دنیا نگذاشتهاند، دریغ میکند و این دو به عنوان نخ اتصال تمامی داستانها، باعث روایت قصه چند زن میشوند.
قصه «شیدا» روایت زندگی بازیگری جوان است که بخاطر تثبیت موقعیت شغلیاش، شوهر را در حسرت پدر شدن نگاه میدارد؛ آنقدر که مرد تنها راه پدر شدن را رفتن به داخل فیلمنامههای زنش میداند!
«شیدا» در پی مخفی کردن ماجرای بارداریش از عوامل فیلم است و در حال تهوعهای مکرر ناشی از آن، اعلام میکند که مسموم شده است.
زنی از جنس «شیدا» در هر شغلی که باشد با توجه به شرایط دشوار شاغل شدن، پیه مرارتهای اشتغال را به تنش میمالد و بخاطر رسیدن به موقعیت اجتماعی برتر حاضر میشود خود را از نعمت مادر شدن محروم کند!
«سودابه» زن دیگری است که مشکلش مهاجرت به کلان شهر و درگیری با فقر و نداری است. وی زنی ساده و شهرستانی است که به شوهرش میگوید بی خود کرده او را در شهری غریب حامله کرده است! این قصه بیشتر از آنکه قصه «سودابه» باشد قصه «خورشید» میانسالی است که خود قبلاً به کار سقط جنین مشغول بوده و حال که
سخت پشیمان است و خود را گناهکار میداند، میکوشد با منصرف کردن زنانی که حاضر نیستند مادر شوند، فرشته دیگری را روی زمین نگاه دارد، به تقاص عذاب وجدانی که برای از بین بردن آن فرشتهها بر دوشش مانده است. در نهایت پیام اخلاقی این قصه هم آنست که هر که دندان دهد، نان دهد
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 