فایل ورد کامل تحقیق عملکرد بازار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق عملکرد بازار دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق عملکرد بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحقیق عملکرد بازار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق عملکرد بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق عملکرد بازار :

هدف از این تحقیق بررسی عملکرد بازار با فرمت docx در قالب ۴۲ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فایل ورد کامل تحقیق عملکرد بازار
فهرست مطالب
عملکرد بازار
۲-۲- مفهوم بازار۵۵
۲-۳-سیر تحول عملکرد بازار۵۶
۲-۴- رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار۵۷
۲-۵- مدیریت ارتباط با مشتری۵۷
۲-۶-مدیریت دانایی ارتباط با مشتری۵۸
۲-۷-دستیابی به سهم بازار۶۰
۲-۸-اهمیت کیفیت خدمات۶۲
۲-۹-ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در مدل سروکوال۶۴
۲-۱۰- بدست آوردن و حفظ مشتری۶۶
۲-۱۱- شاخصهای سنجش عملکرد بازار۶۷
۲-۱۲-ایجاد ارزش برای مشتری۶۸
۲-۱۳- تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مشتری۶۸
۲-۱۴-رضایت مشتری، رمز بقا در بازار رقابتی۷۱
۲-۱۵-شناسائی توقعات مشتری۷۳
۲-۱۶- طراحی کالا یا خدمت بر اساس توقعات و نیاز مشتری۷۳
۲-۱۷- ارائه خدمت بر اساس طراحی۷۴
۲-۱۸-مدیریت انتظارات مشتری۷۵
۲-۱۹- رضایت سنجی مشتری۷۵
۲-۲۰-معیارهای عملکرد شرکت۷۹
۲-۲۱- معیارهای مالی سنتی۸۰
۲-۲۱-۱- بازده سرمایه گذاری۸۰
۲-۲۱-۲- سود باقیمانده۸۰
۲-۲۱-۳- بازده فروش۸۰
۲-۲۱-۴- سود هر سهم۸۱
۲-۲۱-۵- قیمت به سود هر سهم۸۱
۲-۲۲- معیارهای مالی نوین۸۱
۲-۲۲-۱- ارزش افزوده اقتصادی (EVA)81
بخش سوم : یشینه تحقیقات انجام شده۸۳
۲-۳- پیشینه تحقیقات انجام شده۸۴
۲-۳-۱-تحقیات داخلی۸۴
۲-۳-۲-تحقیقات خارجی۸۵

عملکرد بازار به معنای توانایی شرکت در جهت ارضا کردن و حفظ مشتریان از طریق ارایه محصولات و خدمات با کیفیت می باشد(سایمونز، ر.، ،۱۳۸۵،ص۲۳). این متغیر در این تحقیق بر اساس سازه های میزان حفظ و جذب مشتری و نیز کیفیت محصول اندازه گیری می شود.

بازارگرایی ـ برمبنای دیدگاه نارورو اسلاتر (۱۹۹۰) بازارگرایی عبارتست از: فرهنگ سازمانی که به صورت بسیار کارا و اثربخش رفتارهای فردی را به منظور خلق ارزش های افزونتر برای مشتریان هدایت کرده و برای ارتقای عملکرد تجاری شرکت لازم و ضروری است (۱۹۹۰ Narver, John c,slater StanleyF). به بیان دیگر، بازار گرایی عبارت از ایجاد آگاهی درباره¬ی بازار جهت پیش بینی نیازهای جاری و آتی مشتریان، با هدف انتشار این بینش در تمام واحدهای سازمانی و پاسخگویی گسترده به آن می باشد.

این مفهوم بیشتر بر کسب اطلاعات، انتشار و کاربرد آن و نیز رابطه اش با خدمت رسانی موثر در مورد نیازها و خواسته های مصرف کنندگان تمرکز دارد (۲۰۰۸Taylor Charles R,) بازار گرایی مشتمل بر سه مولفه مشتری محوری، رقیب محوری و هماهنگی بین وظیفه ای است (۱۹۹۰Narver John c,)

نوآوری ـ نوآوری به معنای ارایه تولیدات و خدمات نو حاصل از کاربرد خلاقیت ها در زمینه های مختلف کاری شرکت است. همچنین نوآوری به معنای کاربرد موفق عقاید خلاق در سازمان نیز می باشد(,p.252010Rhee Jaehoon,). این متغیر بر اساس مولفه های نوآوری تولید و نوآوری فرایند اندازه گیری می شود (,p.192008Jimenez-Jimenez Daniel,). گرایش به یادگیری ـ گرایش به یادگیری به فرایند توسعه¬ی علوم جدید و بینش های ناشی شده از تجربیات مشترک مردم با سازمان و اثر رفتارهای بالقوه اشاره دارد(Jimenez-Jimenez Daniel,2008,p.19 ).

گرایش به یادگیری به طور وسیع به عنوان توسعه¬ی دانش یا بینش های جدیدی که اثر بالقوه ای روی رفتارها از طریق ارزش ها و عقاید دارد، تعریف می شود. همچنین گرایش به یادگیری با توسعه¬ی دانش جدید در سازمان مرتبط می باشد(Rhee Jaehoon,2010,p.25) این متغیر بر اساس سازه های توان کسب و توزیع اطلاعات مربوط به مشتریان اندازه گیری می شود(Jimenez-Jimenez Daniel,2008,p.20)

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.