فایل ورد کامل مبانی نظری بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن ۵۹ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن ۵۹ صفحه در word دارای ۵۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن ۵۹ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن ۵۹ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن ۵۹ صفحه در word :

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن با فرمت docx در قالب ۵۴ صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

واژه بازاریابی در زبان انگلیسی به معنی به بازار رساندن، بازار یافتن یا کلیه عملیاتی است که در فاصله تولید تا مصرف باعث تسریع روند انتقال کالا یا تسهیل فروش شود. صاحب‌نظران، بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف کرده‌اند. فلیپ کاتلر می‌گوید: بازاریابی را فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته‌ها از طریق فرایند مبادله تعریف کرده است. برندا پیت و دیوید استوتلار در کتاب مبانی بازاریابی ورزشی، بازاریابی ورزشی را چنین تعریف کرده‌اند: فرایند طراحی و اجرای فعالیت هایی برای تولید، قیمت‌گذاری، افزایش مشتریان و توزیع یک محصول یا خدمت ورزشی برای ارضای نیازها و تمایلات مشتریان و تحقق اهداف سازمان و شرکت (حمیدی، ۱۳۹۰). تعریف پاراخوز از بازاریابی ورزشی به عنوان پیش‌بینی، مدیریت و تأمین نیازها و خواسته های مشتریان (تماشاچیان) از طریق به‌کارگیری و اجرای اصول بازاریابی (۱۹۹۱ Parkhouse).

فایل ورد کامل مبانی نظری بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن ۵۹ صفحه در word
فهرست مطالب
۲-۱) مقدمه ۱۱
۲-۲) بازاریابی ۱۱
۲-۳) تاریخچه بازاریابی ۱۲
۲-۴) مدیریت بازاریابی ۱۳
۲-۵) بازاریابی ورزشی ۱۴
۲-۶) تقسیمات بازاریابی ورزشی ۱۵
۲-۷) خصوصیات منحصربه‌فرد ورزش ۱۶
۲-۷-۱) پیچیدگی و ذهنیت (نامحسوس بودن) ۱۷
۲-۷-۲) تناقض و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن ۱۷
۲-۷-۳) ورزش کالایی فاسدشدنی ۱۷
۲-۷-۴) علاقه عاطفی ۱۷
۲-۸) آمیخته بازاریابی و چگونگی گسترش آن ۱۸
۲-۹) انواع رویدادهای ورزشی ۲۱
۲-۱۰) رابطه بازاریابی با رویداد ورزشی ۲۲
۲-۱۱) خدمات؛ تعاریف و ویژگیها ۲۳
۲-۱۱-۱) خدمت چیست؟ ۲۳
۲-۱۱-۲) ویژگی‌های بازاریابی خدمات ۲۴
۲-۱۱-۳) چشم‌انداز خدماتی ۲۵
۲-۱۱-۴) کیفیت خدمات ۲۶
۲-۱۲) کیفیت خدمات در ورزش ۲۷
۲-۱۳) اهمیت کیفیت خدمات ۳۰
۲-۱۴) اصول بازاریابی ورزشی ۳۱
۲-۱۵) مشتری مداری ۳۳
۲-۱۵-۱) انواع مشتری ۳۳
۲-۱۵-۲) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 34
۲-۱۶) اهداف CRM 35
۲-۱۷) رضایتمندی ۳۶
۲-۱۷-۱) رضایت مشتری و استراتژی خرید گرایی (استفاده از خدمات) ۳۷
۲-۱۷-۲) اهمیت دستیابی به رضایتمندی مشتری ۳۷
۲-۱۷-۳) مزایای رضایت مشتری و کیفیت خدمات ۳۸
۲-۱۸) اصول جذب تماشاچیان (مشتری) و راضی نگه‌داشتن آن‌ها ۳۸
۲-۱۹) حضور مجدد ۴۰
۲-۲۰) رضایت مشتری، تکرار خرید و وفاداری مشتری ۴۱
۲-۲۱) پرخاشگری ۴۲
۲-۲۲) انواع رفتار (خشونت) های ورزشی ۴۴
۲-۲۳) پیشینه تحقیقات ۴۵
منابع

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.