فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع آیا رضایت یک امر ضروری است و شرایط کافی برای اجتناب سوئیچینگ؟ PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع آیا رضایت یک امر ضروری است و شرایط کافی برای اجتناب سوئیچینگ؟ PDF دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع آیا رضایت یک امر ضروری است و شرایط کافی برای اجتناب سوئیچینگ؟ PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع آیا رضایت یک امر ضروری است و شرایط کافی برای اجتناب سوئیچینگ؟ PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع آیا رضایت یک امر ضروری است و شرایط کافی برای اجتناب سوئیچینگ؟ PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع آیا رضایت یک امر ضروری است و شرایط کافی برای اجتناب سوئیچینگ؟ PDF
در قالب pdf و در ۳۰ اسلاید،قابل ویرایش، شامل:
موضوع به انگلیسی:Is satisfaction a necessary and
sufficient condition to avoid
switching The moderating role of
service type
بخشی از متن:خلاصه
هدف – هدف این مقاله بررسی محرکهای قصد تعویض ارائهدهنده خدمات دیگر است
بیشتر از رضایت و به علاوه نقش تعدیل کننده نوع خدمات را تحلیل می کند (منفعت طلبانه در مقابل لذت طلبی).
به طور خاص، نویسندگان اثرات جذابیت جایگزین، پشیمانی پس از خرید، پیش بینی شده را مطالعه می کنند.
پشیمانی و رفتار تغییر در گذشته
طراحی/روش/رویکرد – نظرسنجی نماینده با ۸۰۰ مصرف کننده خدمات تلفن همراه
(کاربردی) و مقاصد تعطیلات (هدونیک) انجام شد.
یافته ها – رضایت یک پیشینه مهم برای قصد تغییر در سرویس لذت و آن نیست.
تأثیر در خدمات سودمند حاشیه ای است. در خدمات سودمند، پیش بینی کننده اصلی قصد تغییر است
پشیمانی پس از خرید است، در حالی که در سرویس لذتگرا، عوامل تعیینکننده اصلی قصد تعویض گذشته است.
تغییر رفتار و پشیمانی پیش بینی شده
اصالت/ارزش – سهم اصلی این مطالعه تحلیل عوامل تعیین کننده ارائه دهنده است
تغییر رفتاری که ممکن است رها شدن توسط مشتریان راضی را توضیح دهد، تا ببینیم آیا تأثیر آنها وجود دارد یا خیر
بزرگتر یا کوچکتر از خود رضایت است که بیشترین تحلیل را داشته است. علاوه بر این،
انتظار می رود که تفاوت هایی بین خدمات سودمند و لذت جویانه وجود داشته باشد که جنبه ای نیز وجود دارد
در این اثر مطالعه کرد.
کلیدواژهها خدمات سودمند و لذتگرا، رفتار جابهجایی، جذابیت جایگزین،
پشیمانی پیش بینی شده و پس از خرید، تنوع طلبی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 