فایل ورد کامل مبانی نظری هوش رقابتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری هوش رقابتی دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری هوش رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری هوش رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری هوش رقابتی :

این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش رقابتی می باشد . در ابتدا به فایل ورد کامل مبانی نظری هوش رقابتی می پردازد و در ادامه پیشینه تحقیق هوش رقابتی در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. پاترسون (۲۰۰۰)هوش رقابتی مجموعه توصیه های عملیاتی و منتج شده از یک فرآیند سیستماتیک،شامل برنامه‎ریزی، جمع آوری، تحلیل و انتشار اطلاعات محیط خارجی برای قرار دادن بنگاه در وضعیت رقابتی بر اساس فرصت‎های توسعه‎ای پیش روی آن است (توتیت ، ۲۰۰۳: ۱۱۱).

انجمن حرفه‌ای هوش رقابتی: هوش رقابتی فرآیند نمایش محیط رقابتی است. هوش رقابتی تمام مدیرانارشد سازمان را قادر به اخذ تصمیم‌های آگاهانه در مورد همه چیز از تحقیق و توسعه بازاریابی و تاکتیک‌های سرمایه‌گذاری تا استراتژی‌های بلند مدت می‌نماید. هوش رقابتی موثر یک پروسه پیوسته شامل جمع آوریقانونی و اخلاقی اطلاعات و انتقال کنترل شده هوش عملیاتی به تصمیم‌گیران می‌باشد (اسچیلک ، ۲۰۰۰).

فایل ورد کامل مبانی نظری هوش رقابتی
فهرست مطالب
تعریف مفهومی هوشمندی رقابتی
تعریف عملیاتی هوشمندی رقابتی
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش
۲-۳ هوشمندی رقابتی ۳۱
۲-۳-۱هوش تجاری (کسب وکار) ۳۳
۲-۳-۲ هوش سازمانی ۳۴
۲-۳-۳مفهوم هوشمندی رقابتی ۳۵
۲-۳-۴ اخلاق و هوشمندی رقابتی ۳۶
۲-۳-۵ استراتژی و هوشمندی رقابتی ۳۶
۲-۳-۶ وظایف و نقش‌های هوشمندی رقابتی ۳۶
۲-۳-۷ فرایند هوشمندی رقابتی ۳۷
۲-۳-۸ هوشمندی رقابتی در عمل ۴۰
۲-۳-۹ خواص پنچ‌گانه هوشمندی رقابتی ۴۱
۲-۳-۱۰ تفکر راهبردی و هوشمندی رقابتی ۴۳
۲-۳-۱۱ ارزیابی هوشمندی رقابتی ۴
۲-۴ وفاداری ۴۵
۲-۴-۱ رویکردهای رفتاری،نگرشی، وابستگی و ترکیبی ۴۸
۲-۴-۲ عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری ۵۵

۲-۵ پیشینه تحقیق
۲-۵-۱ پیشینه داخلی
۲-۵-۲ پیشینه خارجی
۲-۶ مدل مفهومی تحقیق

منابع
منابع داخلی
منابع خارجی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.