فایل ورد کامل مبانی نظری بازنمایی همسر دوم در رسانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری بازنمایی همسر دوم در رسانه دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری بازنمایی همسر دوم در رسانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مبانی نظری بازنمایی همسر دوم در رسانه۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری بازنمایی همسر دوم در رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری بازنمایی همسر دوم در رسانه :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازنمایی همسر دوم در رسانه با فرمت docx در قالب ۶۸ صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
هال استدلال میکند واقعیت به نحو معناداری وجود ندارد و بازنمایی یکی از شیوههای کلیدی تولید معناست. معنا صریح یا شفاف نیست و از طریق بازنمایی در گذر زمان، یک دست باقی نمیماند. معنا بیثبات یا لغزنده است و همیشه قرار ملاقاتش با حقیقت مطلق را به تاخیر میاندازد، همیشه برای همطنین شدن با موقعیتهای جدید مورد مذاکره قرار میگیرد و تغییر مییابد، اغلب مورد مجادله بوده و هر ازگاهی به شدت بر سر آن جنگ شده است… معانی به شدت در رابطه با قدرت ثبت و حک می شوند. (مهدی زاده،۱۳۸۷: ۱۶)
به عبارت دیگر بازنمایی یکی از کارکردهای فرهنگی است که معنا را تولید میکند. تأکید بر کردارهای فرهنگی در اینجا بدین معنی است که مشارکت کنندگان در یک فرهنگ هستند که به افراد، ابژهها و حوادث معنا میبخشند. چیزها فینفسه دارای معنا نیستند. بنابراین معنای چیزها محصول چگونگی بازنمایی آنهاست و فرهنگ، تفسیر معنادار چیزهاست. معنایی که محصول بازنمایی افراد از آنهاست و بازنمایی به عملکرد تأثیرگزار چیزها برای ما بستگی دارد.
مطالعات فرهنگی با اتخاذ نگرشی برسازنده درباره بازنمایی باور دارد که پدیدهها فینفسه قادر به دلالت نیستند بلکه معنای پدیدهها ناگریز باید از طریق واسطه فرهنگ، بازنمایی شود. بازنمایی فرهنگی و رسانهای نیز نه امری خنثی و بیطرف، که آمیخته روابط و مناسبات قدرت جهت تولید و اشاعه معانی مرجح در جامعه در راستای تداوم و تقویت نابرابریهای اجتماعی است
فایل ورد کامل مبانی نظری بازنمایی همسر دوم در رسانه
فهرست مطالب
مرور مفهومی
۲-۲-۱ بازنمایی
۲-۲-۱-۱ بازنمایی و رسانه
۲-۲-۱-۲ بازنمایی در سینما
۲-۲-۲ نشانه شناسی
۲-۲-۲-۱ تصویر در نشانهشناسی
۲-۲-۳ همسر دوم
۲-۲-۳-۱ همسر دوم در سینما
۲-۳ پیشینه تجربی
۲-۴ مرور تاریخی موضوع تحقیق
۲-۵-۱ مقدمه
۲-۵-۲ نظریه بازنمایی
۲-۵-۲-۱ نظریه بازنمایی در مطالعات فرهنگی
۲-۵-۲-۳ زبان و بازنمایی
۲-۵-۲-۴ گفتمان و بازنمایی
۲-۵-۲-۵ ایدئولوژی و بازنمایی
۲-۵-۳ استراتژیهای بازنمایی
۲-۵-۳-۱ کلیشه سازی
۲-۵-۳-۲ طبیعی سازی
۲-۵-۳-۳ طرد
۲-۵-۴ نظریات نشانهشناسی
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 