فایل ورد کامل مطالعه عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه استان بوشهر ۴۰۵۷۷ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه استان بوشهر ۴۰۵۷۷ صفحه در word دارای ۴۰۵۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه استان بوشهر ۴۰۵۷۷ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه استان بوشهر ۴۰۵۷۷ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه استان بوشهر ۴۰۵۷۷ صفحه در word :
دانلود فایل ورد کامل مطالعه عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه استان بوشهر ۴۰۵۷۷ صفحه در word
نوع فایل: word
فرمت فایل: doc
قابل ویرایش
تعداد صفحات : ۱۸۶ صفحه
قسمتی از متن :
جامعهی پویا و پرتلاش امروزی یک لحظه درنگ نمی کند تا بتواند به فنون جدید و قدرت والای علمی دست پیدا کند . در چنین عصری که عصر شکوفایی و بهره جستن از نبوغ بزرگان علمی، پژوهندگان ،مخترعین ، مبتکرین، صنعتگران و… است برای اداره سازمانهای اجتماعی ـ فرهنگی ـ اقتصادی و آموزش جامعه به فکر و ذهن افراد خلاق نیاز است ، تا بتوان همگام و همپای پیشرفت جامعه به پرورش افراد خلاق اقدام نمود.
بسیاری بر این عقیدهاند که خلاقیت امری ذاتی است و فقط خداوند این ودیعه خود را به عدهای از انسانها بخشیده و قابل آموزش و آموختنی نیست . عدهای با این عقیده مخالفند و ابراز می دارند خداوند به همه انسانها یکسان نعمت بخشیده این افراد (خلاقان) از این نبوغ خدادادی خود ، بیشترین بهره را بردهاند و نیز معتقدند که خلاقیت صفت مشترک تمامی انسانها است که با پرورش آن می توان آن را از حالت رکود درآورد و از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کرد و بالعکس میتوان خلاقیت را با آموزش ناصحیح و غلط از ریشه خشکاند. تحقیقات ادعای گروه دوم را تصدیق کرده و خلاقیت را صفت مشترک تمام انسانها دانسته ، اما مقدار و نوع خلاقیت از فردی به فرد دیگر متفاوت میدانند و هر انسانی به نوعی از خلاقیت خود بهره میبرد یکی زیاد یکی کم(پیرخایفی،۱۳۷۶). این تحقیقات نشان داده است که رشد و پرورش خلاقیت از همان بدو تولد و دوران کودکی آغاز میشود و در دوران دبیرستان به مرحله شکوفائی خود نزدیک میشود. البته اگر این توانایی در انسان پرورش یابد تا پایان عمر به غنای والای علمی آن افزوده میشود.
پیرخایفی (۱۳۷۶) آموزش خلاقیت را امری حیاتی میداند که باید در سطوح مختلف تحصیلی به صورت همگانی انجام گیرد و این آموزش همگانی متضمن انعطاف پذیری ذهن ، توانمندی شخصیت انسان (پرورش روحیهی استقلال و اعتماد به نفس) و ایجاد زمینه و بسترهای مناسب اجتماعی فردی و خانوادگی است. جدای از آموزش همگانی و عمومی آموزش ویژه نیز از ضروریات است . با آموزش ویژه، فکر به طور خاص در یک زمینه ، مهارت مطلوب و مناسب را کسب میکندو به اصطلاح اهل علم تخصص مییابد. تفاوت اساسی موجود میان آموزش همگانی و آموزش ویژه این است که در آموزش همگانی فرد یاد میگیرد که چگونه در خدمت خود باشد و قابلیتهای خود را بشناسد و به استعدادهایش در زمینههای مختلف پی ببرد، امّا در پرورش ویژه فرد علاوه بر شناخت قابلیتهای خود به خدمات اجتماعی نیز توجه میکند و یاد میگیرد که چگونه در خدمت جامعه باشد و خود را وقف اجتماع نماید
منابع و مأخذ
ـ آزادی ، محمد . (۱۳۷۶) . توصیف گذراندن اوقات فراغت دانشآموزان پسر دوره متوسطه نظام جدید شهر کرمانشاه با تأکید بر تربیت بدنی و ورزش . شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان تهران .
ـ آقایی فیشانی ، تیمور . (۱۳۷۷) . خلاقیت و نوآوری در انسانها و سازمانها . تهران : انتشارات ترمه .
