فایل ورد کامل مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی :
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. هیبرت و کارپنتر (۱۹۹۲) عنوان کردند که درک هنگامی بهدست میآید که یک حقیقت، اندیشه، یا رویه، قسمتی از یک شبکه بههم پیوسته حقایق، ایدهها و رویهها باشد و این شبکه به دیگر شبکهها یا شیوههای معنادار مرتبط خواهد بود، وقتی دانش درک شود، دانش جدید آسانتر با ساختار موجود هماهنگ خواهد شد و این امر، موجب تسهیل یادگیری میشود.
بارودی (۲۰۰۷) دانش مفهومی را به عنوان دانشی درباره حقایق (تعمیمها) و اصول تعریف میکند. شولمن (۱۹۸۷) دربارهی دانش مورد نیاز معلمان اعتقاد داشت که «یک معلم نه تنها باید بداند که بعضی چیزها چگونهاند علاوه براین او باید بفهمد که چرا آنها این گونه هستند» (تیروش ، ۲۰۰۰). معلمان باید حداقل دانش ریاضی که دانشآموزان برای یادگیری نیاز دارند، دارا باشند. آنها باید یک درک عمیق از ایدههای ریاضی داشته باشند. دانش معلمان باید شامل استفاده از فرآیندهای ریاضی و استفاده از ریاضیات در شرایط جهان واقعی باشد (NCTM, 2000). فنما (۱۹۹۲) معتقداست که: «یک روش اصلی برای اصلاح و بهبود یادگیری وآموزش ریاضی، کمک به معلمان برای درک فرآیندهای تفکر ریاضی دانش آموزانشان است».
مطالعه انجام شده توسط گینتر ، پیگ و گیبنی (۱۹۸۷) دانش مفهومی معلمان ابتدایی را مقایسه کردند، که بین سالهای ۱۹۶۹-۱۹۶۷ و ۱۹۸۶-۱۹۸۳ آموزش داده شدند. ۳۱% از این گروه که بین ۱۹۸۵-۱۹۸۳ آموزش داده شدند ۴ یا بیشتر واحد ریاضی در دبیرستان و سه یا بیشتر واحد ریاضی در دانشگاه گرفتند. ۱۶% از گروهها که در بین سالهای ۱۹۶۹-۱۹۶۷ آموزش دیدند ۴ یا بیشتر واحد در دبیرستان و فقط ۴% سه یا بیشتر واحد در دانشگاه گرفتند. براساس یافتههای آنها، اخذ واحدهای ریاضی زیاد به تنهایی به معنی افزایش دانش و کمبود ریاضیات نیست (گینترو همکاران، ۱۹۸۷).
فایل ورد کامل مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی
فهرست مطالب
تعریف نظری دانش مفهومی
تعریف عملیاتی دانش مفهومی
فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی
دانش مفهومی
۸-۲-۱ دانش ریاضی برای تدریس
۸-۲-۲ اهمیت دانش معلمان در آموزش مناسب
۹-۲ باورهای معلمان ریاضی
جدول ۱-۲: رابطه بین باورها
اقتباس از: فدایی و احمدپور (۱۳۹۱)
پیشینه تحقیق
تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 