فایل ورد کامل – اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز رابرطرف کنم.
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل – اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز رابرطرف کنم. دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل – اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز رابرطرف کنم. کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل – اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز رابرطرف کنم.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل – اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز رابرطرف کنم. :
دسته بندی: اقدام پژوهی اول ابتدایی,اقدام پژوهی دوم ابتدایی,اقدام پژوهی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی چهارم ابتدایی,اقدام پژوهی پنجم ابتدایی,اقدام پژوهی ششم ابتدایی,اقدام پژوهی مشاور مدرسه,اقدام پژوهی آموزگار چندپایه, اقدام پژوهی هدیه هاوپیام های آسمانی,اقدام پژوهی دبیر علوم اجتماعی,لیست اقدام پژوهی های دبیر فیزیک,لیست اقدام پژوهی های دبیر ریاضی,لیست اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی,لیست اقدام پژوهی دبیر هنر,
معرفی
اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز س .م رابرطرف کنم..فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش – تعداد صفحات بیست و شش صفحه –
چکیده
این پژوهش با هدف حل مشکل اخلاقی ورفتاری دانش اموز س.م انجام گردیده است که دانش آموز دارای اختلالات رفتاری از قبیل شلوغی درکلاس درس وحیاط مدرسه و…. ، مسخره کردن دیگران، اذیت کردن دیگر دانش آموزان ،حسادت ، بی حوصلگی ، فحش دادن به دیگران ، لجبازی ، تنبلی ، سردرد مزمن بود. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سوالات زیر برای رفع مشکل دانش آموز در ذهن من ایجاد گردید:۱ – آیا بیماری سردرد ، موجب اختلال رفتاری او شده است ؟۲-آ یا بیماری سردرد ، ناشی از فشارهای روانی است ؟۳- آیا تربیت غلط ، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است ؟۴- آیا به خاطر روابط غلط با ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟۵- آیا دچار کمبود محبت شده است؟۶- آیا با رفتارهای خویش می خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟۷- چه راه حل هایی برای مشکل وجود دارد؟روش استفاده در این پژوهش اقدام پژوهی مدل جدول تناقضات می باشد. برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود دارد ؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر می رسد که ما مجبور باشیم از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نمایم . در این پژوهش روشهای مشاهده ، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتخاب نمودم. برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه و احساس مسئولیت فرد نسبت به گروه ایجاد می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین (س.م) خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد . به نظر می رسد یکی از علتهای اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند تا کودک باور کند که واقعاً دارای ویژگی های مثبت است .برای کاهش ضعف تحصیلی ، از بین بردن مشکلات عاطفی توسط والدین ومعلم مربوطه ، ایجاد انگیزه ، تقویت ویژگی های مثبت ، شکوفایی اعتمادبه نفس کودک ، توجه لازم به کودک ، تغییر نگرش کودک نسبت به خود از جمله عواملی هستندکه می توانند ضعف تحصیلی دانش آموزرا کاهش دهند
فهرست مطالب
چکیده
کلید واژگان
مقدمه
توصیف وضعیت موجودوبیان مسا له
اهداف پژوهش
اهداف جزئی
گردآوری اطلاعات شواهد(۱)
جدول حل تناقضات
تجزیه و تحلیل وتفسیرها
انتخاب راه جدید به صورت موقّت
آ موزش درمانی
روشهای درمان حسادت
تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده ومدرسه
درمان پرخاشگری
قوانین یادگیری
قانون اثر ونتیجه
تشویق و تنبیه
گرد آوری اطلاعات(شواهد ۲)
مدل جدول تناقضات
ارزیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار
ارائه راهکا رها
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 