فایل ورد کامل مبانی نظری ارتباط و وسایل ارتباط جمعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری ارتباط و وسایل ارتباط جمعی دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری ارتباط و وسایل ارتباط جمعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری ارتباط و وسایل ارتباط جمعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری ارتباط و وسایل ارتباط جمعی :

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارتباط و وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب ۵۱ صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

ارتباط از نظر لغوی واژه ای است عربی از باب افتعال که در فارسی به صورت مصدری به معنای پیوند دادن، ربط دادن و به صورت اسم مصدر به معنای بستگی ، پیوند ، پیوستگی و رابطه استعمال می شود . ادوین امری مفهوم ارتباط در معنای عام را (با توجه خاص به ارتباط اجتماعی) چنین تعریف می کند: ارتباط عبارت است از فن انتقال اطلاعات، افکار و رفتار های انسانی از یک شخص به شخص دیگر. به طور کلی هر فرد برای ایجاد ارتباط با دیگران و انتقال پیام های خود به ایشان از وسایل مختلف استفاده می کند. موقعی که انسان به دیگری نامه می نویسد،

فایل ورد کامل مبانی نظری ارتباط و وسایل ارتباط جمعی
فهرست مطالب
مقدمه ۱۶
۲-۲ تعریف ارتباط ۱۶
۲-۳ تفاوت های بین ارتباط جمعی و وسایل ارتباط جمعی ۱۷
۲-۴ تقسیم بندی ارتباط براساس جریان ارتباطی ۱۷
۲-۵ تقسیم بندی ارتباط براساس چگونگی برقراری و ایجاد ۱۸
۲-۶ ویژگی های کانال های ارتباط سنتی در مقابل ارتباط جمعی ۱۸
۲-۷ ویژگی های مشترک وسایل ارتباط جمعی ۲۴
۲-۸ ویژگی های خاص وسایل ارتباط جمعی ۲۴
۲-۹ سطوح تأثیر وسایل ارتباط جمعی بر جامعه ۲۵
۲-۱۰ تعریف جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی ۲۵
۲-۱۱ وظایف اجتماعی وسایل ارتباط جمعی ۲۶
۲-۱۲ کارکردهای آشکار و پنهان وسایل ارتباط جمعی ۲۶
۲-۱۳ دیدگاه های مخاطبان درباره وسایل ارتباط جمعی ۲۶
۲-۱۴ استفاده ۲۷
۲-۱۵ اثرات ۲۷
۲-۱۶ هزاره سوم و تأثیرات رسانه های نوین ۲۸
۲-۱۷ تلویزیون ۲۹
۲-۱۸ کارکردهای رسانه ۳۴
۲-۱۹ نگاهی به شبکه های تلویزیون و کارکرد آنان ۳۸
۲-۱۹-۱ تعریف فراغت ۳۸
۲-۱۹-۲ انواع فراغت ۳۹
۲-۲۰ چرا رسانه های جمعی ایجاد شدند؟ ۴۲
۲-۲۱ کارکرد وسایل ارتباط جمعی ۴۲
۲-۲۱-۱ کارکرد خبری و آموزشی ۴۲
۲-۲۱-۲ کارکرد یکپارچه سازی و تعامل اجتماعی ۴۳
۲-۲۱-۳ کارکرد راهنمایی و راهبری ۴۳
۲-۲۱-۴ کارکرد تفریحی ۴۳
۲-۲۲ دلایل گرایش به تماشای برنامه های تلویزیونی ۴۷
۲-۲۲-۱ به عنوان یک عدات یا وقت پر کن ۴۷
۲-۲۲-۲ یادگیری ۴۷
۲-۲۲-۳ موانست ۴۷
۲-۲۲-۴ به عنوان منبعی برای گفتگو ۴۷
۲-۲۲-۵ به عنوان دوست و همنشین ۴۸
۲-۲۲-۶ برای گریز از مشکلات ۴۸
۲-۲۲-۷ غلبه بر خستگی و ملال ۴۸
۲-۲۲-۸ برای ایجاد هیجان ۴۸
۲-۲۲-۹ بهبود حالات روحی ۴۸
۲-۲۲-۱۰ آسایش خاطر ۴۹
۲-۲۳ میزان و دلایل تماشای برنامه های ماهواره ای ۴۹
۲-۲۴ پیشینه ی پژوهش ۵۰
۲-۲۵ خلاصه فصل دوم
منابع

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.