ـ آمابلی ، ترزا .(۱۳۸۱) . شکوفایی خلاقیت کودکان و بزرگسالان (ترجمه حسن قاسم زاده ، پروین عظیمی ). تهران : دنیای نو (تاریخ انتشار به زبان اصلی، ۱۹۸۹).
ـ احمدی ، عبادالله . (۱۳۷۵) . نیاز سنجی اوقات فراغت دانشآموزان دوره متوسطه شهر اراک . پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه علامه طباطبایی .
ـ احمدی ، علی اصغر . (تابستان ۱۳۷۹) . نقش اولیا در گذراندن اوقات فراغت . ماهنامه پیوند. تهران : انتشارات انجمن اولیاء و مربیان .
ـ ادیب ، یوسف . (۱۳۷۶) . بررسی زمینه های خلاقیت در پرسشها و تکالیف کتب درسی جامعه شناسی (۱) ، جامعه شناسی (۲) ، روانشناسی ، دانش اجتماعی و آشنایی با برنامه ریزی تحصیلی ، شغلی نظام جدید آموزش متوسطه . شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی .
ـ اسبورن ، الکس اس . (۱۳۸۲) . پرورش استعداد همگانی ابداع و خلاقیت (ترجمه حسن قاسم زاده ) . تهران : انتشارات نیلوفر (تاریخ انتشار به زبان اصلی ، ۱۹۶۶) .
ـ استانیش ، باب و ابرلی ، باب . (۱۳۸۴) . خلاقیت کاربردی نوجوانان و بزرگسالان (ترجمه حسن قاسم زاده ) . تهران: نشر دنیای نو .
ـ اسعدی ، مژگانالسادات . (۱۳۷۳) . بررسی رابطه میزان روشهای گوناگون تشویق و تنبیه خانواده با پیشرفت تحصیلی فرزندان میبدی . شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان یزد .
ـ امیر حسینی ، خسرو . (۱۳۸۴) . خلاقیت و نوآوری (مبانی ، اصول ، تکنیکها) . تهران : انتشارات عارف کامل .
ـ امینی ، سودابه . (۱۳۸۳ ). چگونه ترس از نوشتن در کودکان از میان میرود؟ رشد معلم ۳، دوره ۲۳ .
ـ انجمن علمی آموزشی مدرسین تهران . (۱۳۸۳، ۴ بهمن ) . کودک و بازی .
ـ برات،نگین . (۱۳۸۲، ۲۹ مهر ).خلاقیت و یادگیری در کودکان . همشهری ، صفحه ۱۹.
ـ برشان ، نوراله . (۱۳۷۴) . نقش کانونهای فرهنگی و تربیتی در پر کردن اوقات فراغت دانشآموزان مقطع راهنمایی و متوسطه استان سیستان و بلوچستان . شورای تحقیقات آموزشی استان سیستان و بلوچستان .
ـ بهروزی ، ناصر . ( ۱۳۷۵) . بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی با خلاقیت و خلاقیت با پیشرفت تحصیلی در دانشجو معلمان مرد . پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه شهید چمران .
ـ بیوکی ، زهرا( ۱۳۷۶) . هنجار یابی آزمون تفکر خلاق تورنس برای دانشآموزان سالهای اول تا سوم دوره راهنمایی . پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه تربیت معلم .
ـ پوریان ، انور . (۱۳۷۳) . بررسی انگیزه و علایق ـ یادگیری ، ادامه تحصیل ، انتخاب شغل ـ دانشآموزان دوره متوسطه . اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام .
ـ پیر خایفی ، علیرضا .( ۱۳۷۶، ۴ شهریور) . آیا خلاقیت را میتوان آموزش داد؟ همشهری .
ـ تدیّن ، مهدی . ( ۱۳۷۵) . بررسی رابطه مطالعه کتابهای غیر درسی دانشآموزان با پیشرفت آنان در دروس ادبیات فارسی . شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش خراسان .
ـ جاویدی کلاته جعفر آبادی ،طاهره . (۱۳۷۳) . بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با خلاقیت کودکان . پایان نامه کارشناسی ارشد (ارائه شده به پایگاه علمی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران). دانشگاه تربیت مدرس .
ـ چیرانی ، ابراهیم و مصطفی زاده ،حسین .(۱۳۷۵) . بررسی نظرات مدیران و معلمان مدرسهها در مورد تفکر خلاق دانشآموزان مقطع ابتدایی . آموزش و پرورش استان گیلان .
