فایل ورد کامل تحقیق بهبود کیفیت


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق بهبود کیفیت دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق بهبود کیفیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحقیق بهبود کیفیت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق بهبود کیفیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق بهبود کیفیت :

هدف از این تحقیق بررسی بهبود کیفیت با فرمت docx در قالب ۷۴ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فایل ورد کامل تحقیق بهبود کیفیت
فهرست مطالب
تاریخچه و سیر تحول نظریه های بهبود کیفیت
ضرورت کنترل کیفیت
نتایج تحقیقات در زمینه استقرار کنترل کیفیت
مکانیزم روش QFD
مراحل QFD
نتایج تحقیقات در زمینه QFD
مدل کانو
مکانیزم ISO
تاریخچه ISO
تعریف استاندارد ISO
نتایج تحقیقات در زمینه ISO
مکانیزم مدیریت کیفیت
اصول مدیریت کیفیت
نتایج تحقیقات مدیریت کیفیت
مکانیزم مدیریت کیفیت جامع
اصول مدیریت کیفیت جامع
نتایج تحقیقات مدیریت کیفیت جامع
مدل جایزه کیفیت دمینگ
مدل جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج
مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
فن کیفیت خدمات
روش جوران
مدل هزینه یابی فرآیندی
مدل کوه یخ
روش BSC …
روش تاگوچی
روش ایشی کاوا
مدل مدیریت کیفیت جامع پیشرفته

در دهه ۱۹۱۰ بازرسی کیفیت و در سال ۱۹۲۴ کنترل کیفیت متداول شد که این دو رویکرد تحت عنوان رویکرد مبتنی بر بازرسی شناخته می شوند.در دهه ۱۹۵۰ تضمین کیفیت و در دهه ۱۹۸۰ و همچنین دهه های پس از آن، ارتقای مستمر کیفیت متداول شد که این دو نیز تحت عنوان رویکرد مبتنی بر پیشگیری شناخته می شوند.

ویژگیهای نظامهای مبتنی بر بازرسی عبارتند از:
– تلاشها بعد از تولید محصول یا ارائه خدمت انجام می گیرند.
– در بهترین شرایط ممکن کیفیت را نشان نمی دهند بلکه فقدان آن را نشان می دهند.
– چنین تلقی می شود که منشأ مشکلات کارکنان هستند نه نظام تولید یا ارائه خدمات.
– برای یافتن نقص، نقشی پلیسی حاکم می شود و کارکنان حالت دفاعی به خود می گیرند.
– تلاشی برای یادگیری از مشکلات و پیشگیری از وقوع آنها به عمل نمی آید.
– روح همکاری، اعتماد، مسئولیت پذیری و خلاقیت از بین می رود و سؤظن، ملامت و تمایل به کتمان مشکلات حاکم می شود.

در حالیکه ویژگیهای نظامهای مبتنی بر پیشگیری عبارتند از:
– به جای پرداختن به مشکلات، فرایندها و سیستمها را بطور مستمر ارتقا می دهند.
– فعالیتها حول محور پاسخگویی به نیازهای مشتریان برنامه ریزی می شود.
– همه پرسنل در فرآیند ارتقا، شرکت می کنند.
– کارکنان با درگیری در ارتقای فرایندها، بطور دائم یاد می گیرند.
– تیمهای ارتقاء، هماهنگی و همکاری بین واحدهای مختلف سازمان را تقویت می کنند.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.