فایل ورد کامل مبانی نظری جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور با فرمت docx در قالب ۷۷ صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
افخمی در این زمینه معتقد است که در جوامع امروزی سواد رسانه ای اهمیت بیشتری یافته است چرا که با پیشرفت جوامع و توسعه تکنولوژیهای نوین و روش های انتشار پیام ،یک نوع پیچیدگی زبانی در رسانه ها به وجود می اید که به تناسب ان باید شهروندان توانایی بهره گیری از ین رسانه ها را داشته باشند .از این رو اگر دولت ها نسبت به توانمند سازی در مقابل زبان رسانه ای جدید بی تفاوت باشند جامعه به دو گروه تقسیم می شود که یک گروه توانایی درک پیام ها را دارند و گروه دیگر از غافله عقب می مانند.این مدرس ارتباطات با اشاره به اینکه درکشورهای پیشرفته اموزش رسانه ای از دبیرستان اغاز می شود تصریح می کند در این جوامع سواد رسانه ای جزو از اموزش های اجباری است تا شهروندان از جامعه جدید عقب نمانند(طلوعی،۱۳۹۱: ۱۳۴).
فایل ورد کامل مبانی نظری جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور
فهرست مطالب
جایگاه سواد رسانهای در نظام آموزش کشور
۳-۲-۱- عناصر کلیدی در سواد رسانهای
۳-۲-۲- لزوم آموزش سواد رسانهای
۳-۲-۳- سیاستگذاری برای آموزش سواد رسانهای در ایران
۳-۲-۴-مزیتهای آموزش سواد رسانهای برای مخاطبان
۳-۲-۵- مفاهیم کلیدی در سواد رسانهای
۳-۲-۵- ۱- هم رسانه ها «ساخت» هستند
۳-۲-۵- ۲- رسانهها به واقعیت ساخت میدهند
۳-۲-۵- ۳- مخاطبان با معانی رسانه ای مذاکره میکنند
۳-۲-۵- ۴- رسانهها ملاحضات تجاری دارند
۳-۲-۵- ۵- پیامهای رسانهای متضمن ارزش و ایدئولوژی است
۳-۲-۵- ۶- رسانهها ملاحضات اجتماعی و سیاسی دارند
۳-۲-۵- ۷- شکل و محتوا در رسانهها رابطه نزدیک دارند
۳-۲-۵- ۸- شکل و محتوا در رسانهها رابط نزدیک دارند
۳-۲-۶- ویژگیهای اصلی سواد رسانهای
۳-۲-۷- اصول و رویکردهای نظری سواد رسانهای
۳-۲-۸- گونه شناسی سواد رسانهای
۳-۲-۹- ویژگیهای پروژههای سواد رسانهای
۳-۲-۱۰-فرایند چند بعدی سواد رسانهای
۳-۲-۱۱- تواناییهای مرتبط با سواد رسانهای
۳-۲-۱۲- سواد رسانهای در جامعه
۳-۲-۱۳- جنبههای سواد رسانهای
۳-۲-۱۴- مراحل کسب سواد رسانهای
۳-۲-۱۴-۱- داشتن آگاهی کامل در خصوص استفاده از رسانه ها
۳-۲-۱۴- ۲- برخورد منتقدانه با محتوای رسانهها
۳-۲-۱۴- ۳- تحلیل زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محیط رسانه
۳-۲-۱۴- ۴- جانبداری از رسانه و استفاده از آن برای تغییرات اجتماعی
۳-۲-۱۵- دلایل فراگیری سواد رسانهای
۳-۲-۱۶-توسعه سواد رسانهای
۳-۲-۱۷- سواد رسانهای به عنوان یک نوآوری تکنولوژیکی
۳-۲-۱۸- مهمترین مراحل تکامل سواد رسانهای
۳-۲-۱۹-رسانه متعامل و کارکرد های آن
۳-۲-۲۰- نیاز به سواد رسانهای در فضای رسانهای امروز
۳-۲-۲۱- ارتباطات اجتماعی سالم بوسیل اطلاعات و دانش
۳-۲-۲۲-پیامدهای رسانه
۳-۲-۲۳- سواد رسانهای از نظر هابز
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 