فایل ورد کامل مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی :

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی با فرمت docx در قالب ۲۲ صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

همان طور که در مقدمه ذکر شد، ارتباط مؤثر زمانی برقرار می شود که پیام فرستنده، متناسب با ویژگی های مخاطب طراحی شود.بر این اساس، برنامه ریزان فرهنگی و ارتباطی باید دسته بندی درستی از مخاطبان داشته باشند، ویژگی های آنان را بدانند و در زمان و مکان مناسب، پیام متناسب را برای او ارسال نماید.

فایل ورد کامل مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی
فهرست مطالب

مخاطب به عنوان عامل اثرپذیر در رفتار

۲-۷-۱ تعریف مخاطب

۲-۷-۲ دسته بندی مخاطب

۲-۷-۲-۱ مخاطبان بر مبنای ویژگی های جمعیت شناختی

۲-۷-۲-۲ مخاطبان بر حسب باورها

۲-۷-۲-۳ مخاطبان بر حسب نگرش ها

۲-۷-۲-۴ مخاطبان بر اساس رفتار

۲-۷-۲-۵ مخاطبان بر اساس دسترسی

۲-۷-۲-۶ مخاطبان بر اساس منابع درآمدی

۲-۷-۲-۷ مخاطبان بر اساس مراحل فراگرد

۲-۷-۲-۸ مخاطبان بر اساس استفاده از رسانه ها

۲-۷-۲-۹ مخاطبان بر اساس موضوع و ارتباط

۲-۷-۲-۱۰ مخاطبان بر اساس قومیت و استفاده از رسانه ها

۲-۸ نگرش کاربردی به تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران

۲-۸-۱ تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران

۲-۸-۲ شاخصه های رسانه دینی در جمهوری اسلامی ایران

۲-۸-۳ ملاحظات برنامه ریزی فرهنگی در تعامل میان دین و رسانه

۲-۸-۴ مورد کاوی ” ازتو می پرسند”

منابع

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.