پاورپوینت کامل بررسی طرح موزه تجربه افسوس Ephesus Experience، ۳۰ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل بررسی طرح موزه تجربه افسوس Ephesus Experience، ۳۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بررسی طرح موزه تجربه افسوس Ephesus Experience، ۳۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل بررسی طرح موزه تجربه افسوس Ephesus Experience، ۳۰ اسلاید در PowerPoint :

پاورپوینت بررسی طرح موزه تجربه افسوس  Ephesus Experience،

موزه Ephesus Experience، که مفهوم معماری و طراحی تجربه فضایی آن توسط ATELIER BRUCKNER ساخته شده است و در آن diStudio Architecture دفتر معماری محلی است، به روی بازدیدکنندگان باز شد.

موزه تجربه افسوس، مدفون در سرزمین های مقدس منطقه باستان شناسی سلجوک، زندگی جدیدی را به شهر افسانه ای افسوس می بخشد. سمفونی سمفونی بصری اسطوره و دوگانگی واقعیت بازدیدکنندگان را به سفری به گذشته دعوت می کند. این معماری خیره کننده و تجربه بازدیدکنندگان منحصر به فرد توسط ATELIER BRUCKNER طراحی شده است. این مکان در مساحتی به وسعت ۲۴۰۰ متر مربع، ظرفیت پذیرایی از ۲۲۰۰ بازدیدکننده در روز را دارد. هدف این تجربه لمس تمام حواس افراد است.

افسس باستان و داستان آن که در سه قسمت روایت می شود، تأثیر شدیدی بر بازدیدکنندگان می گذارد. طراحی صدای سه بعدی با ترکیب موسیقی غنی خود به همه اتاق ها گسترش می یابد. همراه با ملودی های باستانی، زمزمه های افرادی که زمانی زندگی می کردند زنده می شود. این مانند ذرات زنده، اسطوره ها و زندگی روزمره است. در اطراف بازدیدکنندگان زنده می شود. پیش بینی های ۳۶۰ درجه با فرمت بزرگ تصاویر فضایی واقعی ایجاد می کنند. این تصاویر با پیشرفته ترین فناوری صوتی بهبود یافته اند. عناصری مانند بو و مه که با حواس مختلف درک می شوند، به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل می شوند. در طول این فرآیند، یک قصه گو بازدیدکنندگان را از طریق اتاق ها و تجربه ها همراهی می کند. راهنماهای صوتی به بسیاری از زبان ها نیز موجود است.

در اتاق اول (تقریباً ۵ دقیقه و ۳۰ ثانیه)، بازدیدکنندگان با پیشگویی های اوراکل دلفی آشنا می شوند. پیش‌گویی‌ها کشف شهری جدید در آناتولی توسط شاهزاده آتن آندروکلوس، تقریباً هشت هزار سال پیش، و الهه شهر، آرتمیس، و نقش او در شهر را توصیف می‌کنند. این اتاق بازدیدکنندگان را از سه معبد عبور می دهد: معبد اول، معبد مرمری، و در نهایت معبد آرتمیس، یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان.

با آشکار شدن بخش‌هایی از شهر، بازدیدکنندگان به اتاق دوم برده می‌شوند (تقریباً ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه). این اتاق آنها را به بازدیدی تاریخی از بالای شهر می برد. آنها از سطح دریا به سمت جاده شلوغ آرکادیا فرود می آیند. آنها با کلئوپاترا و مارک آنتونی در خیابان ها ملاقات می کنند. آنها از شکوه خانه های پلکانی شگفت زده می شوند و پژواک مسابقات حماسی را در تئاتر باستانی در دوره تحت حاکمیت روم احساس می کنند. در گرگ و میش سوزناک شهر، قبل از تسلیم شدن پایتخت به عصر سکوت – St. جایی که پولس دعا کرد و با شکوه St. در این مکان – جایی که کلیسای سنت پل ساخته شد – ایمان جدیدی ریشه می گیرد.

اتاق سوم و آخر (تقریباً ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه) به الهه شهر اختصاص دارد. این فضا با ارائه یک تجربه صوتی و نوری شدید و چشمگیر، متشکل از یک مجسمه در اندازه واقعی از آرتمیس و یک صفحه یکپارچه است که بازدیدکنندگان را در اطراف یک مانیفست واحد احاطه کرده است. وقتی بازدیدکنندگان در مقابل مجسمه حیرت‌انگیز آرتمیس (که وفادارانه به اصل بازسازی شده) می‌ایستند، متوجه می‌شوند که آرتمیس چگونه ایستاده است که انگار همیشه آنجا بوده است: خود نگهبان زندگی که در نفس درختان جاودانه شده است، بازنمایی از کوه ها و قلب تپنده شهر در طول قرن ها. پایانی باشکوه که بازدیدکنندگان را مجذوب خود می کند.

بازدید از موزه تجربه افسوس تجربه ای است که به طور ناگهانی جرقه می زند. معماری مینیمالیستی موزه که در میان درختان محوطه باستان شناسی تعبیه شده است، تضاد عمدی را ایجاد می کند. سطح ساختمان منعکس کننده محیط است. حجم معماری به آرامی در میان درختان کاج ظاهر می شود. رمپ با شیب ملایم مسیری جذاب ایجاد می‌کند که بازدیدکنندگان را قبل از ورود به یک تجربه غوطه‌ور به داخل حیاط نیمه بسته هدایت می‌کند.

تجربه و طراحی روایت پروژه توسط ATELIER BRUCKNER و Marshmallow Laser Feast و Matthew Blake است. در حالی که فناوری و تولید فیلم توسط Marshmallow Laser Feast انجام شده بود، برنامه ریزی سخت افزاری پروژه توسط گروه Astel اجرا شد.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.