فایل ورد کامل تحقیق زنجیره ارزش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق زنجیره ارزش دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق زنجیره ارزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحقیق زنجیره ارزش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق زنجیره ارزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق زنجیره ارزش :

هدف از این تحقیق بررسی زنجیره ارزش با فرمت docx در قالب ۷۰ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فایل ورد کامل تحقیق زنجیره ارزش
فهرست مطالب
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
پیشینه تحقیق
زنجیره ارزش
ارزش‌های محسوس
ارزش‌های نامحسوس
شاخصهای ایجاد ارزش
تعریف مدل ارزش
سازمان و زنجیره ارزش
زنجیره ارزش پورتر
مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR)
مدل زنجیره ارزش پورتر
طراحی الگوی زنجیره تامین ناب با رویکرد رقابت‌پذیری
زنجیره تأمین و مدیریت آن
ناب‌سازی
مدل الماس رقابت ملی پورتر
نقشه استراتژی
مدل مفهومی تحقیق
جمع بندی نهایی

زنجیره ارزش مجموعه عملیاتی است که در یک صنعت به صورت زنجیرگونه انجام می گیرد تا به خلق ارزش منجر شود. استراتژی هنر ارزش ایجاد کردن است. استراتژی چهارچوبهای ذهنی، مدلهای مفهومی را تهیه میکند و ایدهها را هدایت میکند و به مدیران شرکتها اجازه میدهد تا فرصتها را برای ارزش ایجاد کردن برای مشتریان و انتقال دادن این ارزش به عنوان سود شناسایی کنند. در یک محیط رقابتی با تغییرات سریع، منطق پایه ایجاد کردن ارزش نیز تغییر کردهاست.

تفکرات سنتی ما در مورد ارزش بر پایه فرضیهها و مدلهای یک اقتصاد صنعتی است. بر اساس این دیدگاه، هر شرکتی یک موقعیت را در زنجیره ارزش را به خود اختصاص میدهد. در این جریان تامین کنندگان ورودیها را مهیا میکنند، شرکت ارزش را به این ورودیها اضافه میکند و سپس آنرا به عامل دیگری در زنجیره انتقال میدهد تا در نهایت به مشتری برسد.

از این دیدگاه به نظر میرسد که استراتژی در ابتدا هنر قرار دادن شرکت در مکان درستی از زنجیره ارزش و چیدمان درست عاملان و محصولات و فعالیتها در این زنجیرهاست. امروزه رقابت جهانی، تغییر کردن بازارها و تکنولوژیهای جدید راههای جدید ایجاد ارزش را ازلحاظ کیفیت به وجود آوردهاست.

البته فرصتهای زیاد همچنین به معنی عدم قطعیت بیشتر و ریسکهای بزرگتر است. پیش بینیها براساس گذشته غیر قابل اعتماد میشوند. فاکتورهایی که قبلاً به عنوان فاکتورهای جنبی در نظر گرفته میشدند امروزه به فاکتورهای کلیدی در بازار تبدیل شدهاند. در چنین محیط پویای رقابتی دیگر استراتژی برای قراردادن یک مجموعه ثابت از فعالیتها در زنجیره ارزش به کار نمیرود.

شرکتهای موفق به جای افزودن ارزش آنرا دوباره ایجاد میکنند. تمرکز تحلیل استراتژیک دیگر شرکت و یا صنعت نیست بلکه سیستم ایجاد ارزش در میان عاملان متفاوت اقتصاد- تهیه کنندگان شرکای تجاری، پیمانها، مشتریان- برای تعاون در ایجاد ارزش است. وظیفه استراتژیک کلیدی دوباره پیکربندی در میان نقشها و ارتباطات در مجموعه عاملها در جهت ایجاد ارزش در شکلهای جدید و توسط گردانندههای جدید است.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.