ـ خدا بخش ، افراسیاب .(۱۳۷۶) . بررسی راههای ایجاد انگیزه برای شرکت کارکنان اداره آموزش در دورههای آموزش ضمن خدمت کوتاه مدت . شورای تحقیقات اداره کل آموزش استان گیلان .
ـ دادستان ، پریرخ و دانش پژوه ، زهرا . (۱۳۷۶) . روشهای تشویق و تنبیه در مدارس راهنمایی از دیدگاه معلمان و دانشآموزان وزارت آموزش و پرورش .
ـ دانش پژوه ، زهرا . (۱۳۷۴) . تشویق و تنبیه از دیدگاه متخصصان و نظزیه پردازان تعلیم و تربیت . شورای تحقیقات ادارهی کل آموزش و پرورش تهران .
ـ دائمی ، حمیدرضا . (۱۳۷۶) . هنجاریابی آزمون خلاقیت عابدی در مدارس متوسطه شهر تهران . پایانامه کارشناسی ارشد . تربیت معلم تهران .
ـ دشتبزرگی ، زهرا . (۱۳۸۱) . مقایسهی روشهای آموزش خلاقیت مبتنی بر کارکردهای نیم کرهی راست و هر دو نیمکرهی مغز . پایان نامهی کارشناسی ارشد چاپ نشده، دانشگاه الزهراء .
ـ رخ بخش زمین ، محمود . (۱۳۷۶) . رابطهی کار ضمن تحصیل با پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان سال سوم متوسطه . شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان فارس .
ـ رستمی ، محمدعلی . (۱۳۷۹) . اصول برنامهریزی اوقات فراغت . تهران : انتشارات گویه.
ـ رشیدی ، احمد . (۱۳۷۴) . بررسی نگرش دانشآموزان دورهی راهنمایی در مورد انواع تشویق و تنبیه . شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران .
ـ رضائیان ، علی . (۱۳۷۴) . اصول مدیریت . تهران : سمت .
ـ رضایی ، حسین . (پاییز ۱۳۸۰) . تقویت انگیزهی کارکنان راهبردی مناسب برای شرکت فعالتر در کلاسهای کوتاه مدت ضمن خدمت .
ـ رضایی ، محمد . (۱۳۷۵) . بررسی رابطهی بین شیوههای فرزند پروری مادران ـ اقتدار منطقی ـ آزادگذاری ، استبدادی ـ با بلوغ اجتماعی دانشاموزان پایههای اول ، دوم و سوم مدارس راهنمایی ادارهی آموزش و پرورش منطقهی ۶ تهران . پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه تربیت معلم .
ـ روح اللهی ، محمد . (۱۳۷۲) . شناسایی افراد خلاق در آموزش و پرورش
ـ روشن دل ، سیمین . (۱۳۷۶) . بررسی تأثیر آموزش نقاشی با روش ـ اتین ـ بر خلاقیت دانشآموزان دوره راهنمایی شهرستان شهر کرد . پایان نامه ارشد چاپ نشده ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان .
ـ زندی ، بهمن . (۱۳۷۸) . روش تدریس زبان فارسی در دورهی دبستان . تهران: سمت.
ـ زندی ، بهمن . (۱۳۸۱) . زبان آموزی . تهران : سمت
ـ ساکی ، رضا . (۱۳۷۶) . مشکلات درس انشاء در دورهی ابتدایی و روشهای مناسب آموزش آن . سازمان پژوهش و برنامهریزی .
ـ سرایداران ، محمد مهدی . (۱۳۷۶) . بررسی رابطهی خلاقیت با سبک مدیریت مدیران آموزش مدارس راهنمایی . پایان نامه ارشد چاپ نشده ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز .
ـ سلیمانی، افشین . (۱۳۸۱) . کلاس خلاقیت . تهران : انتشارات انجمن اولیاء و مربیان.
ـ سنگبری ، برات . (۱۳۷۳) . بررسی نقش آموزش یک ماهه پیش دبستانی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه اول ابتدایی مناطق دوزبانهی سیستان و بلوچستان . شورای تحقیقات آموزش استان سیستان و بلوچستان .
ـ سولسو ، رابرت ال . (۱۳۸۱) . روانشناسی شناختی (ترجمه فرهاد ماهر) . ]ویرایش۲[ . تهران انتشارات رشد (تاریخ انتشار به زبان اصلی ، ۱۹۳۳) .
ـ سیف ، علی اکبر . (۱۳۷۹) . روانشناسی پرورشی ]روانشناسی یادگیری و آموزش[ . تهران . انتشارات آگاه .
