فایل ورد کامل تحقیق سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحقیق سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان :

هدف از این تحقیق بررسی سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان با فرمت docx در قالب ۳۲ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فایل ورد کامل تحقیق سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان
فهرست مطالب
بررسی سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان
۲-۱) مقدمه
۲-۲) مبانی نظری
۲-۲-۱) تعاریف سبک زندگی
۲-۲-۲) شاخص های سبک زندگی
۲-۲-۳) ریشه شناسی سبک زندگی
۲-۲-۴) مفهوم سبک زندگی در علوم اجتماعی
۲-۲-۵) مؤلفه های سبک زندگی
۲-۲-۵-۱) جمع بندی مولفه های سبک زندگی
۲-۲-۶) سبک زندگی و هویت اجتماعی
۲-۲-۷) سبک زندگی سالم
۲-۲-۸) تعریف رفتار مصرف کننده
۲-۲-۸-۱) نکات کلیدی رفتار مصرف کننده
۲-۲-۹) سبک تصمیم گیری مشتریان
۲-۲-۱۰) مدل اسپرولز و کندال
۲-۲-۱۰-۱) سبک حساسیت نسبت به کیفیت کالا یا ایده آل خواهی
۲-۲-۱۰-۲) سبک حساسیت نسبت به برند کالا و فروشگاه
۲-۲-۱۰-۳) سبک حساسیت نسبت به جدید و مد روز بودن کالا
۲-۲-۱۰-۴) سبک لذت گرایی و تمایل به خرید برای سرگرمی
۲-۲-۱۰-۵) سبک تمایل بدون برنامه ریزی و قصد قبلی
۲-۲-۱۰-۶) سبک عادت گرایی و وفاداری نسبت به یک برند
۲-۲-۱۰-۷) سبک مصرف کنندگان سردرگم / قیمت محور
۲-۲-۱۰-۸) حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل
۲-۲-۱۱) تصمیم گیری برای خرید
۲-۲-۱۱-۱) تصمیم گیری گسترده
۲-۲-۱۱-۲) تصمیم گیری محدود
۲-۲-۱۱-۳) تصمیم گیری صوری و ظاهری
۲-۲-۱۱-۴) تصمیمات انتخاب نام تجاری با حفظ وفاداری
۲-۲-۱۱-۵) تصمیمات منجر به تکرار خرید
۲-۲-۱۲) تحقیقات انجام شده در انواع سبک تصمیم گیری
۲-۳) پیشینه پژوهش
۲-۳-۱) پژوهش های داخلی
۲-۳-۲) پژوهش های خارجی

۲-۱) مقدمه
پیروزی در دنیای پر رقابت امروزی نیازمند استراتژی مناسب بازاریابی است، اما شرایط پیچیده حاکم بر بازار، ورود فناوری های جدید اطلاعاتی، تغییرات مداوم د ر شرایط رقابتی و … در بازار لوازم خانگی باعث شده است، نتوان به راحتی در خصوص نوع استراتژی بازاریابی تصمیم گیری نمود.عوامل بسیار متعددی بر انتخاب استراتژی های بازاریابی تأثیر می گذارد که از جمله می توان به رقبا، مشتریان و … اشاره کرد. در این میان، رفتار مصرف کنندگان یکی از عوامل کلیدی است که می تواند نقش مؤثری در انتخاب استراتژی های بازاریابی ایفا نمایند.

با توجه به حضور جدی رقبای خارجی در بازار لوازم خانگی ایران و استفاده آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این بازار، موقعیت رقابتی شرکت های داخلی در شرایط نامطلوبی قرار دارد (نیکوکار و دیگران، ۱۳۸۸). با آگاه بودن از نقش روانشناسی و به کار بردن روشهای صحیح مطالعه در مورد رفتار مصرف کننده و پیش بینی رفتارهای مرتبط با خرید می توان به ساخت و ارائه بهتر کالا پرداخت؛ که در نهایت منجر به افزایش فروش و رضایت مشتری می شود. مطالعه در مورد رفتار مصرف کنندگان که در حوزه علم روان شناسی می-باشد به سازمانها و شرکت ها کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی خود را با درک صحیحی از مسائل مصرف کننده، بهبود ببخشند. در این فصل تعاریف و مبانی نظری از سبک زندگی و سبک تصمیم گیری مشتریان و پیشینه ای از مطالعات انجام شده، ارائه می شود.

۲-۲-۱) تعاریف سبک زندگی

۲-۲-۱-۱) به معنای شیوه زندگی خاص یک فرد، گروه، یا جامعه است. این اصطلاح نخستین بار توسط آلفرد آدلر روان‌شناس اتریشی استفاده شد. سبک‌های زندگی مجموعه‌ای از طرز تلقی‌ها، ارزش‌ها، شیوه‌های رفتار، حالت‌ها و سلیقه‌ها در هر چیزی را در برمی‌گیرد. موسیقی عامه، تلویزیون و آگهی‌ها همگی تصورها و تصویرهایی بالقوه از سبک زندگی فراهم می‌کنند. در بیشتر مواقع مجموعه عناصر سبک زندگی در یک‌جا جمع می‌شوند و افراد در یک سبک زندگی مشترک می‌شوند.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.