فایل ورد کامل مبانی نظری در مورد فناوری آموزشی و کاربرد آن ها در مدارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری در مورد فناوری آموزشی و کاربرد آن ها در مدارس دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری در مورد فناوری آموزشی و کاربرد آن ها در مدارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مبانی نظری در مورد فناوری آموزشی و کاربرد آن ها در مدارس۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری در مورد فناوری آموزشی و کاربرد آن ها در مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری در مورد فناوری آموزشی و کاربرد آن ها در مدارس :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری فناوری آموزشی و کاربرد آن ها در مدارس با فرمت docx در قالب ۵۴ صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
در نتایج تحقیقات مدارس هوشمند منطقه آموزشی پورتوریکو آمده است که استفاده از فن آوری وتختههای هوشمند سبب افزایش بهبود آموزشی دانش آموزان شده است. (حنی زار و همکاران ، ۲۰۰۵) روبرسون (۲۰۰۳) رایانه را دارای دو مزیت عمده میداند: ۱) اطلاعات انبوهی رادر خود ذخیره میکند. ۲)اطلاعات ذخیره شده را با سرعت و دقت بسیار زیاد در کوتاهترین زمان تجزیه و تحلیل خواهند نمود. رشد و توسعهی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در نظامهای آموزشی زمینه مناسبی جهت افزایش فرصتهای یادگیری و سهولت دسترسی به منابع آموزشی شده است و از میزان اهمیت و اتکا بر کتاب و مواد درسی از پیش تعیین شده برای هر کلاس و دورهی تحصیلی کاسته است. در این خصوص نحوهی ارزیابی شیوههای تدریس و همچنین ارزیابی میزان اثربخشی یادگیری نقش و ارزش تکالیف و امتحانات دوره ای، نحوهی ارتباط معلم و شاگرد، اهمیت حضور فیزیکی اولیا و رابطهی نزدیک آن ها با مربیان و مواردی از این قبیل را دچار تغییر و تحول کرده است. (حاجی، ۱۳۸۰) پروفسور کولا (۲۰۰۱) اهل هندوستان به توسعه و رشد راههای ارتباطی تاکید میکند و تاثیر آن را بر رشد وجود انسانی لازم و ضروری میداند.(عبداللهی، ۱۳۸۱)
فایل ورد کامل مبانی نظری در مورد فناوری آموزشی و کاربرد آن ها در مدارس
فهرست مطالب
۲-۱- زمینه
۲-۲- روند تحولات و تاریخچه تدریس و یادگیری مدارس هوشمند در ایران
۲-۳- تاریخچه تدریس و یادگیری مدارس هوشمند در جهان
۲-۴- مفاهیم و تفاوت مدرسه هوشمند با سایر
۲-۴-۱- مفهوم مدرسه هوشمند
۲-۴-۲- مفهوم مدرسه هوشمند ازدیدگاه دیوید پرکینز
۲-۴-۳- تفاوت مدرسه هوشمند با مدرسه مجازی
۲-۴-۴- تفاوت مدارس سنتی وهوشمند
۲-۵- کاربرد فنآوری اطلاعات در آموزش و پرورش
۲-۶- آموزش، یادگیری و فنآوری اطلاعات و ارتباطات
۲-۷- نقشهای فنآوری اطلاعات در مدارس
۲-۸- پایههای نظری فنآوری آموزشی
۲-۹-ضرورت استفاده از وسایل تکنولوژی آموزشی در کلاس
۲-۱۰- اهداف کلی آموزش در ایران
۲-۱۰-۱- ارتباط اهداف کلی با نقش مدارس هوشمند
۲-۱۱- ارکان مدارس هوشمند
۲-۱۲- اصول مدارس هوشمند
۲-۱۳- اهداف مدارس هوشمند
۲-۱۴- معرفی پروژه شبکه تایگر
۲-۱۴-۱- اجرا و پیاده سازی
۲-۱۵- مدل اولیه مدارس هوشمند ایران
۲-۱۵-۱- مدل مفهومی مدرسه هوشمند
۲-۱۵-۲- عناصر مدل مفهومی مدرسه هوشمند
۲-۱۵-۲-۵- ارتباط یکپارچه رایانهای با مدارس دیگر
۲-۱۵-۳- مدل اجرایی مدرسه هوشمند
۲-۱۵-۳-۱- لایه فرآیندهای کسب و کار
۲-۱۵-۳-۲- لایه خدمات و سیستمهای کاربردی
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 