فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری :

فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری مشتری نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. نیات رفتاری عبارت است از ادراک مشتریان نسبت به عملکرد خدمت دهندگان از لحاظ خدمت رسانی و اینکه آیا مشتریان حاضر به خرید بیشتر از یک سازمان خاص هستند و یا اینکه خرید خود را کاهش خواهند داد. نیات رفتاری یا نیات در رفتار، نتیجه ی فرآیند رضایت مشتریان است. نیات رفتاری را می توان به دو دسته تقسیم نمود: رفتارهای اقتصادی و رفتارهای اجتماعی (Anderson and Mittal, 2000, p:521).

آن دسته از رفتار مشتریان که بر عوامل مالی شرکت اثرگذار است، از قبیل تکرار خرید، جزء نیات رفتار اقتصادی محسوب می شود. آن دسته از رفتار مشتریان که بر رفتار مشتریان فعلی شرکت اثرگذار است، از قبیل شکایات، نیات رفتاری اجتماعی نامیده می شود. از آنجا که نیات رفتاری، پیش بینی کننده ی رفتار واقعی است، اندازه گیری نیات رفتاری برای محققان بازار دارای اهمیت فراوانی می باشد (صمدی و همکاران، ۱۳۸۸، ص ۱۵۶).

با توجه به مقدمه بالا عنوان این نوشتار فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری می باشد که در بخش اول مبانی نظری نیات رفتاری مشتری مورد توجه قرار گرفته است و در بخش دوم به پیشینه تحقیق نیات رفتاری در پژوهش های داخلی و خارجی می پردازیم.

فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری
فهرست مطالب
۱-۱) مقدمه ۵

۱-۶) چارچوب نظری تحقیق نیات رفتاری ۱۰

شکل ۱-۱) مدل مفهومی تحقیق نیات رفتاری (Zhang et al.., 2012) 16
۱-۷) فرضیه های تحقیق ۱۷

۱-۸) تعاریف مفهومی و عملیاتی نیات رفتاری ۱۷

فصل دوم:مبانی نظری تحقیق نیات رفتاری ۲۱

بخش اول: نیات رفتاری ۲۲
۲-۲-۱) تعریف نیات رفتاری ۲۲
۲-۲-۲) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان ۲۳
۱. انگیزه: ۲۴
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: ۲۷
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند: ۳۱
۲-۲-۳) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان ۳۳
۲-۲-۴) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان ۳۴
۲-۲-۵) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده ۳۴
• چگونگی خرید: ۳۴
۲-۲-۶) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید ۳۶
شکل ۲- ۴) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۸۸، ص۳۲۳) ۳۸
۲-۲-۷) اقدام به خرید ۳۹
۲-۲-۸) نیات رفتاری در تبلیغات موبایلی ۴۲

بخش دوم: پیشینه تحقیق نیات رفتاری ۴۴

مطالعات خارج از کشور: ۴۴
مطالعات داخل کشور: ۴۸
منابع و مآخذ ۵۰
منابع لاتین: ۵۲

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.