فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی بهبوداختلال یادگیری یکی ازدانش آموزان بااستفاده ازفناوری اطلاعات


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی بهبوداختلال یادگیری یکی ازدانش آموزان بااستفاده ازفناوری اطلاعات دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی بهبوداختلال یادگیری یکی ازدانش آموزان بااستفاده ازفناوری اطلاعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی بهبوداختلال یادگیری یکی ازدانش آموزان بااستفاده ازفناوری اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی بهبوداختلال یادگیری یکی ازدانش آموزان بااستفاده ازفناوری اطلاعات :

دسته بندی: گزارش تخصصی,گزارش تخصصی اول ابتدایی,گزارش تخصصی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی چهارم ابتدایی ,گزارش تخصصی پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی ششم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی پایه دوم دبستان,گزارش تخصصی پایه سوم دبستان,گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان ,گزارش تخصصی پایه پنجم دبستان,گزارش تخصصی معلم پایه ششم ,گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ,

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی

معرفی

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع : بهبود اختلال یادگیری یکی از دانش آموزان با استفاده از فناوری اطلاعات – بصورت ورد و قابل ویرایش – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه –

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است

چکیده

در این چند سال بعنوان معلم پایه …. ابتدایی با دانش آموزان دختر و پسر با ویژگی های رفتاری و اجتماعی متفاوت سر و کار داشتم. اما امسال یکی از دانش آموزان من به نام آلاله، با بقیه بچه هایی که تا به حال دیده بودم خیلی فرق داشت. او کودکی خجالتی، مضطرب و افسرده بود. آهسته و لرزان صحبت می کرد. با بقیه بچه ها دوست نمی شد و گوشه گیر بود. حتی قادر نبود که وسایل خود را از کیفش در آورد. کتابش را وارونه در دست می گرفت و هنگام تصویرخوانی از کتاب بخوانیم، می گفت: چیزی نمی بینم. در نوشتن نیز مشکل داشت و ساده ترین علائم کتاب بنویسیم را نمی توانست، بنویسد. او ریاضی را درک نمی کرد. به طور کلی او دچار اختلالات یادگیری یا . بود. در گوش دادن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، استدلال کردن و درک کردن مشکل داشت. با بررسی هایی که انجام دادم از نظر فیزیکی و هوش کاملاً سالم و عادی بود ولی در یادگیری بسیار مشکل داشت. برای حل اختلالات یادگیری و رفتاری او نیاز به روش تدریس مناسب و خاص بود

پس از مطالعه و بررسی فراوان، روش های ویژه ای را برای بهبود وضعیت او به کار بستم. راه حل های مختلف را آزمایش کردم. بهترین راه این بود که نوآوری های آموزشی را به کار ببرم و با استفاده از فناوری نو اختلالات یادگیری آلاله را حل کنم. بنابراین از روش IT استفاده کردم

با تلاش فراوان توانستم به نتیجه مطلوب برسم. به طوری که پیشرفت آلاله بسیار چشمگیر بود. او نه تنها در درس ریاضی و بخوانیم پیشرفت بسیار زیادی داشت بلکه مشکلات رفتاری او نیز به کلی رفع گردید و همانند سایر دانش آموزان در فعالیت های کلاسی شرکت می کرد

نتیجه ای که در نهایت به دست آمد این بود که: توانستم اختلالات یادگیری . آلاله را با کمک تدریس مبتنی بر IT حل کنم و از او دانش آموزی فعال و علاقمند بسازم. علاوه بر آن پیشرفت تحصیلی و علاقمندی سایر دانش آموزان نیز با این روش میسر شد و کلاسی سرشار از شادی و نشاط مهیا نمودم. موفقیت تحصیلی، علاقمندی و سرزندگی آلاله و سایر دانش آموزان نشان دهنده موفق بودن این طرح می باشد

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

اینترنت و سایر اشکال فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT

معلم با استفاده از فناوری در کلاس درس می تواند این شرایط را فراهمکند

بیان وضع موجود

اهداف گزارش تخصصی

هدف اصلی

اهداف جزئی

مقایسه با شاخص

جمع آوری اطلاعات

نارسایی های یادگیری

تعریف اختلالات ویژه در یادگیری

اختلال یادگیری

چگونگی تشخیص اختلالات یادگیری

روش مشاهده

روش مصاحبه

روش استفاده از آزمون های روانی

انواع ناتوانی های یادگیری

راه های درمان اختلالات یادگیری

نقش تلویزیون در آموزش و یادگیری کودکان

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری

پیشینه پژوهش

اجرای راه حل

تمرین یک

تمرین دوم

تمرین سوم

نقش لپ تاب در آموزش کودکان بر اساس گزارش سازمان ملل

چگونگی اجرای راه حل جدید، استفاده از لپ تاب

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت )

تجزیه و تحلیل نتایج

جدول چهار: مقایسه درصد پیشرفت نمرات دانش آموزان قبل و بعد از اقدام

نمودار چهار: مقایسه درصد پیشرفت نمرات دانش آموزان قبل و بعد از اقدام

ارزش یابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن

نقاط منفی

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع مورد استفاده

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.