فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار و دبیر استثنایی درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای (ODD) دردانش آموز کم توان ذهنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار و دبیر استثنایی درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای (ODD) دردانش آموز کم توان ذهنی دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار و دبیر استثنایی درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای (ODD) دردانش آموز کم توان ذهنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار و دبیر استثنایی درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای (ODD) دردانش آموز کم توان ذهنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل – گزارش تخصصی آموزگار و دبیر استثنایی درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای (ODD) دردانش آموز کم توان ذهنی :
دسته بندی: گزارش تخصصی,استثنائی,گزارش تخصصی معلم استثنائی ,
نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگاران و دبیران مدرسه اسثتنایی
معرفی
گزارش تخصصی آموزگار و دبیر استثنایی : درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای (ODD) دردانش آموز کم توان ذهنی – بصورت ورد و قابل ویرایش – تعداد صفحات سی و چهار صفحه ، ) تومان
فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
توصیف وضعیت موجود و بیان مسئله
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه با وضع مطلوب
پیامد و ضرورت مسئله
جمع آوری اطلاعات
مشخصات آزمودنی
اختلال بی اعتنایی مقابله ای
سبب شناسی
درمان
روش هایی که برای جمع آوری اطلاعات استفاده کردم عبارتنداز
۲.پرسشنامه ی علائم مرضی کودکان CSI-
فرم ویژه ی معلم
فرم ویژه ی والدین
۳.آزمون اندریافت کودکان( CAT)
تجزیه وتحلیل وتفسیر داده ها
شناسایی و انتخاب را ه حل های موقتی
اجرای راه حل های جدید
آموزش والدینی بارکلی
آموزش مهارت های اجتماعی
پرورش استقلال
تقویت اعتماد به نفس
رفتار درمانی فردی کودک
قرارداد همبستگی
تکنیک توقف موقت بازی
آموزش آرمیدگی به محدثه
روش ایفای نقش
روش الگوسازی
رژیم غذایی مناسب
ارزیابی بعد از اجرای طرح
پرسشنامه ی علائم مرضی کودکان CSI-
فرم ویژه ی معلم
فرم ویژه ی والدین
نیمرخ نمره های ملاک پرسشنامه والد و معلم
جدول الف.نمودار قبل از درمان
جدول ب: نمودار بعد از درمان
آزمون اندیافت کودکان(CAT)
نمره گذاری آزمون قبل از درمان
نمره گذاری آزمون بعداز درمان
مشاهدات طبیعی
جدول سیاهه ی رفتار
نقاط قوت
نقاط ضعف
تجدیدنظر وگزارش نهایی
نتیجه گیری
توصیه ها و پیشنهادها
منابع و ماخذ
چکیده
اختلال بی اعتنایی مقابله ای ،یکی از اختلالات دوران کودکی و نوجوانی می باشد،که در آن کودک مبتلا به آن رفتارهای متمردانه،ناسازگارانه یا خصمانه دربرابر منابع اقتدار نشان می دهد
دراین پژوهش سعی کردم تا اختلال بی اعتنایی مقابله ای در محدثه،دانش آموز کلاس دوم رادرمان کنم .محدثه براساس DSM-IV دارای اختلال بی اعتنایی مقابله ای می باشد
در این پژوهش ،برای درمان این اختلال از روش های درمانی،کمک گرفته شد.یکی از روش های درمانی استفاده از آموزش والدینی بارکلی است و باعث افزایش مهارت والدین درتوجه انتخابی به رفتارهای کودک،بیان دستورات صحیح و واضح و به کار گیری تمرینات انضباطی موثر،شده است.ازدیگر روش های درمان برای محدثه آموزش مهارت های اجتماعی از طریق بازی های گروهی ،پرورش استقلال،تقویت اعتماد به نفس و رفتاردرمانی فردی می باشد
بااستفاده از پرسشنامه ی علائم مرضی کودکانCSI-4 ،آزمون اندریافت کودکان CAT
و مشاهدات طبیعی سعی در جمع آوری اطلاعات نمودم.روش های درمانی ذکر شده
رااجرانمودم.تجزیه وتحلیل اطلاعات از طریق ترسیم جدول،نمودار نیمرخ وفرم های مربوط به
تست های نام برده شده ،صورت گرفته است.بعد از اجرا،مشخص شد استفاده از روش های
درمانی ،تاحدچشمگیری باعث بهبود و درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای در محدثه شده
است
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 