فایل ورد کامل مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس شهر نیشابور ۵۲۹۴۲ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس شهر نیشابور ۵۲۹۴۲ صفحه در word دارای ۵۲۹۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس شهر نیشابور ۵۲۹۴۲ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس شهر نیشابور ۵۲۹۴۲ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس شهر نیشابور ۵۲۹۴۲ صفحه در word :
دانلود مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس شهر نیشابور
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : ۲۷
فایل ورد کامل مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس شهر نیشابور ۵۲۹۴۲ صفحه در word
فهرست
فصل اول: طرح مسئله
– بیان مسئله
– اهداف پژوهش
– اهمیت و ضرورت
فصل دوم: پیشینه تحقیق
– پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
– روش تحقیق
فصل چهارم: یافته های تحقیق
– تجزیه و تحلیل داده ها
جدول اول
جدول دوم
جدول سوم و جدول چهارم
جدول پنجم- جدول ششم
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
– نتیجه گیری و بحث
– پیشنهادات
– یادداشت ها:
– منابع مورد استفاده:
– پیوست:
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی ۶۴ دانش آموز و ۶۴ معلم انجام گرفته است.
جهت گردآوری داده ها، ۲ عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد ۱۰ سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد ۲۰ سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:
اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.
آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد…
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 