فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم و دکتری) بدتنظیمی هیجانی ۲۲ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم و دکتری) بدتنظیمی هیجانی ۲۲ صفحه در word دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم و دکتری) بدتنظیمی هیجانی ۲۲ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم و دکتری) بدتنظیمی هیجانی ۲۲ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم و دکتری) بدتنظیمی هیجانی ۲۲ صفحه در word :

دید کلی :
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بدتنظیمی هیجانی در ۱۷ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات کامل :

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بدتنظیمی هیجانی در ۱۷ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های این فایل

  • در ۱۷ صفحه ورد (word) قابل ویرایش (شامل ۱۴ صفحه متن و ۳ صفحه منابع) با فرمت doc
  • اندازه فونت ۱۴ از نوع b lotus
  • منبع نویسی درون متنی و پایانی انگلیسی و فارسی و به شیوه  APA
  • منابع بخش مبانی نظری تا ۲۰۲۳ و بخش پیشینه تا ۲۰۲۲
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است
  • شامل مبانی و توضیحات نظری و همچنین پیشینه داخلی و خارجی
  • پشتیبانی تخصصی
  • آماده سازی توسط دکتری روان شناسی
  • قابل استفاده برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری روان شناسی، علوم تربیتی و سایر رشته های مرتبط

            

 نمونه ای از متن فایل

مبانی نظری

پیامدهای بدتنظیمی­ هیجان

بدتنظیمی ­هیجان، معمولاً به ­عنوان یک مشکل دوران کودکی قلمداد می­ شود که با یادگیری مهارت‌های تنظیم هیجان، حل می‌شود. ولی در صورت عدم تنظیم­ هیجان، ممکن است تا بزرگسالی ادامه یابد (دان و همکاران، ۲۰۱۸). بدتنظیمی­ هیجانی، می‌تواند باعث مشکلاتی در روابط بین­فردی، عملکرد مدرسه و شغلی فرد شود. همچنین در زمینه­ های متعددی مانند عملکردهای رفتاری، هیجانی و شناختی بر کودکان و نوجوانان تأثیر می­ گذارد (اسپکر و نیکرسون، ۲۰۲۳). نتایج پژوهش­ های مختلف نشان  داده است که در محیط­ های مدرسه، کودکانی که علائم بی نظمی­ هیجانی و رفتارهای مرتبط با آن را دارند، بیشتر با همسالان خود درگیر می­ شوند. نوجوانانی که دارای رفتارهای مخرب بیشتری هستند، در مورد شایستگی ­های تحصیلی دیدگاه ­های منفی­ تری نسبت به خود و مدرسه دارند (اورام و همکاران، ۲۰۱۷). همچنین در این راستا می­ توان به آثار شناختی بدتنظیمی هیجانی اشاره کرد که نشان دهنده نقش بازداری هیجانی در  اختلال حافظه است (هایس و همکاران، ۲۰۱۰).

پیشینه پژوهش

ویتچرچ و همکاران (۲۰۲۲) در مطالعه­ ای تحت عنوان تأثیر رفتار درمانی دیالکتیکی بر مشکلات تنظیم هیجان که روی ۵۷ بیمار (۴۹ نفر زن و ۸ نفر مرد) در محدوده سنی ۱۹ تا ۵۲ انجام دادند به این نتایج دست پیدا کردند که پس از ۱۰ هفته آموزش رفتار درمانی دیالکتیکی، این درمان منجر به کاهش قابل توجه مشکلات بدتنظیمی هیجانی و دشواری در تنظیم هیجان گروه آزمایش شده است. بنابراین این مطالعه نشان داد که این روش درمانی بر مولفه­ های تنظیم هیجان تاثیر مثبت و معنی­ داری داشته است.

 

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.