فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک کیفیت در وفاداری الکترونیکی PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک کیفیت در وفاداری الکترونیکی PDF دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک کیفیت در وفاداری الکترونیکی PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک کیفیت در وفاداری الکترونیکی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک کیفیت در وفاداری الکترونیکی PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک کیفیت در وفاداری الکترونیکی PDF

در قالب pdf و در ۱۷ اسلاید،قابل ویرایش، شامل:

موضوع به انگلیسی:Impact of e-banking service
quality on e-loyalty in pandemic
times through interplay of
e-satisfaction

بخشی از متن:خلاصه
هدف – هدف این مطالعه بررسی تجربی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر بانکداری الکترونیکی است.
وفاداری از طریق تأثیر میانجی رضایت بانکداری الکترونیکی دارندگان حساب سه داخلی
بانک های مهم سیستمی پاکستان در طول کووید-۱۹ برای بررسی خدمات الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفتند
توسط این بانک ها ارائه می شود.
طرح/روش‌شناسی/رویکرد – داده‌ها از طریق پرسشنامه اقتباسی و با استفاده از آن جمع‌آوری شد
ایمیل ها و برنامه های پیام رسانی پایگاه داده یک شرکت بازاریابی محلی در پاکستان استفاده شد و
۹۷۶ پاسخ در تجزیه و تحلیل گنجانده شد. برای آزمون از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد
گزاره های مطالعه
یافته‌ها – یافته‌ها نشان می‌دهند که قابلیت اطمینان و طراحی وب‌سایت وفاداری بانکداری الکترونیک را افزایش می‌دهد،
به ویژه در طول COVID-19. ارتباط بین حریم خصوصی و امنیت بانکداری الکترونیک و وفاداری به بانکداری الکترونیک بود
به طور کامل توسط رضایت بانکداری الکترونیکی واسطه شد. با این حال، اثر غیر مستقیم قابلیت اطمینان و وب سایت
طراحی با وفاداری بانکداری الکترونیک تا حدی واسطه شد

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.