فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت word 75 صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت word 75 صفحه در word دارای ۷۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت word 75 صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت word 75 صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت word 75 صفحه در word :

دید کلی :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت docx


توضیحات کامل :

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

اغلب تغییرات موجود در اجرای حرکتی یادگیری را منعکس نمی کند در اصل بین اجرا و یادگیری مهارت های حرکتی تفاوت آشکار وجود دارد فردی را تصور کنید که در اولین اجرای یک مهارت بسکتبال مثل شوت آزاد موفق می شود توپ را وارد سبد کرده و نمره کامل را دریافت کند آیا این فرد مهارت شوت آزاد را فرا گرفته است؟ براساس تعریف اجرا باید قابل اطمینان باشد یعنی زمانیکه از فرد خواسته شود در انجام دوباره مهارت، مجددا همین سطح اجرا را حفظ کند، قابلیت آن را داشته باشد نکته بعدی در تعریف بالا این است که یادگیری در اثر تمرین و تجربه بدست می آید میزان این تمرین براساس تفاوت های فردی متغیر است و فردی که دارای تجربه نمی باشد، آموزش ندیده و تمرینی در زمینه اجرای یک مهارت نداشته است نمی تواند مهارت را فراگرفته باشد 

 

 

 

فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت word 75 صفحه در word
فهرست مطالب 
مقدمه ۱۳
۲-۲ مفاهیم نظری تحقیق (بخش اول) ۱۳
۲-۲-۱ یادگیری حرکتی ۱۳
۲-۲-۲ تمایز یادگیری و اجرا ۱۴
۲-۲-۳ سنجش یادگیری ۱۴
۲-۲-۴ طبقه بندی مهارت ها ۱۵
۲-۲-۵ آموزش ۱۶
۲-۲-۵-۱ معرفی ۱۶
۲-۲-۵-۲ نمایش مهارت ۱۷
۲-۲-۵-۳ آموزش های کلامی ۱۷
۲-۲-۶ دستورالعمل های آموزشی و توجه ۱۸
۲-۲-۷ توجه ۱۸
۲-۲-۷-۱ ویژگی های توجه ۱۹
۲-۲-۷-۲ ظرفیت ۱۹
۲-۲-۷-۳ ظرفیت و سطح اجرا ۲۰
۲-۲-۸ تئوری های توجه ۲۰
۲-۲-۸-۱ از دیدگاه زمان محدود ۲۰
۲-۲-۸-۲ از دیدگاه دسترسی به منابع محدود ۲۳
۲-۲-۸-۲-۱ نظریه منابع مرکزی ۲۳
۲-۲-۸-۲-۲ نظریه چند منبعی ۲۵
۲-۲-۸-۳ دیدگاه انتخاب عمل مربوط به توجه ۲۷
۲-۲-۸-۴ تئوری ها و نظریه های جدید ۲۷
۲-۲-۸-۴-۱ مدل حافظه کاری بدلی ۲۸
۲-۲-۸-۴-۲ تئوری بار شناختی ۲۹
۲-۲-۸-۴-۳ تئوری شناختی یادگیری چند رسانه ای ۳۰
۲-۳ پیشینه تحقیق(بخش اول) ۳۳
۲-۳-۱ پیشینه مربوط به حافظه کاری ۳۳
۲-۳-۲ پیشینه مربوط به تئوری بار شناختی و یادگیری چندرسانه ای ۳۸
۲-۴ مفاهیم نظری تحقیق (بخش دوم) ۴۰
۲-۴-۱ توجه انتخابی ۴۰
۲-۴-۲ کانونی کردن توجه ۴۱
۲-۴-۳ جهت دهی برتر توجه ۴۲
۲-۵ پیشینه تحقیق(بخش دوم) ۴۶
۲-۵-۱ اولین شواهد تجربی ۴۶
۲-۵-۲ فرضیات موجود در باب اتخاذ تمرکز توجهی ۵۰
الف- فرضیه عمل محدود شده ۴۹
ب- نظریه ایده حرکتی جیمز ۴۹
پ- فرضیه کدگذاری مشترک و فرضیه اثر-عمل پرینز ۵۰
ت- فرضیه اختلال در خودکاری ۵۰
ث- فرضیه پردازش آشکار ۵۱
۲-۵-۳ بحث فاصله ۵۴
۲-۵-۴سطح خبرگی و پیچیدگی تکلیف ۵۷
۲-۵-۵جنبه های دیگر ۶۵
۲-۶ جمع بندی
منابع

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.