فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش :
این نوشتار فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.
در این فصل ابتدا در ارتباط با تاریخچه استفاده از فناوری در آموزش مطالبی بیان شده سپس به بیان اهمیت آموزش به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات و جنبه های مختلف تاثیر آن در امر آموزش بویژه آموزش فیزیک پرداخته شده است مبحث پایانی این فصل بیان تحقیقات داخلی و خارجی در ارتباط با کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش است .
ابوالحسنی(۱۳۸۸) در پژوهش خود تحت عنوان «استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در آموزش ریاضیات » ضمن بیان چگونگی استفاده از فناوری در آموزش ریاضی و اثرات آن در رویکرد های آموزشی و برنامه درسی و همچنین ایجاد فعالیتهای ارزشمند به بیان مزایا ی استفاده از نقش تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و بعضی محدودیت های استفاده از آن می پردازد که مزایاى استفاده از فاوا شامل: ایجاد انگیزه و علاقه در دانش آموزان براى یادگیرى؛ ایجاد رغبت معلمان در تدریس منابع درسى؛ امکان یادگیرى، براى هر فردى در هر زمان و هر مکانى؛ در دسترس بودن منابع اطلاعاتى در تمام بخشهاى ریاضى و امکان برقرارى ارتباط لازم بین ریاضى و سایر موضوع ها در حداقل زمان؛
جایگزینى پداگوژى جدید و هوشمند به جاى پداگوژى سنتى؛ تعامل دانش آموزان با یکدیگر با استفاده از تشکیل گروههاى کارى اینترنتى در وبلاگ؛ برطرف شدن مشکلاتى نظیر کمبود استادان مجرب و فضاى آموزشى مناسب؛ ذخیره شدن مطالب درسى در حافظه کامپیوتر براى استفاده هاى بعدى؛ تنوع روشهاى یادگیرى در زمینه استفاده از فاوا ، توسط دانش آموزان؛ صرفه جویى در وقت و هزینه به دلیل استفاده از کتابخانه هاى دیجیتالى و جست وجو در سایت هاى مختلف در حین مطالعه؛ یاددهى با استفاده از قابلیت افزودن تصاویر گرافیکى، صوت یا تصویر به طور عینى؛ تبادل اطلاعات و سؤالات معلم با سایر معلمان در زمینه ى ایجاد بانک سؤالات غنى؛ کاهش یافتن فاصله بیش از حد نیازهاى جامعه و آنچه که نظام آموزشى کنونى عرضه می کند.
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش
فهرست مطالب
فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری در آموزش
۱-۲- تاریخچه استفاده از فناوری در آموزش ۸
۲-۲- اهمیت و نقش فناوری در آموزش ۱۳
۳-۲- جایگاه و نقش حیاتی فناوری در آموزش وپرورش ۱۶
۴-۲-موانع و مشکلات استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش ۱۸
پیشینه خارجی ۲۱
پیشینه داخلی ۲۷
۱۴-۲- جمع بندی و نتیجه گیری ۳۶
منابع و ماخذ ۳۷
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش
فهرست منابع : ۳۸
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 