فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر ریسک درک شده COVID-19 بر مصرف کنندگان نگرش PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر ریسک درک شده COVID-19 بر مصرف کنندگان نگرش PDF دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر ریسک درک شده COVID-19 بر مصرف کنندگان نگرش PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر ریسک درک شده COVID-19 بر مصرف کنندگان نگرش PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر ریسک درک شده COVID-19 بر مصرف کنندگان نگرش PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع تاثیر ریسک درک شده COVID-19 بر مصرف کنندگان نگرش PDF
در قالب pdf و در ۲۱ اسلاید،قابل ویرایش، شامل:
موضوع به انگلیسی:The impact of the perceived risk
of COVID-19 on consumers’
attitude and behavior toward
locally produced food
بخشی از متن:خلاصه
هدف – این مطالعه تأثیر همهگیری COVID-19 را بر مصرف محصولات محلی تجزیه و تحلیل میکند
غذا. به طور خاص، یک مدل توسعه یافته از تئوری رفتار برنامه ریزی شده را با اضافه کردن موارد مورد بررسی قرار می دهد
خطر ابتلا به بیماری، لوکاوریسم و منبع کنترل داخلی.
طراحی / روش شناسی / رویکرد – این مطالعه از داده های جمع آوری شده از یک پانل آنلاین از مصرف کنندگان استفاده می کند
از پنج شهر بزرگ اسپانیا (۵۱۰۰۰ نفر). از مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLSSEM) استفاده می کند.
برای آزمایش و اعتبارسنجی مدل نظری پیشنهادی.
یافتهها – نتایج نشان میدهد که خطر درک شده COVID-19 مصرفکنندگان را به پذیرش لوکاوریسم سوق میدهد.
بیشتر و اگرچه مکان گرایی پیش بینی کننده قوی نگرش است، منبع کنترل درونی نیز دارای یک پیش بینی قوی است
تأثیر بر نگرش و نیات تغییر. هنجار و نگرش ذهنی پیش بینی کننده های قوی تغییر هستند
مقاصد و مقاصد خرید و قصد تغییر نیز تأثیر قدرتمندی بر خرید دارند
نیات
اصالت/ارزش – این مطالعه تحقیقات قبلی را در مورد مصرف مواد غذایی تولید شده بومی در آن گسترش می دهد
مدل مفهومی جدیدی را با گنجاندن خطر درک شده COVID-19 پیشنهاد و آزمایش کرده است.
مکان گرایی، منبع کنترل داخلی و نیات تعویض، که مشخص شد بر روی آنها تأثیر می گذارد
رفتار خرید
کلیدواژهها کووید-۱۹، همهگیری، مکانیابی، منبع کنترل درونی، نیات تغییر، هنجار ذهنی،
نگرش، قصد خرید، PLS-SEM، TPB، غذای محلی، صفر مایل
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 