ـ شعاع کاظمی ، مهرانگیز . (۱۳۸۴) . راههای پرورش خلاقیت (۲) . فصلنامهی معرفت ، شماره۹۲ .
ـ صادقنژاد ـ مریم . (۱۳۸۴) . نوشتن خلاق . مجلهی سبز در سبز ، شماره ۲۰ ، صص۲۰ ـ ۱۸ .
ـ صحراکار ، فرشته . (۱۳۷۴) . بررسی تأثیر گذراندن اوقات فراغت بر نابهنجاریهای اجتماعی در بین دانشآموزان دختر مقطع راهنمایی شهرستان کرمانشاه . شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه .
ـ عابدی ، جمال . (۱۳۷۲) . خلاقیت و شیوهای نو در اندازهگیری آن . پژوهشهای روان شناختی ۲ و ۱ ، دورهی دوم .
ـ عطار ، زهرا . (۱۳۷۵) . ضرورت آموختن . رشد معلم ، دوره بیست و سوم .
ـ عطاران ، محمد . (۱۳۷۵) . آرای مربیان بزرگ مسلمان دربارهی تربیت کودک. تهران : انتشارات سوره .
ـ غلام پور ، عباس . (بهار ۱۳۷۹) . خلاقیت و نوآوری در سازمانهای آموزشی. فصلنامهی مدیریت در آموزش و پرورش ، دورهی هفتم .
ـ فخرایی ، سیروس . (۱۳۷۵) . بررسی روشهای مؤثر در افزایش میزان مطالعهی دانشآموزان دورهی متوسطه در شهر تبریز . شورای تحقیقات ادارهی کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی .
ـ فرجزاده ، پروین . (۱۳۷۵) . مقایسهی انگیزهی پیشرفت و سازگاری فردی و اجتماعی دانشآموزان شبانهروزی و غیر شبانه روزی مدرسه راهنمایی . پایان نامهی کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه الزهراء .
ـ قاسمی ، علیرضا . (۱۳۷۶) . بررسی نحوهی آموزش انشاء و آزمایش روش فرآیند محور در کلاسهای آموزش انشای فارسی . پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد .
ـ کامرون ، جولیا . (۱۳۷۷) . راه هنرمند بازیابی خلاقیت (ترجمهی گیتی خوشدل) . تهران : نشر پیکان (تاریخ انتشار به زبان اصلی ، ۱۹۹۲)
ـ کانت ، امانوئل . (۱۳۶۳) . تعلیم و تربیت (ترجمهی غلامحسین شکوهی) انتشارات دانشگاه تهران .
ـ کریمی ، یوسف . (۱۳۸۳) . روانشانسی تربیتی . تهران : انتشارات ارسباران .
ـ کفایت ، محمد . (۱۳۷۳) . بررسی ارتباط شیوههای نگرشهای فرزند پروری با خلاقیت در رابطه متغیر با هوش ، پیشرفت تحصیلی و رفتارهای پیشرفت گرای دانشآموزان سال اول دبیرستانهای اهواز . شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان .
ـ کوه بنانی، م. (۱۳۸۲ ، ۲۱ اسفند). قصهگویی خلاق و اهداف آموزشی . فکرنو .
ـ کیامنش ، علیرضا و شهرآراء ، مهرناز . (۱۳۷۸) . بررسی تطبیقی تکالیف و پرسشهای کتابهای درسی علوم تجربی . دورهی ابتدایی با عوامل خلاقیت گیلفود. همایش نقد و بررسی کتابهای درسی دورهی ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، سازمان پژوهشی برنامهریزی آموزشی . تهران .
ـ لند ، جورج و جارمن ، بت . (۱۳۷۹) . آیندهی خلاقیت و خلاقیت آینده (ترجمهی حسن قاسمزاده) تهران : انتشارات ناهید . (تاریخ انتشار به زبان اصلی ۱۹۳۳) .
ـ مردانی نوکنده ، محمدحسین . (۱۳۸۳) . روشهای کاربردی پرورش خلاقیت در دانشآموزان، ماهنامهی تربیت ، سالم بیستم ، شمارهی ۲ ، آبان ۸۳ .
ـ مشکبید حقیقی ، محسن . (۱۳۷۶) . بررسی ویژگیهای دانشآموزان ممتاز و خلاق وراههای پرورش خلاقیت در آنان . شورای تحقیقات ادارهی کل آموزش و پرورش استان گیلان .
