پاورپوینت کامل شورشی خالی از شوریدگی ۲۸ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل شورشی خالی از شوریدگی ۲۸ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل شورشی خالی از شوریدگی ۲۸ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل شورشی خالی از شوریدگی ۲۸ اسلاید در PowerPoint :
پرسشی که هر ذهن نقادی را به خود مشغول میدارد. این است که آیا «شوریدگی» به معنای وسیع آن در جهان مدرن امکان وقوع دارد؟ چگونه میتوان در این جهان پر سروصدا که پر از پاورپوینت کامل شورشی خالی از شوریدگی ۲۸ اسلاید در PowerPoint است.
پرسشی که هر ذهن نقادی را به خود مشغول میدارد. این است که آیا «شوریدگی» به معنای وسیع آن در جهان مدرن امکان وقوع دارد؟ چگونه میتوان در این جهان پر سروصدا که پر از پاورپوینت کامل شورشی خالی از شوریدگی ۲۸ اسلاید در PowerPoint است. «توقف» کرد، «مقامی» گزید تا به «تأملی» دست یافت؟ حلقه مفقوده کجاست؟ کنکاشهای قلبی من که در غیبت دلنگرانیهای ذهنی امکان بروز پیدا کردند مرا متوجه طبیعت کردهاند. آیا تا به حال به درختان توجه کردهاید؟ آیا تا به حال به برگهای روی شاخههای درختان عمیق نظر افکندهاید؟ آیا تا به حال به رگههای این برگها که بهصورت منظم با یک هندسه موزون ترسیم شدهاند، دقت کردهاید؟ آیا تا به حال این خطوط لطیف را با دستانتان با طمأنینه لمس کردهاید؟ و آیا از خلال این «تلاقی» به «وجود» درخت به مثابه یک «موجود حی» شهود پیدا کردهاید؟ بعید میدانم که ما در کلیت جامعه فرصت چنین تأملاتی را داشته باشیم و بسیار دور میبینم که در غیبت این «حالت» و «اطوار» به تأمل بتوان دست یافت. هر آنچه که میبینیم و میشنویم انعکاسی ذهنی و خالی از تأمل است، چرا که تأمل ریشه در «قلب» دارد.
از هنگامیکه در فلسفه مدرن ساحت «وجود» (Existence) از ساحت «تفکر» (Thinking) جدا شد، امکان تأمل ابتدا از دایره بینش و سپس از بستر عمل و اجتماع گرفته شد. بهعبارت دیگر، در دنیای مدرن و در شهر مدرن جایی برای Contemplation وجود ندارد و در بهترین حالت امکان Reflexivity موجود است که این خود نیز انعکاسی از گسست ذهن و جان است که در ساختار شخصیت انسان مدرن به صورت جدایی دل و زبان پدیدار میگردد. آنچه که موجود است، تفکر به معنای analysis حاکم است که به تجزیه ذهنیات و تحلیل وجود (به معنای کاهش توان وجودی ساحت روحی بشر) میانجامد و چنین است که دیگر Sage یا انسانهای خردمند بهوجود نمیآیند.
حال سؤال بعدی این است که در نبود «تأمل» امکان کنکاش در ساحت روان انسانی چگونه میسر است؟ آیا ذات نایافته هستی توان بخشیدن «تجمیع» به روح خسته روانپریش را دارد؟ به بیان دیگر، مقصود از دیوانگی چیست؟ در گذشتههای دور دیو یا diva یا deva معنای روشنی میداد، اما چون روشنی در بین اقوام بدوی دارای «حد» و «مرز» بود هنگامیکه «نور» یا «علم» از قبیله ما ساطع نمیشد به معنای ددی تلقی میشد و این از آنجا نشأت میگیرد که انسان «انسانیتش» در «روابطش» و چگونگی ارتباطاتش با «دیگری» و «غیر» مشخص میشود. بیشتر تاریخ بشری مملو از تضاد با «غیر» است. بهعبارت دیگر آیا در جهانی که در زیر سیطره «غیریت» به مثابه «شیئیت» قرار گرفته امکان شوریدگی که شاخهای از ساحت «جمعشدن» و دوری از تفرق است وجود دارد؟ بهظاهر جمع و به باطن پریشان/ به باطن جمع و به ظاهر پریشان
حال اگر انسان به ظاهر جمع ولی به باطن پریشان باشد، این مدالیته چه تأثیری بر رابطه «من» به عنوان یک روانکاو و «تو» به عنوان یک بیمار خواهد گذاشت؟ آیا این رابطه میتواند به دور از روابط اجتماعی تعریف و تحدید شود؟ حال اگر امکان تأمل در رابطه با «درخت» به مثابه یک موجود در بستر طبیعت از انسان امروزی سلب شده است پس آیا امکان «ملاقات» بین انسانها در ساحت مدرن وجود دارد؟ آیا روانکاو میتواند «دیگری» را شهود کند؟ اگر بیمار فردی است که به ظاهر «جمع» است و به باطن «پریشان»، آیا روانکاو بهراستی امکان «جمع» بودن در معنای باطنی آن را دارد؟ آیا روانکاوی توانسته است به مثابه یک پارادایم از ساحت فلسفه دکارتی رهایی یابد؟ اینجا نقطهای است که اسطوره، دین، روانکاوی، جامعهشناسی و عرفان در یک ساحت در کنار هم بهصورت یک مجموعه مکمل شاید بتوانند راهگشای «من» در این جهان پر رمز و راز باشند؛ برای اینکه بتوانیم مدلی ارائه دهیم و گامی به جلو برداریم نگاهی تأویلی به دنیای درون را مطمح نظر قرار میدهیم.
ë خضر و دنیای درون
نکته اول این است که خضر کیست و در ادبیات ما چگونه معرفی شده است و نماد چه چیز یا ابعادی است؟ در ادبیات دینی خضر یکی از پیامبران و اولیاء الله معرفی شده است که چون به آب حیات دست یافته، عمر جاودان در زمین دارد. نام او در قرآن نیامده است اما در تفاسیر (سوره کهف آیات ۶۰-۸۱)
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 