فایل پی دی اف کامل بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانش آموزان دختر متوسطه شهر تهران‎ PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانش آموزان دختر متوسطه شهر تهران‎ PDF دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانش آموزان دختر متوسطه شهر تهران‎ PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانش آموزان دختر متوسطه شهر تهران‎ PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانش آموزان دختر متوسطه شهر تهران‎ PDF :

مدرسه نهادی اجتماعی است و نمایانگر فرهنگی است که به کودک طرز فکر و جهان بینی خاصی را منتقل می کند. در جوامع صنعتی کودکان بین پنج تا هفت سالگی مدرسه را آغاز می کنند. مدرسه نظام اجتماعی کوچکی است که کودکان در آن قواعد اخلاقی، عرف اجتماعی، نگرشها و شیو ههای برقراری ارتباط با دیگران و نیز مهارتهای تحصیلی را می آموزند . متأسفانه مهارتهای اجتماعی به عنوان جزئی از دروس مدرس های همیشه مورد بی توجهی قرار گرفته است و فقط زمانی به این مهم توجه می شود که دانش آموزان از خود رفتاری نامناسب، مغایر با آنچه مورد نظر اولیا می باشد، نشان دهند. احتمالا وجود چنین وضعیتی مربوط می شود . به تأکید بیش از اندازه بر آموزش محدود مهارتهایی که از دیدگاه معلمان با ارزش است و عدم احساس مسئولیت در آموزش مهارتهای اجتماعی از طرف آموزگاران، گویی که این امر جزئی از مسئولیت آنها نمی باشد. فرایند کسب مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان در روان شناسی شناختی و خصوصًا در مبحث شناخت اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است . از مهارت اجتماعی تعاریف زیادی شده است. شناخت و مهارت اجتماعی را فرایندی می دانند که کودکان را قادر می سازد تا رفتار دیگران را درک و پیش بینی کنند، رفتار خود را کنترل نمایند و تعاملات اجتماعی خود را تنظیم نمایند. یکی از نظریه های جدید در مبحث شناخت اجتماعی که به بررسی مهارت اجتماعی در مورد پردازشگری اطلاعات اجتماعی پرداخته است. در مورد پردازشگری اطلاعات اجتماعی است. برحسب این نظریه برای اینکه تعامل اجتماعی به صورت مناسب تحقق یابد لازم است که محرک اجتماعی به درستی رمزگردانی شده و با دیگر اطلاعات مربوط مقایسه و تفسیر گردد . هر چه محرک اجتماعی بهتر پردازش شود، لیاقت و مهارت اجتماعی کودک بیشتر و تعامل او با دیگران موفقیت آمیزتر خواهد بود.

فایل پی دی اف کامل بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانش آموزان دختر متوسطه شهر تهران‎ PDF
فهرست :

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

اهداف تحقیق

سوالات تحقیق

فرضیات تحقیق

ضرورت و اهمیت موضوع

تعریف متغیرها

تعریف عملیاتی

فصل دوم

مهارت اجتماعی

ویژگی های مهارت اجتماعی

اجزاء مهارت و فرایندهای مهارت

راهکارهایی برای بهبود مهارت‌های اجتماعی کودک

روشهایی برای تقویت مهارت های اجتماعی

مدیریت مهارت‌های اجتماعی برای تغییر رفتار

مهارت‌های ده‌گانه

تعریف عزت نفس

عزت نفس

ویژگی های شخصی که عزت نفس بالا دارد

ویژگی های شخصی که عزت نفس پایین دارد

عوامل موثر بر عزت نفس

نظریات عزت نفس

مؤلفه های اساسی عزت نفس

پیشینه پژوهشی

فصل سوم

روش تحقیق

جامعه آماری

حجم نمونه وروش نمونه گیری

ابزار سنجش

روش تجزیه و تحلیل آماری

فصل چهارم

جداول توصیفی

جدول استنباطی

فصل پنجم

یافته های پژوهشی

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

ضمائم

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.