ـ مشکلانی ، پروانه . (۱۳۷۶) . بررسی تأثیر روش تدریس بحث گروهی بر خلاقیت دانشآموزان سال دوم مدرسه راهنمایی . پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان .
ـ مطهری ، ابوالفضل . (۱۳۷۴) . بررسی میزان و نحوهی گذراندن اوقات فراغت دانشاموزان دبیرستانی قم . پایان نامهی کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم .
ـ مهرگان ، فرانک و پورصلامی ، بدیعه . (۱۳۷۳) . بررسی تأثیر گذارندن و نگذراندن دورهی پیش دبستانی ، ویژگیهای فردی ، خانوادگی و آموزش دانشآموزان بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال اول ابتدایی شهرستان اندیمشک . اداره آموزش و پرورش استان خورستان .
ـ میرزا آقایی،حمید . (۱۳۸۲ ، ۲۵ شهریور). آرامش و خلاقیت . روزنامهی اعتماد ، شماره ۳۶۴.
ـ میرزا آقایی ، حمید . (۱۳۸۱ ، ۲۲ دی) خواندن و نوشتن با تفکر . روزنامه اعتماد ، ص۷.
ـ میرزا آقایی ، حمید . (۱۳۸۱ ، ۱۴ آبان) . درس انشاء دریچهای به سوی خلاقیت . روزنامهی اعتماد ، شماره ۱۱۲ .
ـ میرزا آقایی ، حمید . (۱۳۸۲ ، ۱۹ آذر) . نویسندگی و خلاقیت ، روزنامهی اعتماد.
ـ میکالکو ، مایکل . (۱۳۸۳) هشت راهبرد مورد استفاده ابرخلاقان . (ترجمه محمدرضا امینی) . باشگاه اندیشه . (تاریخ انتشار به زبان اصلی ، ۲۰۰۰)
ـ نادری ، ابوالفضل . (۱۳۷۶) . بررسی تأثیر درس هنر در افزایش خلاقیت دانشآموزان پایه سوم مدارس ابتدایی ناحیه شهرستان اراک . پایان نامهی کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک .
ـ نظام دوست ، علیرضا . (۱۳۷۴) . بررسی دیدگاههای دانشآموزان و عوامل اجرایی مدارس متوسطه نظام جدید آموزش متوسطه استان مازندران در خصوص نحوهی گذارندن اوقات فراغت درون آموزشگاهی و برآورد امکانات و تجهیزات مدارس مذکور به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانشآموزان . شورای تحقیقات ادارهی کل آموزش و پرورش استان مازندران .
ـ نعمتی ، محمود . (۱۳۷۶) . مطالعه و بررسی انواع روشهای تشویق و تنبیه دانشآموزان در دورهی ابتدایی از دیدگاه معلمان و دانشآموزان و اولیاء آنها و مقایسهی آن روش با روشهای اصولی تشویق و تنبیه . سازمان پژوهش و برنامه زیزی آموزشی .
ـ نیکجو ، کریم . (۱۳۷۶) . مطالعهی ارتباط خلاقیت و اثربخشی مدیران مدارس متوسطه . پایان نامهی کارشناسی ارشد چاپ نشده ، مرکز آموزش مدیریت دولتی آذربایجان شرقی .
ـ ورناصری ، حشمت . (۱۳۷۵) . بررسی ربطهی بین عزت نفس ، خلاقیت ، جایگاه مهار خودیابی ، عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر سال دوم نظام جدید . پایان نامهی کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان .
ـ وزین پور ، نادر . (۱۳۷۱) . بر سمند سخن . تهران: انتشارات فروغی .
ـ ونیتا ، کول . (۱۳۷۴) . برنامه آموزش و پرورش در دورهی پیش دبستانی و دبسنتان. (ترجمه فرخنده مفیدی) . تهران : سمت (تاریخ انتشار به زبان اصلی ۱۹۹۱) .
ـ یقینی ، فروغ الزمان . (۱۳۷۶) . بررسی نقش محتوای کتب زیست شناسی جانوری در ایجاد خلاقیت در دانشآموزان . پایان نامهی کارشناسی ارشد چاپ نشده ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی .
ـ یلدایی ، سرخه دون . (۱۳۵۸) . کودک و بازی . تهران : انتشارات دانشکدهی تربیت بدنی علوم ورزشی .
ـ هرسی ، پال و بلانچارد ، کنت . (۱۳۸۴) . مدیریت رفتار سازمانی و کاربرد منابع .( ترجمه علی علاقه بند). تهران: موسسه انتشارت امیرکبیر.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 