فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری ضرب بوسیله آموزش ایفای


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری ضرب بوسیله آموزش ایفای دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری ضرب بوسیله آموزش ایفای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری ضرب بوسیله آموزش ایفای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری ضرب بوسیله آموزش ایفای :

دسته بندی: گزارش تخصصی,گزارش تخصصی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه سوم دبستان,

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

معرفی

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی با موضوع : علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری ضرب بسیله آموزش به وسیله شعر و ایفای نقش – بصورت ورد و قابل ویرایش – تعداد صفحات سی و پنج صفحه ، ) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است

فهرست مطالب

چکیده

نکات کلیدی

مقدمه

بیان مسأله

بیان وضع موجود

اهداف گزارش تخصصی

هدف اصلی

اهداف جزئی

مقایسه با وضع مطلوب

جمع آوری اطلاعات

گردآوری داده‌ها

گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه­حل‌ها

الف. مصاحبه به منظور کسب اطلاعات مفید­تر،

ب. مشاهده

ج. پرسش نامه­

د. مطالعه

یافته های علمی در رابطه با روش نمایشی

مراحل اجراى روش نمایشى

مرحله آمادگى

مرحله توضیح

مرحله نمایش

مرحله آزمایش و سنجش

محاسن و محدودیت‌هاى روش نمایشى

راه حل‌های پیشنهادی

۱. پرورش دقّت و تقویت حافظه دیداری و شنیداری از طریق نمایش خلاق

۲. اجرای بازی­های نمایشی و تمرینی هدفدار

۳. ایجاد شادی و نشاط در زنگ ریاضی

۴. استفاده از طرح­های ابتکاری جهت پرورش خلاقیت دانش­آموزان در دروس ریاضی

انتخاب راه حل‌ها

اعتبار بخشی به راه حل‌ها

۱. بازی ضرب در کلاس

ضرورت واهمیت طراحی بازی ذکر شده

مزایای استفاده از بازی جدول ضرب جادویی

روش بازی

۲- آموزش بوسیله عملیات ۳۶ تایی

ویژگیهای این روش

۳- آموزش بوسیله شعر و ایفای نقش

نمایش ضرب در کلاس

۲ .روش تدریس پیشنهادی برای آموزش ضرب

خلاقیّت بر اساس هوش تجسمی در آموزش جدول ضرب

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت )

الف. شاخص‌های کیفی وضع مطلوب

ب. شاخص‌های کمّی وضع مطلوب

نقاط ضعف

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع مآخذ

چکیده

فرآیند تدریس همواره با مفاهیمی از قبیل فراگیر و یادگیری همراه می‌شود. یادگیری هدف اصلی تدریس است و معلّم مهم‌ترین نقش را در رسیدن به این هدف ایفا می‌کند. نخستین تعریف تدریس خوب “ایجاد شرایط برای بهبود”تدریس است. چهارچوب تدریس، مجموعه‌ای پژوهش محور از اجزای آموزش است که در چشم اندازی سودمند از یادگیری و تدریس مطرح شده است.معلّمان دوره ابتدایی باید از اطلاعات و مهارت‌های لازم برخوردار باشند. طرح آموزشی پیش‌رو، نمونه‌ای است از تعلیم یکی از مفاهیم عمده ریاضی، یعنی جدول ضرب، که براساس راهکار های خلاقانه و نمایش خلاق بنا نهاده شده است

ضرب به عنوان یکی از مبحث های ریاضی پایه سوم مطرح است و یادگیری آن توسط دانش آموزان حائز اهمیت است به طوری که اگر دانش آموزان مفهوم آن را خوب نیاموزند در بحث های بعدی با مشکل مواجه خواهند شد در ابتدای کار سعی می کنیم که مطالب ریاضی با نمایش و شعر و داستان و بازی و با ساختن ماکت ها ، شکل ها و احجام مختلف هندسی و … به طور مجسم و نیمه مجسم تدریس شود .روش نمایشى بر مشاهده و دیدن استوار است. در این روش، افراد مهارت‌هاى خاصى را از طریق دیدن فرا مى‌گیرند و معلم طرز کاربرد وسیله‌اى یا چگونگى ساختن یک شیء را نشان مى‌دهد. شاید این اولین روشى باشد که بشر بکار برده است و در صورت نداشتن امکانات کافی، شاید مناسب‌ترین روش براى آموختن مهارت‌ها باشد؛ زیرا با استفاده از این روش، معلم مى‌تواند مهارتى را به تعداد زیادى از شاگردان و در طى زمانى کوتاه ارائه دهد. مهمترین حس این روش به کار‌گیرى اشیاء حقیقى و واقعى در آموزش است. البته این روش به تنهایى بکار نمى‌رود و معلم ضمن ارائه روش نمایشی، ناچار به استفاده از روش سخنرانى نیز هست. بنا بر آنچه که گفته شد بنده در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم در این رابطه روی این موضوع کار کنم که چگونه توانستم با نمایش خلاق دانش اموزانم را به یادگیری عمل ضرب علاقه مند سازم؟

نکات کلیدی

دانش آموزان – ضرب – یادگیری – ایفای نقش و شعر

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.