فایل ورد کامل مبانی نظری هوش بازاریابی و مشخصات آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری هوش بازاریابی و مشخصات آن دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری هوش بازاریابی و مشخصات آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری هوش بازاریابی و مشخصات آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری هوش بازاریابی و مشخصات آن :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هوش بازاریابی و مشخصات آن با فرمت docx در قالب ۳۸ صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
مفهوم هوش به عنوان قسمتی از استراتژی بازاریابی با افزایش قدرت رقابتی شرکت و پردازش برنامههای استراتژیک آن، به مفاهیم بازاریابی اضافه شده است (جوهری و استفنز، ۲۰۰۶: ۶۱). هوش بازاریابی هنری است که سازمانهای مختلف به آن احتیاج دارند. دستیابی به هوش بازاریابی تنها با استفاده همزمان از علم و هنر میسر است. هوش نه تنها قابلیت فردی، بلکه قابلیتی سازمانی است که از محیط سازمان کسب میشود. هوش بازاریابی، آمیخته ای از سه مقوله فرد، سازمان و محیط(همان منبع). تاکنون تعاریف مختلفی از هوش بازاریابی ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعریف کاتلر از هوش بازاریابی است: اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی که مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند.(پری پوراس و همکاران ، ۲۰۰۵)
فایل ورد کامل مبانی نظری هوش بازاریابی و مشخصات آن
فهرست مطالب
هوش بازاریابی ۴۱
۲-۲-۴-۱.مشخصات هوش بازاریابی ۴۲
۲-۲-۴-۲.مواردی را که در کسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت ۴۳
۲-۲-۴-۲-۱.کشف مشتریان بالقوه ۴۴
۲-۲-۴-۲-۲.مدل سیکل هوش بازاریابی ۴۴
۲-۲-۴-۲-۳.جهت دهی فعالیت های هوش بازاریابی ۴۴
۲-۲-۴-۲-۴.جمعآوری اطلاعات ۴۵
۲-۲-۴-۲-۵.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات ۴۵
۲-۲-۴-۲-۶.بررسی دادهها، ارزیابی و تفسیر ۴۵
۲-۲-۴-۲-۷.منتشر کردن ۴۵
۲-۲-۴-۳.خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی ۴۵
۲-۲-۴-۴.هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوشها در سازمان ۴۶
۲-۲-۵.برنامهریزی استراتژیک مدیریت بازار ۴۷
۲-۲-۵-۱.طراحی سیستم ۴۸
۲-۲-۵-۱-۱. جمعآوری اطلاعات ۴۸
۲-۲-۵-۱-۲.بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان) ۴۸
۲-۲-۵-۱-۳.جمعآوری اطلاعات عمومی بازار از رقبا ۴۹
۲-۲-۵-۲.بررسی رفتار مصرف کنندگان ۵۰
۲-۲-۵-۲-۱.آنالیز رفتار ۵۰
۲-۲-۵-۲-۲.تجزیه و تحلیل و طبقهبندی اطلاعات ۵۰
۲-۲-۵-۲-۳.کاربردهای محصول ۵۲
۲-۲-۵-۲-۴.شناخت استراتژی قیمتگذاری برای محصولات و خدمات ۵۳
۲-۲-۶.تحول مدیریت دربازاریابی ۵۳
۲-۲-۶-۱.کسب و کارهای کوچک ۵۳
۲-۲-۶-۲.کیفیت؛ ارزش مشتری پسند ۵۵
۲-۲-۷.ده فرمان بازاریابی ۵۸
۲-۲-۷-۱.تحقیق عملکرد کسب و کار و میزان خشنودی مشتری ۵۸
۲-۲-۷-۲.آشنایی ۵۸
۲-۲-۷-۳.از رضامندی مشتری تا مدیریت بهسازی کارکرد سازمان ۵۸
۲-۲-۷-۴.گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید ۵۹
۲-۲-۷-۲.مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار) ۶۰
۲-۲-۸. خلق و تبادل اطلاعات ۶۱
۲-۲-۸-۱.خلق اطلاعات ۶۱
۲-۲-۸-۲.توزیع وتبادل اطلاعات ۶۱
۲-۲-۸-۳.مشتری مداری ۶۲
۲-۲-۸-۴.رقیب گرایی ۶۳
۲-۲-۹.عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن ۶۴
۲-۲-۱۰.پیامدهای بازارگرایی برای سازمان ۶۴
۲-۲-۱۱.هفت گناه کبیره در بازاریابی ۶۶
۲-۲-۱۱-۱. معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات ۶۶
۲-۲-۱۱-۲. اشتباه در شناسایی بازار هدف ۶۶
۲-۲-۱۱-۳. عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت خودتان ۶۶
۲-۲-۱۱-۴. همسو نکردن ارتباطات ۶۶
۲-۲-۱۱-۵. تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود شما ۶۷
۲-۲-۱۱-۶. فقدان شکیبایی ۶۷
۲-۲-۱۱-۷. فقدان یک طرح مدون ۶۷
۲-۳.پیشینه تحقیقاتی
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 