فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و تغییر آن در مراحل رشد


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و تغییر آن در مراحل رشد دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و تغییر آن در مراحل رشد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و تغییر آن در مراحل رشد۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و تغییر آن در مراحل رشد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و تغییر آن در مراحل رشد :

هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و تغییر آن در مراحل رشد با فرمت docx در قالب ۱۳ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و تغییر آن در مراحل رشد
فهرست مطالب

تعریف یادگیری

تغییر یادگیری در مراحل رشد

آیا یادگیری به تقویت وابسته است؟

نظریه نگرش در یادگیری

فرایندهای زیستی، شناختی و عاطفی ـ اجتماعی

فرایندهای زیستی

فرایندهای عاطفی ـ اجتماعی

الگوی رشدبا توجه به دوره‌های حیات

منابع

یادگیری یکی از مهمترین زمینه­ها در روانشناسی امروز و در عین حال یکی از مشکل­ترین مفاهیم برای تعریف کردن است. در فرهنگ لغت یادگیری “کسب دانش، فهمیدن یا تسلط­­ یابی از راه تجربه یا مطالعه تعریف شده است.” اما بیشتر روانشناسان این تعریف را نمی­پذیرند، زیرا در آن اصطلاحات مبهم دانش فهمیدن و تسلط­یابی به کار رفته است. معروف­ترین تعریف به وسیله­ی کیمبل (۲۰۰۶-۱۹۱۷) پیشنهاد شده است. کیمبل یادگیری را به صورت تغییر نسبتاً پایدار در توان رفتاری (رفتار بالقوه) که در نتیجه تمرین تقویت شده رخ می­دهد تعریف کرده است. هر چند این تعریف بسیار معروف است اما به هیچ وجه مورد پذیرش همه­ی روانشناسان نیست. (سیف، ۱۳۷۴، ۳۸)

دکتر متیو اچ، اُلسون تعریف یادگیری را با دقت نظر بیشتری بررسی می­کند و معتقد است که نخست اینکه، یادگیری تغییر در رفتار است. به سخن دیگر، نتایج یادگیری همواره باید قابل انتقال به رفتار مشاهده­پذیر باشند. پس از یادگیری، یادگیرنده، قادر به انجام کاری خواهد بود که پیش از یادگیری نمی­توانست آن را انجام دهد. دوم اینکه، این تغییر رفتاری نسبتاً پایدار است؛ یعنی نه موقتی است نه ثابت. سوم اینکه، تغییر در رفتار الزاماً نباید بلافاصله پس از تجربه­ی یادگیری رخ دهد. اگر چه در نتیجه­ی یادگیری در یادگیرنده توانایی بالقوه­ی متفاوت عمل کردن ایجاد می­شود، این توانایی ممکن است بلافاصله در رفتار او ظاهر نگردد. چهارم اینکه، تغییر در رفتار (یا توان رفتاری) از تجربه یا تمرین ناشی می­شود. پنجم، تجربه یا تمرین باید تقویت بشود؛ یعنی اینکه تنها پاسخ­هایی که به تقویت می­انجامند آموخته می­شوند. (سیف، ۱۳۷۴، ۳۸)

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.