پاورپوینت کامل نه تحجر؛ نه بدعت ۱۸ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل نه تحجر؛ نه بدعت ۱۸ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل نه تحجر؛ نه بدعت ۱۸ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل نه تحجر؛ نه بدعت ۱۸ اسلاید در PowerPoint :
در تفکر امام(ره)، نواندیشی اجتهاد منطبق با زمان و مکان از احکام با فلسفه دین است. یعنی امام(ره)، خودِ بنیانهای ارزش دینی و دین را متناسب با خردگرایی و موضوعات روز تفسیر میکنند. در واقع بنیان اندیشه امام (ره) خود دین است، به یک معنای دیگر قرائت دیگری از نواندیشی دینی، دین را به واسطه ارزشهای نو ترجمه کردن است که این نواندیشی دینی در تقابل با تحجرگرایی دینی قرار میگیرد. در حالی که جریان نواندیشی دینی دیگری وجود دارد که در واقع بیشتر نواندیشی به معنا و با منشأ غربی و غیردینی آن است که سعی میکند با آن معیارها و اصالتها دین را ترجمه و برگردان نو کند. در حال حاضر جریانهایی در جامعه وجود دارند که در پی ارایه تصویر غیرواقعی از نواندیشی امام(ره) هستند، قرائتهای نادرست از احکام اسلامی داشته و توجه به عنصر زمان را از اسلام جدا میکنند و اغلب نیز برخوردهای گزینشی با افکار امام(ره) دارند و ایشان را در هیات یک روحانی غیرنواندیش معرفی میکنند. اصرار سیدحسن خمینی بر این است که نواندیشی دینی وجه غالب در کلام امام (ره) است.
در تفکر امام(ره)، نواندیشی اجتهاد منطبق با زمان و مکان از احکام با فلسفه دین است. یعنی امام(ره)، خودِ بنیانهای ارزش دینی و دین را متناسب با خردگرایی و موضوعات روز تفسیر میکنند. در واقع بنیان اندیشه امام (ره) خود دین است، به یک معنای دیگر قرائت دیگری از نواندیشی دینی، دین را به واسطه ارزشهای نو ترجمه کردن است که این نواندیشی دینی در تقابل با تحجرگرایی دینی قرار میگیرد. در حالی که جریان نواندیشی دینی دیگری وجود دارد که در واقع بیشتر نواندیشی به معنا و با منشأ غربی و غیردینی آن است که سعی میکند با آن معیارها و اصالتها دین را ترجمه و برگردان نو کند. در حال حاضر جریانهایی در جامعه وجود دارند که در پی ارایه تصویر غیرواقعی از نواندیشی امام(ره) هستند، قرائتهای نادرست از احکام اسلامی داشته و توجه به عنصر زمان را از اسلام جدا میکنند و اغلب نیز برخوردهای گزینشی با افکار امام(ره) دارند و ایشان را در هیات یک روحانی غیرنواندیش معرفی میکنند. اصرار سیدحسن خمینی بر این است که نواندیشی دینی وجه غالب در کلام امام (ره) است. به واقع در بیانِ نسبت اندیشههای امام (ره) با نواندیشی دینی میتوان گفت که ایشان پرچمدار نواندیشی دینی است و این وجه از اندیشههای او است که باید بر آن تاکید صورت گیرد تا بتواند پاسخگوی مسائل و مشکلاتی باشد که پیش روی مدیران جامعه اسلامی قرار میگیرد.
به طور حتم اگر حیات امام (ره) ادامه مییافت شفافیتشان در بیان برخی مسائل بیشتر میشد و مسائل بیشتری را بازشکافی میکردند چرا که ایشان در اواخر حیات خود جهتگیریهایی داشتند که فرصت کافی برای تمایز و اصرار بر آنها را نیافتند. اما اگ
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 