فایل ورد کامل مبانی نظری هوشمندسازی مدارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری هوشمندسازی مدارس دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری هوشمندسازی مدارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری هوشمندسازی مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری هوشمندسازی مدارس :
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندسازی مدارس که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
هوشمندسازی مدارس از راهبردهای اساسی تحول بنیادین آموزش و پرورش است. بر اساس سند ملی تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش، هوشمندسازی مدارس و مجتمعهای آموزشی و پرورشی طی سه مرحله به انجام خواهد رسید. مدرسه، معلمان و خانواده.
دستیابی به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه آسیای جنوب غربی با تاکید بر جنبش نرمافزاری و تولید علم که به عنوان یکی از هدفهای اصلی در سند چشمانداز آمده است نیازمند توسعه همه جانبه علمی در تولید و تجاری سازی دانش است. آموزش الکترونیکی به عنوان ابزاری قدرتمند در عملیاتی کردن این هدف باعث ایجاد فرصتهای برابر در فراگیری در همه جا، همه زمان و برای همه میشود و توسعه آن میتواند نقش مهمی در دستیابی به هدف فوق داشته باشد ( سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ۱۳۸۹،ص ۵۶).
در بند الف ماده ۱۹ برنامه پنجم توسعه کشور آمده: دولت موظف است تا پایان برنامه، فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کلیه فرایندها جهت تحقق عدالت آموزشی و تسهیل فرایندهای موجود و ارائه برنامههای آموزشی و دروس دورههای تحصیلی به صورت الکترونیکی به کار گیرد. وزارت آموزش و پرورش نیز موظف است تا پایان برنامه، آموزش از راه دور و رسانهای را به منظور تضمین دسترسی به فرصتهای عادلانه آموزشی تحقق ببخشد. بند ده ماده ۱۹ نیز به بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایندهای آموزشی برای تحقق عدالت آموزشی و تسهیل فرایندهای موجود و ارائه برنامههای آموزشی و دروس دورههای تحصیلی به صورت الکترونیکی اشاره دارد ( سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،۱۳۸۹،ص۲۰)
سند توسعه فاوای وزارت آموزش و پرورش
توانمندسازی و تحولآفرینی در نظام آموزشی دستیابی به اهداف یادگیری وتاکید بر نقش و جایگاه معلم و عدالت آموزشی و حفظ و تقویت ارزشهای اخلاقی و فرهنگی جهت فراهم آوردن محیط یاددهی- یادگیری مبتنی برفناوری اطلاعات وارتباطات در نظام آموزش و پرورش است.
سند راهبردی نظام جامع فناوری اطلاعات کشور
در این سند موارد زیر، جهت بکارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات آمده است:
۱)تسهیل آموزشهای رسمی مبتنی بر فناوری اطلاعات در مدارس با گسترش شبکه اینترنت و هوشمندی مدارس؛
۲)تقویت سیستم آموزش مبتنی برفناوری اطلاعات بین دبیرستانهای بزرگ وکوچک ودانشکده ها.
فایل ورد کامل مبانی نظری هوشمندسازی مدارس
فهرست مطالب
تعریف نظری هوشمندسازی مدارس
تعریف عملیاتی هوشمندسازی مدارس
فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوشمندسازی مدارس
۱-۲- تاریخچه استفاده از فناوری در آموزش ۸
۲-۲- اهمیت و نقش فناوری در آموزش ۱۳
۳-۲- جایگاه و نقش حیاتی فناوری در آموزش وپرورش ۱۶
۴-۲-موانع و مشکلات استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش ۱۸
۵-۲- هوشمندسازی مدارس ۲۱
۶-۲-اسناد پشتیبان هوشمند سازی مدارس ۲۲
سند چشم انداز۲۰ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران ۲۲
برنامه پنجم توسعه ۲۲
سند توسعه فاوای وزارت آموزش و پرورش ۲۳
سند راهبردی نظام جامع فناوری اطلاعات کشور ۲۳
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۲۳
نقشه جامع علمی کشور ۲۴
۷-۲- پیشینه هوشمندسازی مدارس ۲۵
پیشینه هوشمندسازی مدارس در جهان ۲۵
۸-۲-پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران ۲۶
جدول( ۱-۲)-آمار مدارس هوشمند براساس اظهار ادارات کل استانها( تیرماه ۹۰) ۲۸
۱۳-۲- پیشینه تحقیق ۲۹
پیشینه خارجی ۲۹
پیشینه داخلی ۳۵
۱۴-۲- جمع بندی و نتیجه گیری ۴۴
منابع و ماخذ ۴۶
فایل ورد کامل مبانی نظری هوشمندسازی مدارس
فهرست منابع : ۴۶
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 