فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع از احساس تا شناخت: یک آموزش مبتنی بر ادراک مداخله برای توسعه PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع از احساس تا شناخت: یک آموزش مبتنی بر ادراک مداخله برای توسعه PDF دارای ۱۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع از احساس تا شناخت: یک آموزش مبتنی بر ادراک مداخله برای توسعه PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع از احساس تا شناخت: یک آموزش مبتنی بر ادراک مداخله برای توسعه PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع از احساس تا شناخت: یک آموزش مبتنی بر ادراک مداخله برای توسعه PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع از احساس تا شناخت: یک آموزش مبتنی بر ادراک مداخله برای توسعه PDF

در قالب pdf و در ۱۹ اسلاید،قابل ویرایش، شامل:

موضوع به انگلیسی:From sensation to cognition:
a perception-based training
intervention for the development
of relational competences in
young Italian apprentices

بخشی از متن:Abstract
Purpose – This study aims to test the effectiveness of a training intervention based on the psychology of
perception, delivered to young Italian workers and employees, with low education, hired with an
apprenticeship contract and involved in a compulsory training course (duration 32 h; the training intervention
reported in the paper covers the first 8 h) whose aim was to let them develop such relational competencies as
communication and cooperation with others.
Design/methodology/approach – By making use of optical-geometric illusions and ambiguous figures,
participants were accompanied through a training intervention with the dual purpose of undermining their
naive certainties about why they see what they see and increasing their awareness of how the perceptual
processes work. At the beginning of the intervention, at the end of the 32 h (that is, after about a month) and
after about one year from the end of the course, participants were administered a questionnaire to monitor the
results of the training course by measuring their “perception awareness”.
Findings – “Perception awareness” increased from the beginning to the end of the course and still scored
higher after one year. “Perception awareness” was positively related to communication and cooperation.
Originality/value – Although the literature is full of training courses delivered to improve communication
and cooperation with others, little research has been carried out on perception-based training interventions
delivered to young adults with low education hired with an apprenticeship contract for which this kind of
training is compulsory.
Keywords Ambiguous figures, Perception awareness, Perception-based training intervention,
Psychology of perception, Relational competences, Young apprentices with low education
Paper type Research paper

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.