فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع انتقال به آنلاین بالاتر آموزش در دوران COVID-19 پاندمی PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع انتقال به آنلاین بالاتر آموزش در دوران COVID-19 پاندمی PDF دارای ۱۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع انتقال به آنلاین بالاتر آموزش در دوران COVID-19 پاندمی PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع انتقال به آنلاین بالاتر آموزش در دوران COVID-19 پاندمی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع انتقال به آنلاین بالاتر آموزش در دوران COVID-19 پاندمی PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع انتقال به آنلاین بالاتر آموزش در دوران COVID-19 پاندمی PDF
در قالب pdf و در ۱۹ اسلاید،قابل ویرایش، شامل:
موضوع به انگلیسی:Transition to online higher
education during COVID-19
pandemic
بخشی از متن:خلاصه
هدف – هر روز هزاران مؤسسه دانشگاهی کلاس های خود را تعلیق می کنند و دانش آموزان در آنها می مانند
حفظ فاصله اجتماعی در خانه به دلیل ترس از همه گیری COVID-19 و نپال نیز از این قاعده مستثنی نیست. متوجه شدن
این حقایق، این مطالعه با هدف بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حالت آنلاین کلاسها به درون کلاس است.
دانشجویان دوره محور و تحلیل درک دانشکده ها و دانشجویان نسبت به حالت آنلاین در طول دوره
پاندمی کووید ۱۹.
طراحی/روششناسی/رویکرد – مبتنی بر طراحی تحقیق اکتشافی، به دنبال روشهای ترکیبی است
رویه کیفی و کمی برای ایجاد درک غنی از پدیده، داده های سه مرحله ای
روش جمع آوری: مصاحبه اولیه، بررسی ساختاری و اعتبار سنجی استفاده شد.
یافته ها – این مطالعه عوامل سه گانه زیرساخت، دانش آموز و معلم را به عنوان پیشینیان نشان داد
اثربخشی کلاس های آنلاین در طول همه گیری پشتیبانی تکنولوژیکی، در دسترس بودن زیرساخت، هیئت علمی
و ادراک دانشآموزان رابطه معناداری با اثربخشی آموزش آنلاین آموزش دارند
روند. دانش آموزان در طول همه گیری COVID-19 با اضطراب مواجه بودند، اما تمایل بیشتری برای یادگیری داشتند
سطح اضطراب را کاهش می دهد.
اصالت / ارزش – این مطالعه به طور قابل توجهی به مدیریت آینده آموزش عالی کمک می کند
مسیر آینده شیوههای یاددهی-یادگیری آنلاین و کلاسی را حفاری میکند.
کلیدواژهها آموزش عالی، همهگیری کووید-۱۹، اضطراب و رفتار، نحوه تدریس در کلاس،
کلاس آنلاین، فرآیند یاددهی-یادگیری
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 