فایل ورد کامل مبانی نظری فیس بوک و شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری فیس بوک و شبکه های اجتماعی دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری فیس بوک و شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مبانی نظری فیس بوک و شبکه های اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری فیس بوک و شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری فیس بوک و شبکه های اجتماعی :

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه فیس بوک و شبکه های اجتماعی با فرمت docx در قالب ۲۵ صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

تامپسون در مورد رابطه ی رسانه ها و جامعه ی مدرن به خوبی به نقش عظیم رسانه ها در دوران مدرنیته و ساختن جامعه و فرهنگ مدرن اشاره دارد. از دیگر سو، نه تنها رسانه های قدیمی نقش مهمی در جامعه ی مدرن داشتند، بلکه رسانه های نو این نقش را به حد اعلی رسانده اند. جهان سراسر رسانه ای شده، جهان نمود واره ها است، که به تعبیر بودیار حاصل رسانه های نوین است(بودیار ، ۱۳۸۱:۱۱۹ ). به بیان لیستر رسانه های نوین را می توان مجموعه ای از روش ها و اعمال اجتماعی ارتباط، بازنمایی و بیان نامید که از رایانه ی دیجیتال، چند رسانه ای و شبکه ای شده و شیوه های بکارگیری این ماشین که کار در سایر رسانه ها از کتاب گرفته تا فیس بوک، و از تلفن گرفته تا تلویزیون را دچار استحاله کرده است، مدد می جوید(لیستر،۲۰۰۳:۲ ). این رسانه های نو که به جامعه ی شبکه ای و جامعه ی اطلاعاتی مشهور شده اند، نقش به سزایی دارد. به نظر محققان این صنعت به ظهور جامعه ای به موازات جهان واقعی منجر شده است چیزی که آن را دو فضایی شدن می نامند(کوثری ،۱۳۸۶:۳۴).

فایل ورد کامل مبانی نظری فیس بوک و شبکه های اجتماعی
فهرست مطالب
۱ . ۱ . ۲ . رسانه های نوین خالق جهان نوین : ۱۳
۲ . ۱ . ۲ . جامعه ی شبکه ای و اجتماعات مجازی: ۱۴
۳ . ۱ . ۲ . شکل گیری و تحول شبکه های اجتماعی در جهان ۱۵
۴ . ۱ . ۲ . تاریخچه شبکه های اجتماعی در ایران ۱۶
۵ . ۱ . ۲ . ویژگی های شبکه ی اجتماعی: ۱۷
۶ . ۱ . ۲ . کارکردهای مثبت شبکه های اجتماعی ۲۱
۷ . ۱ . ۲ . کارکردهای منفی شبکه های اجتماعی ۲۶
۹ . ۱ .۲ . تاثیرهای سیاسی شبکه های اجتماعی: ۲۸
۱۰ . ۱ . ۲ . شبکه اجتماعی فیس بوک ۲۹
۱ . ۱۰. ۱ . ۲. فیس بوک چیست و چه خدماتی را در اختیار کاربران خود می گذارد؟ ۳۰
۲ . ۱۰. ۱ . ۲.کاربران فیس بوک ۳۱
۳ . ۱۰. ۱ . ۲. اعتیاد و اثر روانی فیس بوک بر مردم ۳۲
۴ . ۱۰. ۱ . ۲. فیس بوک و تب فیس بوکی در ایران ۳۳
منابع

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.